Trillende ogen

Jaimie

Belezen gebruiker
Ik veronderstel dat er mensen zijn die dit al eens hebben voorgehad wanneer je MDMA op hebt dat je ogen(ofwel is het enkel m'n zicht)hevig trillen wanneer je bijvoorbeeld naar je vuurtje kijkt tijdens het aansteken?

Paar mensen in mijn omgeving hebben dit ook al gehad dus is het geen alleenstaand geval

Nu heb ik onlangs lenzen en vroeg ik mij af of dit kwaad kan, stel dat mijn ogen beginnen te trillen terwijl ik mijn lenzen in heb

djristo

Newbie
no problem

Kan zeker geen kwaad hoor, ik heb ook lenzen en ik ben ze nog niet kwijtgespeeld :)

Het enigste wat kan gebeuren is dat je ogen echt droog zijn en dan kan het wel zijn dat je lenzen bij het trillen eruit vliegen, maar ik heb het nooit voorgehad.
Je kan dit simpel oplossen door traanvocht te kopen bij de apotheker...kost bijna niets!!! :wave:

neti

Badass junkie
dat is een van de lekkerste dingen van xtc, dat trillen van de ogen als ie inslaat :-P

en nee kan geen kwaad voor je lenzen... de lens zit vastgezogen en ik neem aan dat alleen je pupil snel samentrekt wat het trillende effect geeft

Pepnoize

Belezen gebruiker
jaaaa da van trillende aansteker komt mij zo bekend voor!

ik zie dan de vlam eigelijk gewoon heel wazig en kan alleen ver kijken, niet iets dichtbij. gsm is dan bvb ook wel moeilijk :grin:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
heb ik ook, sigaretje aansteken is dan een hele opgave, meestal steek ik die dan in de helft in brand maar vraag ik et toch aan een maat om te doen :grin:

Miss J

Bewuste gebruiker
Om ook maar even offtopic te gaan: hoe komt het eigenlijk, die trillende ogen?? Ik heb het niet altijd namelijk...

Wacky

Badass junkie
Die trillende ogen, dat is toch een of ander mechanisme, ik heb het nog nooit zomaar willekeurig gehad met mdma, maar ik kan het wel zelf doen zonder dat daar mdma voor nodig is en ben nog een paar mensen tegen gekomen die dat kunnen.
Ik kan ook niet zeggen hoe precies, het is gewoon alsof je een spier aanspant, dus niet dat je je ogen echt heen en weer beweegt.
Ik denk dan ook dat dit fenomeen net zoiets is als de spanning in je kaakspieren die je met mdma krijgt.

Pepnoize

Belezen gebruiker
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
.. en kan alleen ver kijken, niet iets dichtbij. .. :grin:
dan moet je de volgende x maar eens naar dit plaatje kijken en zeggen wat je dan hebt :wink:

xtc
en nog iets :grin: vision ozfo ?

had hem daarnet bijna maar weet nu al niet meer hoe ik mijn ogen moet houden. en krijg hoofdpijn. haha.
had vroeger een heel boek vol dit soort tekeningen, super vet.

neti

Badass junkie
als ik bepaalde trance, hardstyle nummers hoor als ik gewoon clean ben, dan gaat mijn linker ooglid trillen, is ongeveer hetzelfde als waneer mijn iris trilt met mdma

Delirium

Badass junkie
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
dan moet je de volgende x maar eens naar dit plaatje kijken en zeggen wat je dan hebt :wink:

xtc

had hem daarnet bijna maar weet nu al niet meer hoe ik mijn ogen moet houden. en krijg hoofdpijn. haha.
hehe..geweldig...'k had niet gedacht dat iemand het ook werkelijk zou kunnen lezen:)
hier heb ik het trouwens mee gemaakt: http://www.flash-gear.com/stereo/

Ik snap niet dat mensen hier moeite mee hebben om te lezen.

Die dingen bestaan altijd uit een herhalend patroon, het enige wat je moet doen is scheel kijken totdat het ene plaatje in het andere valt en voila :grin:

Er staat XTC VISION inderdaad :P

djpopol

Experimenterende gebruiker
Pepnoize zei:
jaaaa da van trillende aansteker komt mij zo bekend voor!

ik zie dan de vlam eigelijk gewoon heel wazig en kan alleen ver kijken, niet iets dichtbij. gsm is dan bvb ook wel moeilijk :grin:
hahahahaha dan zijn we met twee :d kdenk dat de meeste dat wel hebben eh :d

3970

Wijs gebruiker
Off topic; volgens mij staat er XXTTCC VVIISSIIOONN....

On topic; mijn vrouw heeft dat ook wel eens, trillende ogen, meestal bij een hogere dosering XTC/MDMA. Ze vindt het erg irritant, en vraagt dan heel de tijd aan iedereen of ze stil willen zitten. De ogen gaan dan gewoon erg snel van links naar rechts en v.v. Iets wat ik trouwens op commando kan :rolleyes:

Hemi

Pepnoize

Belezen gebruiker
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:
pipoxyz zei:
Pepnoize zei:

xtc

hehe..geweldig...'k had niet gedacht dat iemand het ook werkelijk zou kunnen lezen:)
hier heb ik het trouwens mee gemaakt: http://www.flash-gear.com/stereo/

ja tis eigelijk echt raar hoe dat gaat , kheb het zo geleerd; scheel kijken tot ge iets scherp ziet en dan da probere vast houde :grin: maar vanaf je naar voor of achter of bove of onder ofzo gaat, verdwijnt het.. bij mij toch.

Bovenaan