• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip op thaise paddo's

Demolisher

Experimenterende gebruiker
Donderdag morgen half 8 net wakker . Al een tijdje besloten om op deze dag thaise paddo's te nuttigen . Maar een halve portie ,was niet de eerste keer . Maar was nu wel helemaal alleen . Had ook niemand verwittigd dat ik ging trippen . Ik ging men water koken in een waterkoker . Liet dit 5 minuten staan om het wat te laten afkoelen . Ondertussen had ik al 2 steeltjes paddo's gegeten . De andere helft liet ik 20 minuten trekken in het water . Ondertussen zette ik een cdtje op . Janet jackson was het . Dan was de paddo thee klaar , dronk de beker in 1 keer leeg . Vond de smaak nog goed meevallen . Na een tijdje werd ik heel onrustig . Ik had besloten een sigaret te roken . Ik was wel al 3 jaar gestopt . Ik voelde me er niet goed bij , en besloot ze maar niet verder te roken . En het pakje weer in de kas te stoppen . Ik had de verwarming ik de keuken aangezet . Maar niet in de woonkamer . Waardoor ik het in de woonkamer helemaal niet gezellig vond . Dus besloot ik maar in woonkamer de verwarming aan te zeggen . Men pc was kapot en stond niet op zen plaats . Ik vond het heel onaangenaam , die lege plaats . Ik besloot maar in zetel te gaan liggen . En begon te staren naar het witte plafond . Die ineens begon te verkleuren in een donker grijs zwarte kleur . Wat me een raar ongezellig gevoel gaf . Ik besloot dan een maatje te smsen om te laten weten dat ik aan het trippen was . Dat gaf me een goed gevoel . Plots ging de muziek evn uit . Zette die weer op en ging weer in de zetel liggen . Zag weer die onaangename donker grijze zwarte kleur op plafond . Die dichter naar me toe kwam . Ik dacht dat ik dood ging . Maar had gelezen dat , als je dat voor had het moet aanvaarden . Dat deed ik ook ik aanvaarde men dood . En ging me concentreren op de tv . Die kwam ook steeds dichter op me af . En plots was het net of men ziel uit men lichaam werd getrokken . Heel raar maar toch een leuk gevoel . Plots kwam ik in dezelfde woonkamer terecht . Maar met allemaal mooie felle kleuren . Ik vond het echt geweldig . Ik ging rondjes lopen in de huiskamer , en begon te dansen op de muziek . Over men grijze leren zetels liep een dansende groene schijn . In een schilderij met bloemen kon ik ineens een clown zien . De vloer begon golvende bewegingen te maken . Het was allemaal zo mooi . Ik ging even de kamer uit . Toen ik er weer in de woonkamer was . Ging ik weer in de zetel liggen . Ik begon na te denken over men drugs gebruik . Omdat ik vond dat ik het te regelmatig deed . Plots zakte ik van de hemel naar de hel . En ging ik weer iets naar omhoog .Een kamer tussen goed en kwaad . Het gaf me een gevoel ,geen slecht maar ook geen goed mens te zijn . Maar zo ergens tussen in . Het werd stilaan allemaal minder hevig vond ik . En ging in de slaapkamer door het raam kijken . Naar een groen veld met heel veel bomen . Die waren heen en weer aan het dansen op de muziek . Ik besloot maar om naar buiten te gaan . Met het pakje sigareten , dat ik alweer had weg gestopt . De ipod mee , en rustig naar een parkje dichtbij . Ik had het gevoel dat alles zo mooi was . Ik ben zelf nogal een redelijk negatief iemand . Ik zag mensen wandelen met kinderen . En dacht van : de wereld is toch niet zo slecht . Ik kwam een vuilbak tegen , en besloot maar men pakje sigareten weg te gooien . En nooit meer te roken . Toen ik weer thuis kwam had ik een heel gelukkig gevoel . Alsof ik heel de wereld aankon . Het werkte stilaan rustig uit . Het was ondertussen al half 1 in de middag .
Ik had een heel goede trip . Maar hij was wel veel sterker dan de 2 vorige keren . Kwam het door de thee ? Of omdat ik helemaal alleen was ? De vorige keren heb ik de paddo's gewoon gegeten . En had ik ook 5 uur daarvoor nog gegeten . In ieder geval vind ik trippen leuker alleen dan met vrienden .
Graag een reactie , en alvast bedankt .
Groetjes

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Paddothee schijnt sneller in te slaan en een heftiger effect te hebben. Maar de trip duurt wel korter dan wanneer je het gewoon eet. Dus dat zou idd van invloed geweest kunnen zijn.
Ik heb tot nog toe alleen nog maar paddothee gehad, dus ik weet niet beter dan dat de trip vrij snel en, naar mijn idee, heftig opzet.

Shroomfan

Belezen gebruiker
Idd , thee laat de trip sneller opkomen.
Klinkt als een redelijk positieve trip. Best wel in het vervolg wat aan je setting werken. Dat je je echt op je gemak voelt in de ruimte waar je gaat trippen.
En ? Heb je ondertussen nog gerookt? :stoned:

Demolisher

Shroomfan zei:
Idd , thee laat de trip sneller opkomen.
Klinkt als een redelijk positieve trip. Best wel in het vervolg wat aan je setting werken. Dat je je echt op je gemak voelt in de ruimte waar je gaat trippen.
En ? Heb je ondertussen nog gerookt? :stoned:

Ja heb ik nu ook gemerkt dat de setting heel belangrijk is .
En nee hoor geen enkele sigaret meer gerookt .
Zonde dat ze het willen verbieden . Als je er verstandig mee omgaat , kan het best een positief effect hebben op je verdere leven .

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Demolisher zei:
Ja heb ik nu ook gemerkt dat de setting heel belangrijk is .
En nee hoor geen enkele sigaret meer gerookt .
Zonde dat ze het willen verbieden . Als je er verstandig mee omgaat , kan het best een positief effect hebben op je verdere leven .
HAHAHAHAHAH :grin: :grin: :grin: :grin: :beer: :beer:
owh je bedoelt paddos, ja dat is waar

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ook als je alleen tript ga je meestal harder omdat je dan niet afgeleid (=lachen en praten over wat je wel niet ziet en denkt) wordt.

ik kan me vooral goed vinden in het feit dat je je heel ongemakkelijk/raar voelt en veel dingen tja, gevaarlijk en grijs en donker eruit zien.
Toen bij mij de 2e x de paddo's insloegen had ik dat terwijl ik net een dikke joint aan het draaien was. Toen voelde ik me opeens slecht en ik plofte op de bank en opeens was ik in paddo-land. Ik heb er eigenlijk wel van genoten hoewel ik heel goed kan begrijpen dat mensen dat heel angstig vinden. Bij mij begonnen mijn handen te verschrompelen met zwarte aders die tevoorschijn kwamen, maar het is maar hoe je er mee omgaat :grin:

Demolisher

Het begin was idd best angstig . Maar 24 augustus probeer ik opnieuw . Maar ga me nu wel iets beter voorbereiden :)

Bovenaan