Trip combo,

pythregius

Bewuste gebruiker
Hallo lieve df'rs

aanstaande dinsdag is er weer een trip gepland.
we waren van plan om lsd te nemen met ketamine.
wanneer de ketamine uitgewerkt is zouden we nog meer lsd erbij nemen
en vervolgens aan de san pedro gaan.
weet iemand of dit veilig is?
lsd + ket is veilig
mescaline + lsd is veilig
maar ket + mescaline weet ik dus niet.
iemand al ervaring hiermee?

groetjes

azgaza

Badass junkie
Mescaline en ketamine werken op verschillende receptoren, en ik kan eigenlijk geen rede inbeelden waarom dat gevaarlijk zou moeten zijn. Ik denk dat het gewoon veilig is. LSD en mescaline hebben volgensmij trouwens wel kruistollerantie.

pythregius

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Mescaline en ketamine werken op verschillende receptoren, en ik kan eigenlijk geen rede inbeelden waarom dat gevaarlijk zou moeten zijn. Ik denk dat het gewoon veilig is. LSD en mescaline hebben volgensmij trouwens wel kruistollerantie.

voor tolerantie ben ik zowiezo niet bepaald gevoelig en we hebben alles in 1 trip gepland, ik heb hier een flinke cacti staan dus zat mescaline voor ons twee, de bedoeling is om tegen de peak de ket te nemen 2 uur erna ongeveer de mescaline, ben zeer benieuwd hoe de trip zal worden mescaline met lsd heb ik al twee keer gedaan erg mooi maar zeer diepgaand, keta nog niet gedaan, wellicht paffenw e ook een paar dmt jointjes tijdens de trip.
ik heb er iig zin in!

groetjes

azgaza

Badass junkie
Ja klinkt ook als een hele leuke combo, ook al heb ik met 2 van de 3 (mesca en keta) geen ervaring, het lijkt me een combinatie die goed kan werken. Dat LSD en ketamine goed combineren heb ik wel vaker gehoord, iniedergeval bij de gene die ervaren zijn met beide.

Iniedergeval zal het geen kwaad kunnen, ketamine werkt puur op de NMDA-receptoren en LSD en mescaline hebben daar weinig mee te maken (behalve dat ze volgens sommieg bronnen de ketamine minder giftig voor ratten maken).

pythregius

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ja klinkt ook als een hele leuke combo, ook al heb ik met 2 van de 3 (mesca en keta) geen ervaring, het lijkt me een combinatie die goed kan werken. Dat LSD en ketamine goed combineren heb ik wel vaker gehoord, iniedergeval bij de gene die ervaren zijn met beide.

Iniedergeval zal het geen kwaad kunnen, ketamine werkt puur op de NMDA-receptoren en LSD en mescaline hebben daar weinig mee te maken (behalve dat ze volgens sommieg bronnen de ketamine minder giftig voor ratten maken).

Fijn om te horen, denk dat ik nu wel met een gerust hart kan beginnen met de trip.

groetjes

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Toch lijkt het mij dat je beter ketamine na de mescaline kan doen, eerste plantaardig dan chemisch. maar dat is mischien kwestie van smaak :wink:

J0rrit

Badass junkie
pythregius zei:
azgaza zei:

voor tolerantie ben ik zowiezo niet bepaald gevoelig en we hebben alles in 1 trip gepland, ik heb hier een flinke cacti staan dus zat mescaline voor ons twee, de bedoeling is om tegen de peak de ket te nemen 2 uur erna ongeveer de mescaline, ben zeer benieuwd hoe de trip zal worden mescaline met lsd heb ik al twee keer gedaan erg mooi maar zeer diepgaand, keta nog niet gedaan, wellicht paffenw e ook een paar dmt jointjes tijdens de trip.
ik heb er iig zin in!

groetjes

DMt jointjes? Leg eens uit, klinkt mij zeer goed. Ik ging er van uit dat dit geen effect had?

pythregius

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
pythregius zei:
azgaza zei:

ik heb er iig zin in!

groetjes

DMt jointjes? Leg eens uit, klinkt mij zeer goed. Ik ging er van uit dat dit geen effect had?

je draait van een gewoon vloeitje en tip, een jointje van tabak en vooring een streep dmt kristallen tot het midden ff kijken met hoeveel man je het rookt, op lsd geeft dit zeer sterke visuals alles in je kamer is van plasma gemaakt naast de hallucinaties die je erbij ziet.

wanneer je lekker ver weg bent op lsd hoor je het te roken.
als er genoeg dmt in de joint zit heb je 3 zo groot mogelijke hijsen nodig, je moet lekker rustig en lang de zoveel mogelijk rook in je mond verzamelen en vervolgens 10 seconden goed inhouden, 3maal dus achterelkaar, of vaker :grin:

het is werkelijk prachtig, zowel de visuals als de cev's, de lsd visuals en effecten smelten samen met de effecten en visuals van de dmt, unieke visuals dus, en wanneer de dmt afbouwt is het net of je op een relaxt lsd wolkje land.
zeker een aanreader dus!

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
pythregius zei:
het is werkelijk prachtig, zowel de visuals als de cev's, de lsd visuals en effecten smelten samen met de effecten en visuals van de dmt, unieke visuals dus, en wanneer de dmt afbouwt is het net of je op een relaxt lsd wolkje land.
zeker een aanreader dus!

:hearteyes:

pythregius

Bewuste gebruiker
Shivshamboo zei:
pythregius zei:
zeker een aanreader dus!

:hearteyes:

Van jou geleerd :mrgreen:

Stylus

Belezen gebruiker
of je neemt de ket in op hetzelfde moment als je de ketemine ineemt, dan slaat die in op het eind van de ketamine, en ga je van de een over naar de ander :P

pythregius

Bewuste gebruiker
Stylus zei:
of je neemt de ket in op hetzelfde moment als je de ketemine ineemt, dan slaat die in op het eind van de ketamine, en ga je van de een over naar de ander :P

lol ik denk dat je met ket mescaline bedoelt, ik weet nog niet hoe we het exact gaan doen maar zolang we maar een bijzondere trip uitlokken dan ben ik al blij.

Zo te zien zijn jullie ook benieuwd hoe de trip al uitpakken, zal dus wel een report schrijven :wink:

Spor

Wijs gebruiker
dmt jointje roken is echt tof !

komt bij mij in de buurt van als je puur rookt, maar nét niet weg bent... Toevallig gisteren nog gedaan, echt HELE sterke visuals die niet te vergelijken zijn met iets wat ik tot nu toe gezien heb. Alles beweegt HEEL snel, maar staat toch stil... HEEL bizar, en HEEL tof !

Hans

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
Toch lijkt het mij dat je beter ketamine na de mescaline kan doen, eerste plantaardig dan chemisch. maar dat is mischien kwestie van smaak :wink:

Ik vind dit altijd een beetje een loos standpunt om onderscheid te maken tussen chemisch en natuurlijk. De stoffen die ervoor zorgen dat je tript zijn chemisch. Net als alle stoffen in die cactus.

Enne... fijne trip alvast.

pythregius

Bewuste gebruiker
Dumpy en ik hebben hier een behoorlijk gestoorde trip gehad, het was iedergeval een zeer bijzondere ervaring, uiteindelijk hebben we best veel organische mescaline gehad, erg veel lsd 600 mics +, veel N2O en een volle dmt joint, later had dumpy nog ket erbij gepakt, en hebben we vanochtend de boel afgesloten met nog een dmt joint.
heerlijk vage toestand is eht geweest, gestoorde gedachten gangen en nog een ufo gezien samen :mrgreen:

Ik zal nog wel kijken of ik een trip report zal schrijven, ging behoorlijk ver deze trip dus ben ook heel veel kwijt.

greetz

J0rrit

Badass junkie
pythregius zei:
DarkScope zei:
pythregius zei:
azgaza zei:

ik heb er iig zin in!

groetjes

je draait van een gewoon vloeitje en tip, een jointje van tabak en vooring een streep dmt kristallen tot het midden ff kijken met hoeveel man je het rookt, op lsd geeft dit zeer sterke visuals alles in je kamer is van plasma gemaakt naast de hallucinaties die je erbij ziet.

als er genoeg dmt in de joint zit heb je 3 zo groot mogelijke hijsen nodig, je moet lekker rustig en lang de zoveel mogelijk rook in je mond verzamelen en vervolgens 10 seconden goed inhouden, 3maal dus achterelkaar, of vaker :grin:

zeker een aanreader dus!

Waarom niet gewoon dmt via een pijpje dan? Kan je dan niet sowieso bijna altijd de DMT roken in een joint? bespaard een hoop gepruts met het pijpje en de juiste manier en zo.

Maar de DMT mag toch niet verbranden, alleen verdampen toch? Hoe wil je dat doen in een joint?

pythregius

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
pythregius zei:
DarkScope zei:
pythregius zei:
azgaza zei:

ik heb er iig zin in!

groetjes

zeker een aanreader dus!

Waarom niet gewoon dmt via een pijpje dan? Kan je dan niet sowieso bijna altijd de DMT roken in een joint? bespaard een hoop gepruts met het pijpje en de juiste manier en zo.

Maar de DMT mag toch niet verbranden, alleen verdampen toch? Hoe wil je dat doen in een joint?

Dmt in een joint roken kan prima.
maar er zit toch een groot verschil tussen een pijp en een joint.
en pijp gebruik je om richting de breaktrough te gaan om eventueel de lsd te domineren.
een dmt joint laat de ruimte waar je bent half veranderen in een dmt wereld mocht je op lsd zitten dan zit je met ogen open en ogen dicht te genieten of te knikkebenen van de ervaring, wanneer je je dan beweegt is het vaak of sommige lichaamsdelen van je los schieten en weer terugklappen, het gaat iig erg hard, zou het dus niet als iets simpels zien maar aangezien er geen risico's zijn, gaat iedereen maar zen gang!

J0rrit

Badass junkie
OKe, van een joint roken krijg je geen of minder snel een echte breakthrough dan van een pijpje met dmt?

pythregius

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
OKe, van een joint roken krijg je geen of minder snel een echte breakthrough dan van een pijpje met dmt?

nee een dmt joint geeft vrijwel dezelfde maar ook weer een totaal ander effect soms kom je wel half in die wereld met ogen dicht msichien mogelijk om helemaal daar heen te gaan maar dat lijkt me sterk, dmt joint is vooral bedoelt om het te nemen als je al tript om de visuals te laten smelten met die van dmt waardoor je unieke ervaringen zult krijgen en zien, ook heeft de dmt dan invloed op de visuals vand e rest van de trip.
even na de efecten vande dmt joint begon ik allemaal aliens en gedeeltelijk meerdere dimensies te zien.
ging erg vaag dus.
wat ik van deze trip niet heb vergeten zal ik ook neit snel vergeten.
maar toch ben ik al veel vergeten :tongueout: ging behoorlijk diep dus

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit topic klinkt geschift :grin: Dit gaat voor mij voorlopig toch iets te ver :grin: Later zie ik me dit wel doen, alhoewel ik echt véél te verantwoord omga met drugs om deze dingen te doen denk ik.

Toch spreekt het me aan :tongueout:

pythregius

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
Dit topic klinkt geschift :grin: Dit gaat voor mij voorlopig toch iets te ver :grin: Later zie ik me dit wel doen, alhoewel ik echt véél te verantwoord omga met drugs om deze dingen te doen denk ik.

overweeg het maar niet, daarvoor moet je net zo geestelijk gehandicapt als wij zijn, anders wordt je het wel en kun je eht wel aan, dan maar als debiel door eht leven :grin:

wel wil ik zeggen, lsd + mescaline is niet zomaar aan te raden dit gaat erg diep, leer eerst maar eens oop veel lsd te trippen 800 mics + ofzo, als je dat aan kan dan pak je maar mescaline erbij :wink:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:
Argulas zei:

overweeg het maar niet, daarvoor moet je net zo geestelijk gehandicapt als wij zijn, anders wordt je het wel en kun je eht wel aan, dan maar als debiel door eht leven :grin:

wel wil ik zeggen, lsd + mescaline is niet zomaar aan te raden dit gaat erg diep, leer eerst maar eens oop veel lsd te trippen 800 mics + ofzo, als je dat aan kan dan pak je maar mescaline erbij :wink:

Bwaa, debiel zou ik je niet noemen hoor, na zulke ervaringen en inzichten. :)

En zowieso dat ik wacht met die combo. Eerst alles apart ervaren voor je begint te combineren vind ik zo. En natuurlijk ook eerst dosissen verhogen voor je zo een bom dropt :grin: Dat is vanzelfsprekend vind ik :)

Bovenaan