Trio?

Drientje

DF-koning
Re: Re:

Drientje zei:
Djo zei:
Ik wil gewoon een trio met tri vrouwen, ik wil geen piemols in het spel!
Doe mij maar Elles en Safire! XD! :hearteyes:

+1, Ruth is een prachtige vrouw en Ellesdee ben ik gewoon jaloers op.... :hearteyes: :hearteyes:

Met mannen? Euh, SperSIZEboon voldoet wel aan mijn ideale man profiel en met Varry, ondanks de schimmige foto die ik vond en met Jcutter maar niet omdat ik hem aantrekkelijk vind, nee, ik schuif dan een hele grote zwarte voorbinddildo bij hem in zijn aarsje! Goed voor het ego! :hearteyes:

X

Edit, met Flameon en Yeti wil ik wel eens rollebollen

Vrouwen, met Ellesdee en Vode :hearteyes:

Mindgamer

Badass junkie

Drientje

DF-koning
Damn, gisteren kwam ik tot de ontdekking dat als ik mijn leuke collega in bed wil krijgen ik eerst zijn vriendin moet versieren.

Hij is wel trouw, dat dan weer wel.

Lauu

Badass junkie
Drientje zei:
Damn, gisteren kwam ik tot de ontdekking dat als ik mijn leuke collega in bed wil krijgen ik eerst zijn vriendin moet versieren.

Hij is wel trouw, dat dan weer wel.

goeie reis dan drientje :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Op verzoek van mijn geliefde - en omdat ik zelf ook toch wel nieuwsgierig ben - staat er een trio met een meisje in de planning. Alleen wanneer en met welk meisje, zijn we nog niet helemaal uit... :wink:
Zolang ik geen jaloerse gevoelens krijg, kan het best leuk worden denk ik. Heb wel 2x seks met een meisje gehad, was leuk, dus helemaal onbekend is het niet voor mij. Trio met een jongen er bij hebben we al een paar keer gehad. Toen was ik helemaal niet jaloers, maar met meisjes wil het nog wel eens anders liggen voor mij. Ben wel heel nieuwsgierig! Mocht ik jaloers worden, dan stopt het avontuurtje natuurlijk wel meteen. We zullen zien... :wink:

Ellesdee

Badass junkie
Marla Singer zei:
Op verzoek van mijn geliefde - en omdat ik zelf ook toch wel nieuwsgierig ben - staat er een trio met een meisje in de planning. Alleen wanneer en met welk meisje, zijn we nog niet helemaal uit... :wink:
Zolang ik geen jaloerse gevoelens krijg, kan het best leuk worden denk ik. Heb wel 2x seks met een meisje gehad, was leuk, dus helemaal onbekend is het niet voor mij. Trio met een jongen er bij hebben we al een paar keer gehad. Toen was ik helemaal niet jaloers, maar met meisjes wil het nog wel eens anders liggen voor mij. Ben wel heel nieuwsgierig! Mocht ik jaloers worden, dan stopt het avontuurtje natuurlijk wel meteen. We zullen zien... :wink:
oeww :) spannend

Drientje

DF-koning
Ellesdee zei:
Marla Singer zei:
oeww :) spannend
Precies wat ik dacht :P .

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Veel plezier marla! Ik heb al vaaktriootjes gehad, en ik kan met ervaring zeggen als je het met de juiste persoon doet, het een prachtige avond kan worden die j nog lang kan koesteren :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
tomz0r zei:
Is het niet veel leuker gewoon je aandacht te richten op 1 persoon?

Tuurlijk is dat ook leuk, maar een trio heeft ook z'n charmes, gewoon omdat je zoiets moois deelt met een ander die je liefhebt.

Judas

Wijs gebruiker
Sommige vrouwen zijn zo lekker, zoooo fijn dat ze voor 2 tellen en dan is nr.3 voor een trio overbodig :P :P :P

Aking

Wijs gebruiker
yeti zei:
Sommige vrouwen zijn zo lekker, zoooo fijn dat ze voor 2 tellen en dan is nr.3 voor een trio overbodig :P :P :P

Njah maar dan weet je nog niet hoe het is om door 2 meiden tegelijk gepijpt te worden... om maar wat te roepen XD

Judas

Wijs gebruiker
Aking zei:
Njah maar dan weet je nog niet hoe het is om door 2 meiden tegelijk gepijpt te worden... om maar wat te roepen XD
Jij onverzaadigbare gulzigerd! Meestal liet ik me er dan door eentje pijpen en door de anderen ballen. Maar zonder een halve gram SOS in mijn lijf volgt de lancering dan na 33 seconden, dus ik houdt het liever 1 op 1. Clean & tender :hearteyes:

Of misschien ga ik van 2009 wel een celibatair jaar maken :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
Aking zei:
yeti zei:

zooo dat is lekker ouwe :grin:

heb 1x een trio gedaan met mn ex en een vriendin van haar (hun waren alle 2 bi) :hearteyes:
zou het echt nog wel een keer willen doen

Bovenaan