Trillen?

Hislordship

Wijs gebruiker
Dit is mischien een rare vraag maar...
Is het mogelijk dat je hele lichaam na het eten van heel wat space cake en blowen gaat trillen? :confused:

Dit ervaarde ik afgelopen weekend ineens.
Het lijkt alsof je het erg koud hebt alleen heb je dat dan niet.

Alvast bedankt! :wave:

blu

Bewuste gebruiker
Jup, dat is mogelijk. Heb ik zelf ook meestal een half uurtje "last" van als ik spacecake heb gegeten, en vrienden van mij hebben dit ook wel eens opgemerkt. Waardoor het komt weet ik niet, maar het kan denk ik niet veel kwaad.

Hislordship

Wijs gebruiker
blu zei:
Jup, dat is mogelijk. Heb ik zelf ook meestal een half uurtje "last" van als ik spacecake heb gegeten, en vrienden van mij hebben dit ook wel eens opgemerkt. Waardoor het komt weet ik niet, maar het kan denk ik niet veel kwaad.

Het duurde bij mij gelukkig ook niet zo lang.
Ik kon het wel een beetje onderdrukken en als het weg was kwam het vaak na een paar minuten weer terug.
Dit had ik nooit eerder mee gemaakt dus ik schrok er een beetje van.

Nu moet ik zeggen die dag wel extreem veel THC naar binnen te hebben gewerkt.

blu

Bewuste gebruiker
hislordship zei:
blu zei:

Het duurde bij mij gelukkig ook niet zo lang.
Ik kon het wel een beetje onderdrukken en als het weg was kwam het vaak na een paar minuten weer terug.
Dit had ik nooit eerder mee gemaakt dus ik schrok er een beetje van.

Nu moet ik zeggen die dag wel extreem veel THC naar binnen te hebben gewerkt.

Ja ik heb het ook alleen als ik een redelijk sterke cake naar binnen heb gewerkt. Ik merk het trouwens het meeste als ik op een stoel of bank zit, dus als je het trillen vervelend vindt kun je het beste even een rondje gaan lopen of zo.

Jowdy37

Belezen gebruiker
voel je je dan ook enorm zwak? ben je wat bleker dan anders/lijkbleek? if yes: minder gebruiken / niet mengen met alcohol! om het iets sneller te laten verdwijnen zouden suikers (suikerwater, cola, chocola) je al een eindje op weg moeten helpen...

Hislordship

Wijs gebruiker
Greenlabs zei:
voel je je dan ook enorm zwak? ben je wat bleker dan anders/lijkbleek? if yes: minder gebruiken / niet mengen met alcohol! om het iets sneller te laten verdwijnen zouden suikers (suikerwater, cola, chocola) je al een eindje op weg moeten helpen...

Naast trillen merkte ik niks.
Over alcohol hoef ik me geen zorgen te maken ik drink niet :)

@Blu. Ik had er zittend ook meer last van.

atbboy

Bewuste gebruiker
Had ik gistere ook , maar ik voelde me ook helemaal niet goed en alles draaide enz...
Maar ik had ook coke op, nu voel ik me nog steeds vet vaag in me kop net alsof ik van een afstand toe kijk ofzo?

Karsten

Experimenterende gebruiker
ja da kan zeker, misschien ben je ergens onbewust van geschrokken :P Heb wel is gehad dat ik super stoned was, en dat 1 of andere mongool mij telkens zat op te bellen en ruzie te zoeken, nou dan schijt ik um 7 kleuren stront als ik stoned ben xD en dan ga ik 10 minuten ofso ook trillen

Hislordship

Wijs gebruiker
Karsten zei:
ja da kan zeker, misschien ben je ergens onbewust van geschrokken :P Heb wel is gehad dat ik super stoned was, en dat 1 of andere mongool mij telkens zat op te bellen en ruzie te zoeken, nou dan schijt ik um 7 kleuren stront als ik stoned ben xD en dan ga ik 10 minuten ofso ook trillen

Nu je het zegt meen ik me te herinneren dat ik me een beetje druk zat te maken over het feit dat ik solo naar huis moest lopen in knetter stonede positie... Zou dat een aanleiding tot het trillen kunnen zijn geweest denk je?

Wietje

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Geef je eraan over, voor mij zijn het de voortekenen van een echte trip op thc.
intressant dat je dat zegt, heb namelijk onlangs ook mij eens 'over gegeven' aan al die rare gevoelens, ik liet ze gaan, maar was op in een heel chille omgeving..
maar ik ervaarde dat toch als een trip :) ookal heb ik nog nooit iets anders dan wiet gedaan..

Oom Klaas

Badass junkie
Wietje zei:
Oom Klaas zei:
Geef je eraan over, voor mij zijn het de voortekenen van een echte trip op thc.
intressant dat je dat zegt, heb namelijk onlangs ook mij eens 'over gegeven' aan al die rare gevoelens, ik liet ze gaan, maar was op in een heel chille omgeving..
maar ik ervaarde dat toch als een trip :) ookal heb ik nog nooit iets anders dan wiet gedaan..

'k heb me al op genoeg stoffen hard genoeg getript, maar de cannabistrip vind ik altijd nog heel interessant. Vooral bij hogere doseringen, 0,8 gram en hoger kan 't echt een hele heftige trip worden bij enkelen waar ik gelukkig onder val.
Maar als ik wil kan ik ook gewoon een gram weg roken en "alleen maar" stoned zijn.

psych-out

Bewuste gebruiker
ik tril soms ook (handen) als ik geen wiet heb gerookt.
rook ik er eentje dan gaat dat trillen voorbij.
best vervelend want het valt soms op aan tafel bij het eten (woon nog thuisà

Hislordship

Wijs gebruiker
funky_skunk_junky zei:
Als ik haze rook heb ik het bijna altijd, je hebt het koud maar toch weer niet, klamme handen en trillen als een malle :P

Haha ja dat ken ik wel koud hebben maar tog weer niet.
Dat is echt zo vaag. :grin:

Bovenaan