trip begeleiding

123spacer

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik weet niet precies hoe je het moet noemen, en kon het daarom ook niet vinden met de zoekfunctie...
Maar ik heb ooit eens iets gelezen/gehoord over een film/ingesproken tekst, die je hele trip leid. Dus wanneer jij gaat trippen begint die vent te praten en zorgt dan dat jij in een bepaalde speciale trip komt. Weet iemand zoiets dergelijks?
Wil volgedne week paddo's doen, en wil dan wel het uiterste eruit halen :wink:
Weet ook niet zeker of dit nou met paddo's was of met lsd.

grzz

Delirium

Badass junkie
Daar heb ik nog nooit van gehoord, klinkt best interessant.
Maar als ik trip wil ik gewoon mijn eigen weg gaan eigenlijk, dus voor mij is het niets :)

123spacer

ja mij leek het heel relxt, vooral de eerste keer.
Ik zit heel diep na te denken, maar kan er egt neit op komen waar ik hetvan heb :confused:

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Het kan misschien ook zijn dat jij iets over lezingen van Timothy Leary hebt gehoord of gelezen.

In 1966 nam Leary namelijk een album op onder de titel "Turn On, Tune In, Drop Out", dat een “gebruiksaanwijzing” voor een LSD trip zou zijn. Hoewel het album aanvankelijk niet populair was toen het uitgebracht werd, is het een van de zeldzaamste ‘’collectors items’’ geworden van Leary verzamelingen.

Heb dit toevallig een paar dagen geleden nog eens gelezen, dus ik dacht meteen aan Timothy Leary toen ik jouw post zag.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Timothy_Leary

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
^ Ik moest ook aan Leary denken ja.

Ik weet niet of ik zoiets aan zou durven, 't zou erg manipulerend kunnen zijn. En juist al trippende ben je ontzettend gevoelig, dus zo'n gestuurde trip lijkt me op d'een of d'andere manier wat riskant. Hoewel Leary me geen compleet onbetrouwbare persoon lijkt...

Je zou ook zelf een bandje kunnen inspreken voor jezelf, met je eigen begeleidende praatje :P. Dat is misschien wel interessant, maar toch niet iets wat ik snel zou proberen.

Ellesdee

Badass junkie
misschien is t wel leuk om naar een meditatie cd te luisteren
die nemen je vaak ook mee op reis :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maar mischien kan iemand je dan juist leiden in een state of mind die je wel wilt bereiken maar niet kan bereiken. En mischien is dit dan net duwtje in de rug ofzo.
Van de andere kant snap ik wel dat mensen het liever zelf doen dan vanaf een bandje luisteren.. maar ga toch is die cd downloaden ofzo, is kijken wat het is

123spacer

ah kan iemand die misschien even online gooien op iets anders?
Mijn torrents doen het niet, vanwege vage reden..

pff ben nou uitgetript denk ik, net voor de eerste keer gedaan, ik dan dat ik de volgende keer toch een hele portie moet nemen. Vandaag 2/3 gepakt, net niet genoeg denk ik.
Jammergenoeg ook geen visuele waarnemingen

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Je kan ook luisteren naar cd's van Gabrielle Roth.. Zij werkt met therapeutische dans (5ritmes).. Haar cd's bestaan uit muziek en haar stem tussendoor die je door emoties heen leid..
Kan denk ik dus ook tof zijn tijdens trippen..

123spacer

Ik ben nu van een half portie mexicaanse thee aan het zette. Kga zo in me 1tje trippen, kijke hoe dat voelt :sunglasses:

123spacer

ben nu aan het trippen,
heel licht visueel, hier en daar wat bollingen
maar voel me super
dit is het mooiste, gewoon bij een vriend zitte, en dan in 1xzegge van, kga nu paddos doen, laterrrrs
en dan trippend terug komen haha
zit nu bij een vriend thuis met ze 2e, ik trippend, kga nu weer genieten

Bovenaan