trip-e capsules

SD7

Experimenterende gebruiker
Nooit geprobeerd omdat ik er niet in geloof, werken deze dingen nu echt???

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
als je ze allemaal tegelijk inneemt wel ja...
beter af ben je dan met hawaiian baby woodrose zaadjes, zelfde ingrediënt als in de trip e capsules, dan heb je het ingrediënt waar je van trip apart en goedkoper.

grts

SD7

hahahaha geloof me dit spul werkt gewoon GOED

nooit verwacht dat je van spul uit de smartshop zo erg zou trippen!!!

Ik had alle vier de capsules opengemaakt en het poeder gemegd met water daarna over mijn tong heen gesproeid met een kleine gieter en de rest opgedronken.

Ik kan deze trip onderverdelen in 3 waves die ong 6-8 uur geduurd hebben.

het begon na 20 minuten te werken, de eerste wave voelde aan als een pilletje, ik voelde me blij, opgewekt en had zin om te praten, dansen.

Na 2,5 uur kwam de tweede wave, ik had moeite met praten, ik begon zinnen verkeerd uit te spreken en zat erbij als een zoutzak, heb wel een half uur naar een schilderbij van Van Gogh staan staren, ik zag gewoon elk detail er heeeeel scherp in, elk lijntje, elk stipje, deze fase voelde heeel licht als LSD maar de visuals bleven uit.

na een uur kwam de 3e wave en deze was eng, ik werd heel slaperig, iets te slaperig, het leek net alsof ik KO zou gaan, ik zag mijn vriend praten maar wist bij God niet waar hij het over had, het leek net wartaal, dat wat ze bij de Sims ook uitkramen, ik dacht eventjes dat ik doodging, na 15 min nadat ik een beetje had geslapen werd ik wakker geschud en heb ik 2 flessen energiedrank achterover gegooid, ik werd na een lijntje coke pas weer echt een beetje wakker ofzo, daarna ben ik weer gaan slapen en nu ik net wakker ben voel ik me nog steeds een beetje vreemd.

In dit spul zit LSA en ik zeg je 1 ding, ze noemen het de natuurlijke vorm van LSD, net zo vaag maar minder heftig.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja ik vind lsa ook wel een leuk stofje...
Ben je er niet misselijk van geweest dan? Ik heb er telkens ik trip op lsa het eerste dikke uur last van maar kan dit goed behelpen door pure wiet uit me bong te roken, dit doet dit instant verdwijnen.

FF een aanrader: probeer volgende keer gewoon die zaadjes apart, dit geeft meer effect en is goedkoper, hawaiian baby woodrose zaadjes zijn potenter dan die van de morning glory van die laatste word je naar mijn mening nog misselijker omdat je er meer van moet eten.

Als je de bereidingswijze van die zaadjes wilt kennen kan je me altijd ff een PB sturen.

grts

SD7

Bedankt voor de tip !!

Ja ik werd in het begin wel ff misselijk maar dit duurde ongeveer 10 minuten.
Ik zal zeker die zaadjes ook een keer nemen.

Bovenaan