Trip beinvloeden

omfg

Belezen gebruiker
Ik weet niet zeker of dit het juiste subforum is, maargoed, er is geen algemeen tripforum behalve reports.

Al een tijdje probeer ik mijn trips te beinvloeden door de week vantevoren zwaar te mediteren over hetgeen waarover ik wil gaan trippen. Het lukt aardig om de onderwerpen in de trip naar voren te laten komen. Ik was benieuwd of er mensen zijn die dit ook doen, en die wellicht nog meer tips hebben om bepaalde aspecten van je leven in een trip naar voren te laten komen.

Waarom?
Ik ben een nogal zware roker, en ik vind het zeer moeilijk hier vanaf te komen. Ik heb niet genoeg discipline en ook niet de juiste mindset ervoor. Het lukt me gewoon niet. Nu heb ik verschillende artikelen gezien waarin mensen paddo's of LSD gebruiken om te stoppen met roken.

Stoppen door Paddo's
Stoppen door LSD

Nu heb ik dit nog niet geprobeerd, maar ik wil het wel gaan proberen door zoveel mogeliijk mijn wens om te stoppen in m'n hoofd te prenten alvorens ik een trip ga doen.
Zijn er mensen hier die meer tips hebben? Ik wil bijvoorbeeld het samen doen met het boek van Allan Carr. Eerst dat boek lezen, en vlak daarna de trip in gaan (2 dagen erna ofzo).

Ik hoop hier mensen te vinden met ervaringen over trips beinvloeden en mij tips kunnen geven wat ik nog meer kan doen om dit zo'n groot mogelijke kans van succes te geven.

Alvast bedankt.
:)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mediteren is wel een goede manier om je mindset te conditioneren voor het trippen inderdaad, heb ik nu ook al een paar keer gedaan en werkte best goed.

Maar helemaal beinvloeden kan je het nooit natuurlijk. Psychedelica kunnen je een handje helpen als je ergens mee wilt stoppen, maar je moet er diep van binnen wel al echt helemaal klaar mee zijn. Ik ben uiteindelijk door een ego oplossing aan de LSD gestopt met dagelijks blowen na ruim 6 jaar. Ik heb de jaren daarvoor echter vele andere trips gehad die om stoppen of minderen met blowen gingen, maar dat hield ik daarvoor nooit vast aangezien ik niet echt wilde stoppen. Uiteindelijk was die ene LSD trip wel een succes omdat ik er in de periode daarvoor ook echt helemaal klaar mee was.

Bovenaan