• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report 10gram mexicana

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hallo weer even een trip reportje van mij,
In mijn vorige topic had ik het over dat ik 10gram mexicana’s ging gebruiken. Ik had ze besteld en vorige week zaterdag had ik ze op gegeten. Ik verwachtte er niet veel van ik deed het samen met persoon 2 hij had ook 10 gram. We keken erg op tegen de beruchte smaak van de truffels ik heb besloten ze te eten met kwark. Dat was goed te doen we hadden ze om 17:10 ingenomen heel snel vonden we het muziek intenser worden.

17:40 begon ik al te merken dat ik begon te trippen de muur zag ik patronen in en ik kreeg tintelingen door mijn lichaam. Persoon 2 voelde nog niks en was teleurgesteld dat hij nog niks voelde ik zei tegen hem dat het wel zou komen. Ik ging best hard het werd steeds intenser we waren in het begin een live set van amelie lens aan het luisteren wat super intens was. Op gegeven moment besloten we rond 18:00 naar buiten te gaan en het lopen voelde heel raar en ik moest de heletijd lachen. De kleuren buiten waren heel helder en de tegels begonnen te ademen. Ik had een gevoel dat ik aan het opstijgen was. Persoon 2 was ook mee en bij hem begon het ook eindelijk te werken. We gingen helemaal stuk om niks we snapten er helemaal niks meer van we keken naar de wolken en die werden steeds groter wat super intens was. Toen gingen we weer naar binnen en besloten we psytrance aan te zetten dat was een juiste keuze.
toen begonnen de closed eye visuals te komen ik zag allemaal patronen alleen niet zo helder als bij lsd bij lsd zijn de visuals meer hd achtig en lijken ze echter. Ik zag op het gegeven moment een wereldbol met allemaal omarmde mannetjes rond de wereld bol heen. Ik denk dat dat stond voor dat we 1 met de wereld waren. Verder heb ik lekker uitgespaced op de psytrance. Ik wil de volgende keer voor een zwaardere truffel gaan waarbij de visuals meer indrukwekkend zijn. Als iemand suggesties heeft voor truffels?

laat maar weten ook zag ik aan het einde van de trip me overleden opa in zijn sterfbed liggen in mijn visuals ik accepteerde dit en liet het gaan. Dit was mijn trip report ik hoop op wat reacties peace out!

AnoNexus

Belezen gebruiker
Mooi rapport, klinkt als een goeie eerste ervaring.

Wat betreft sterkere truffels, ik heb zelf voor mijn enige keer truffels 15gram mushrocks genomen en dat was echt intens, vrijwel zeker intenser dan 3g paddos. Misschien zijn die goed.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Mooi rapport, klinkt als een goeie eerste ervaring.

Wat betreft sterkere truffels, ik heb zelf voor mijn enige keer truffels 15gram mushrocks genomen en dat was echt intens, vrijwel zeker intenser dan 3g paddos. Misschien zijn die goed.
Zal eens kijken de valhalla moet ook goed zijn

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Lijkt mij een goede eerste trip!
Als je wat sterker wilt kan je bv 15 gram nemen van atlantis die zijn waarschijnlijk zelfde prijs.
Elke trip is natuurlijk anders en het is moeilijk te verifiëren of een ander soort nou echt het verschil met effecten heeft.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Lijkt mij een goede eerste trip!
Als je wat sterker wilt kan je bv 15 gram nemen van atlantis die zijn waarschijnlijk zelfde prijs.
Elke trip is natuurlijk anders en het is moeilijk te verifiëren of een ander soort nou echt het verschil met effecten heeft.
Ik vond de mexicana visuals beetje onduidelijk wil echt kleuren zien bij LSD leken closed eye visuals zo echt.

Bovenaan