Trillen van wiet

Mindgamer

Badass junkie
Eergister, rookte ik een pure joint op. Na een tijdje, werd ik heel even; heel erg angstig en had het de hele dag koud, waardoor ik niet kon stoppen met trillen. Terwijl ik een dikke trui aan had. Ik heb vaker wiet gerookt en ik ben ook wel vaker gaan trillen. Hebben meer mensen dit?

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Eeen beetje de shivers :tongueout: !!! ik heb regelmatig zowieso rillingen gewoon een zo een rush over je lichaam ziet voor andere mensen vaag uit, ik vind het wel een lekker gevoel.
Ik rook al bijna 10 jaar weed waarvan zo een 7 dagelijks.
Ook valt het mensen op dat ik soms tril gewoon als ik een sigaret ben aan het roken of een kop koffie drink ofzo. Maar meestal is dit juist als ik niet gerookt heb. Heb het nu weer een beetje lichte rillingen terwijl ik typ maar ik denk zelf dat bij mij de hoofdoorzaak de koffie is.

zommes

Badass junkie
Ja, dit heb ik ook weleens gehad. Heel erg irritant, ik voelde me echt een bejaarde.

Het zal wel met je energie-huishouding te maken hebben. Misschien een tekort aan bepaalde mineralen of iets dergelijks. Bij dit soort dingen bel ik altijd even de drugsinfo-lijn, die kunnen je namelijk zo trillend en verstijfd in ieder geval even aan het lachen maken. Die gast vroeg namelijk of ik even in mijn pijp kon kijken of die wel helemaal schoon was.

Mindgamer

Badass junkie
TheAgeOfMen zei:
Tijd om je Vitamine B5 aan te vullen :hearteyes:
Vertel..

Ik heb een maand lang, vitamine b supplementen geslikt. Ik wil het nu uit eten eten halen, want supps. zijn gewoon klote en volgens mij; pis je enorm veel bestanddelen er weer uit. Waar kan ik vitamine b uit halen? Uit volkoren producten toch?

Flameon

Badass junkie
Vitamine B zit onder andere in:
graanproducten, brood, aardappelen, peulvruchten, noten, zuivelproducten.

Met een supplement slikken is opzich niks mis mee. Uit onderzoek is gebleken dat lang niet iedereen genoeg vitamine per dag binnen krijgt. Een muli vitamine bv, waar meerdere vitamine in zitten die kan een en ander aanvullen indien nodig.
Als je er teveel neemt zul je het overbodige inderdaad uitplassen, maar 1 tot 2 tabletten per dag kan geen kwaad.

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Heeft bij mij iig gewerkt, veel brood-eieren-kaas eten, gewoon ff wat meer dan normaal, tril je ook wat minder als je blowt/aftermath :hearteyes:

Kigh

Bewuste gebruiker
Ik had dat ook een keer, toen hadden we een 3vloeier gesmoked om 6 uur 's ochtends nadat we de hele n8 gefeest hadden in de metaldome (graspop metal meeting :wink:).
Toen ik dan in de tent zat op m'n stoelletje begon ik ook heftig te shaken, maar ik vond het niet zo erg, alleen een beetje raar. Toen ben ik in m'n slaapzak gaan liggen en doen was 't weg.

acidboy

Badass junkie
zommes zei:
Ja, dit heb ik ook weleens gehad. Heel erg irritant, ik voelde me echt een bejaarde.

Idd ik ook, slechts één keer.

zommes zei:
Het zal wel met je energie-huishouding te maken hebben. Misschien een tekort aan bepaalde mineralen of iets dergelijks. Bij dit soort dingen bel ik altijd even de drugsinfo-lijn, die kunnen je namelijk zo trillend en verstijfd in ieder geval even aan het lachen maken. Die gast vroeg namelijk of ik even in mijn pijp kon kijken of die wel helemaal schoon was.

En inderdaad... die ene keer dat het bij mij gebeurde was na een dag weinig eten/een nacht nauwelijks slapen.

Suntablet

Bewuste gebruiker
dat trillen heb ik ook, maar dat had ik al voordat ik blowde dus het is bij mij al niet daardoor
ik vind het maar vervelend, vooral als je dan wil rollen en je handen maar niet stoppen met trillen
net alsof je parkinson of korsakoff hebt

soms klemmen mijn kaken ook sterk op elkaar als ik een joint gerookt heb, dat is wel vreemd... wiet zou toch eerder moeten relaxen :rolleyes:

kadaver

Newbie
Suntablet zei:
soms klemmen mijn kaken ook sterk op elkaar als ik een joint gerookt heb, dat is wel vreemd... wiet zou toch eerder moeten relaxen :rolleyes:

Dat heb ik ook wel eens, maar alleen als ik echt superstoned ben of er bij gedronken heb.
Als ik minder stoned ben word ik wel gewoon relax idd en dan heb ik er geen last van
:stoned:

Ja heel raar, bij mij gebeurd het als ik een paar dagen niet geblowed heb en dan ineens een joint tussen me vingers heb. Dan ga ik pas echt shaken.. en dan issie op en dan is t getril weer weg :mrgreen: :stoned:

edwin__

Belezen gebruiker
070hageneesjuh zei:
Ja heel raar, bij mij gebeurd het als ik een paar dagen niet geblowed heb en dan ineens een joint tussen me vingers heb. Dan ga ik pas echt shaken.. en dan issie op en dan is t getril weer weg :mrgreen: :stoned:

niets toe te voegen

dollegekske

Bewuste gebruiker
Volgens my is dit est normaal, ik heb het ook altijd en dan vooral in mijn knieeen die gaan dan knikken enzo. Veel vrienden van mij hebben hier ook last van. Ik denk dat het gewoonn de rush van de wiet is.

Mindgamer

Badass junkie
Joran had teveel THC op zijn vingers zitten, toen hij rondjes ging draaien in haar punani :grin:

Nathalie de slet; trilde volgens mij meer van de orgasmen, dan van wiet :grin:

Bovenaan