DarkScope zei:
pythregius zei:
azgaza zei:
Mescaline en ketamine werken op verschillende receptoren, en ik kan eigenlijk geen rede inbeelden waarom dat gevaarlijk zou moeten zijn. Ik denk dat het gewoon veilig is. LSD en mescaline hebben volgensmij trouwens wel kruistollerantie.
voor tolerantie ben ik zowiezo niet bepaald gevoelig en we hebben alles in 1 trip gepland, ik heb hier een flinke cacti staan dus zat mescaline voor ons twee, de bedoeling is om tegen de peak de ket te nemen 2 uur erna ongeveer de mescaline, ben zeer benieuwd hoe de trip zal worden mescaline met lsd heb ik al twee keer gedaan erg mooi maar zeer diepgaand, keta nog niet gedaan, wellicht paffenw e ook een paar dmt jointjes tijdens de trip.
ik heb er iig zin in!
groetjes
DMt jointjes? Leg eens uit, klinkt mij zeer goed. Ik ging er van uit dat dit geen effect had?
je draait van een gewoon vloeitje en tip, een jointje van tabak en vooring een streep dmt kristallen tot het midden ff kijken met hoeveel man je het rookt, op lsd geeft dit zeer sterke visuals alles in je kamer is van plasma gemaakt naast de hallucinaties die je erbij ziet.
wanneer je lekker ver weg bent op lsd hoor je het te roken.
als er genoeg dmt in de joint zit heb je 3 zo groot mogelijke hijsen nodig, je moet lekker rustig en lang de zoveel mogelijk rook in je mond verzamelen en vervolgens 10 seconden goed inhouden, 3maal dus achterelkaar, of vaker
het is werkelijk prachtig, zowel de visuals als de cev's, de lsd visuals en effecten smelten samen met de effecten en visuals van de dmt, unieke visuals dus, en wanneer de dmt afbouwt is het net of je op een relaxt lsd wolkje land.
zeker een aanreader dus!