Trip-pillen

Pump250

Newbie
Steeds meer hoor ik vertellen over hoe fantastisch trip-pillen wel niet zijn en hoe hard je er wel niet op gaat maar wat is nou juist een 'trip-pil' en wat is het verschil met XTC zoals we die kennen onder Blauwe Defqons,...

Iemand een idee?

Pump250

Tufnut

Badass junkie
Ik hoor en lees weleens dat mensen enigszins trippen op xtc en ik snap wat ze bedoelen. Van tip-pillen heb ik niet gehoord. Tenzij je pillen met bv 2cb bedoeld?

mick swagger

Belezen gebruiker
Ik kan bijna van elke pil trippen. Zo'n 7% (scheelt per persoon:wink:) van de mdma wordt omgezet naar mdma. Mda heeft toch al heel wat meer trippy eigenschappen dan mdma. De 1 is natuurlijk wat gevoeliger voor een stof dan een ander. Ik hoor gelukkig bij degenen die al na ~200mg mdma beginnen te trippen:grin:.

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Er wordt wel beweerd dat je van bepaalde pillen meer visuals krijgt, zoals met blauwe spookjes. Echter denk ik dat dit gewoon tussen je oren zit.

Pump250

Newbie
Er wordt inderdaad bedoeld dat er visuals optreden bij het nemen van de pil, soms sterk en soms wat zwakker. Misschien dan toch 2cb?

Pump250

Ik ga altijd trippen als een idioot van de combinatie xtc+thc, alsof ik truffels gevroten heb. Geen idee hoe dat komt verder en mijn huisgenoten zeggen er zelf niets van te merken, maar het kan dus wel.

mick swagger

Belezen gebruiker
Mdma is dan wel mdma, maar de factoren die de werking van mdma beïnvloeden zijn ontelbaar. Set en setting kan een geheel andere ervaring geven, dus hoe je je voelt, hoe je erover denkt of je vermoeid bent of juist niet of je andere soorten drugs hebt genomen enz. Dit zijn al een aantal voorbeelden van de 'set'. Dan zijn er vervolgens nog verschillen in setting, die veel invloed op je trip kunnen hebben. Dit is dus in wat voor soort omgeving je de xtc gebruikt.

Omnomnom

Newbie
Het punt is, als jij een hoge dosis mdma neemt, wat voor de een al 150 mg is en voor de ander, een bv. zwaarder persoon miss wel 250 mg is, wordt steeds meer mdma omgezet in mda en mda werkt op je zicht, waardoor je dus kan hallucineren. Er kunnen dus wel degelijk pillen zijn waarvan je meer en sneller visuals krijgt, als er naast mdma dus mda in een pil zit. (wat weleens voorkomt) Dus heel raar is het eigenlijk niet.. Denk alleen niet dat je snel aan dat soort pillen komt btw.

Bovenaan