Sheaira
Wijs gebruiker
Oke omdat ik met oud en nieuw weer een keer pillen ga doen vraag ik het nu maar alvast want het is wel een vrij standaard dingetje aan het worden. Ik heb de laatste paar keer gehad (en vorige keer was het best erg) dat ik best wel erg begin te trillen, op een gegeven moment heb ik het door en dan focus ik mij daar onbewust op en ga ik nog erger trillen. Zo erg dat mijn vriend het irritant vind om met mij op één bank te zitten. Ik ga verder altijd wel lekker, neem altijd een halve en dan meestal over de hele nacht 2(,5) pillen.
Hoe komt dat trillen? Is het toch een teken dat ik teveel heb genomen of komt het door het erop focussen met drugs op? Ik ben nieuwsgierig.
Bedankt alvast! Ben vast niet de enige die dit heeft. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb als ik mij op den duur weet af te leiden met iets anders dat het dan wel weer een stuk minder is.
Hoe komt dat trillen? Is het toch een teken dat ik teveel heb genomen of komt het door het erop focussen met drugs op? Ik ben nieuwsgierig.