• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip Report 2 - XTC - 26/09/2014

fgamer

Belezen gebruiker
Goedendag DF!

Ik ben F, samen met mijn vrienden (A, W) ga ik vanavond een XTC trip maken.
Ik ben 17 jaar, ik heb redelijk al wat ervaring met XTC, maar vraag me niet om veilige dosissen te doseren.

Wat? Tripple X (geschat op 200mg)
Hoeveel? 2 pills
Wanneer? Vanavond

We beginnen onze trip rond 10 uur. (21:00 tijd van slikken dus)
Ik ga meteen een ganse nemen, en zal wachten tot deze opslaat.

21:00 - De avond is begonnen, ik ging even snel naar W thuis en besloot eentje te slikken, A en W deden ook gelijk mee. Relaxed muziek opgezet, genoeg bier, en natuurlijk sigaretten zijn niet te missen. (Ik voel altijd wel een drang naar constant roken onder pillen.)

21:30 - Hij begint rustig, maar zeker op te komen, ik ben een beetje vaag en de energie begint op te komen.

21:50 - Mijn dieptezicht is weer versterkt, en als ik naar bomen kijk is dat toch O zo mooi! Ik hoef maar naar een boom te kijken en ik zie bepaalde figuren erin, dat gaat van dieren tot de duivel en dan weer tot mensen! Echt wazig!

22:15 - We kregen een belletje van S, hij is alleen thuis. (Zijn ouders hebben een dancing, die is gesloten op vrijdag.)
Hij heeft de sleutel van de dancing gepakt, dus we zijn daarnaar toe gereden met A zijn wagen.
Deuren open gegooid, muziek opgegooid en ja hoor, gratis drank!
Ik, A en W zijn slim genoeg om geen alcohol te benuttigen, dus op de water dan maar!
Na de laptop te hebben aangesloten hebben we een beetje hardstyle opgegooid! HAKKE!

23:30 - Tot nu waren we aan het hakken, niet te min hebben we nog een paar vrienden opgebeld en zijn gezellig mee komen doen, hoewel alleen ik, A en W pillen hebben gepakt.

00:00 - 2de pil opgooien.. Ik zit ondertussen aan mijn piek denk ik.. Hoe mooi de lichtjes en muziek in je oren klinken, gewoon geweldig! :hearteyes: Ik geniet nog even verder van de muziek en lichten!

00:30 - Terug bij W thuis aangekomen, we hadden geen zin meer.. Beetje muziek opgegooid. (Deep house)
Ik voel de 2de pil binnenkomen, en begin zelfs een beetje te hallucineren, ik moet naar WC, ook dat is weer een hele uitdaging!
W voelt zich niet goed, we hebben besloten buiten even een wandeling te gaan maken.
Het is echt prachtig, de bomen zo mooi, het gras.. De straatlichten, alles.. gewoon geweldig! :hearteyes: Mijn kaken zijn ook al een tijdje aan het knarsen, een beetje kaugom gepakt.

00:40 - Terug bij W thuis, hebben ons op de bank gezet, laptop erbij..
Oeff.. Geweldig!! Ik liep naar buiten, de tuin in, W zette de tuinverlichting aan, het was net alsof ik zweefde in het paradijs! Ik liep rustig naar de vijver, en zag alles heel helder, het was net alsof ik naar een 3D animatie film zat te kijken. Ik zag de vissen zo helder, terwijl het donker was! Iets later hoorde ik geblaf.. Ik had daar niet te veel aandacht naar gegeven.

01:00 - Terug naar binnen, ik zat rustig TV te kijken en nog een beetje op de laptop, toen ik in een keer terug aan dat geblaf moest denken. W heeft geen hond, en geen geen van zijn buren.. Dus wij terug naar buiten, W wou het bos in.. Ik zag dit niet zitten en A ook niet. Na 10 minuten klagen zijn we toch maar mee gegaan. Ik was echt bang, niet in paniek, maar ik had wel angst.. en niet een beetje. Ik had het gevoel dat dit mijn trip had beinvloed.. Ik werd paranoia en op een gegeven moment ben ik schreeuwend naar binnen gerend.. Ik zag verschillende personages in de bomen van het bos, tot dat ik een blaffende hond voor mij zag staan op zijn 2 achterpoten. Hij begon tegen mij te praten.. Ik wrijf in mijn ogen en 2 seconden later bleek het A te zijn. :( Niet echt een leuke ervaring nee.. Dit is ook reeds de eerste keer dat ik een paranoia moment ervaar tijdens een trip.

01:30 - Ik voel dat de pil begint uit te werken, een come-down dus.
Ik heb rustig de laptop weer opgestart, en begon terug verder te schrijven in dit topic.
Ik begin nu een beetje vaag te worden dus ik ga stoppen, ik zal morgen nog verdere details uitschrijven.

fgamer

Belezen gebruiker
Raar, ik kan mijn bericht niet meer bewerken?

01:30 - Ik voel dat de pil begint uit te werken, een come-down dus.
Ik heb rustig de laptop weer opgestart, en begon terug verder te schrijven in dit topic.

02:00 - Awesome, we zitten met zen drieën op de bank, liedjes te zingen!!
We probeerde maar iets te verzinnen, en er kwamen toch best wel goede resultaten uit!
''Sgijfe pakke niet verzwakke!'', en geloof het of niet, ik had FL studio nog opgegooid om er een beat op te gooien! echt geweldig!! Ik ga even naar buiten, een sigaret roken, ik besluit een sprintje te lopen, en wat is dit geweldig? Zo speedy als de pest! Maar ja hoor, de pil voelt terug sterker. Ik besluit terug naar binnen te gaan, en W had zijn gas-masker bong uitgehaald.
Een blunt gerold, op de gas masker gegooid, en de gas masker opgedaan!
Na 4 hits besloot ik 'm terug aan W te geven, A had er even geen zin in.

02:30 - Wow, amper 5 minuten na de bong, en ik voel me weer wat ''happy''. Ik heb bijna het ''piek'' gevoel terug, opdat moment wordt er op de deur gebeld, wij zo snel mogelijk alles opgeruimd en W is met een bang-hartje gaan opendoen. De politie, er was een klacht van de buren dat onze muziek te hard stond, dus wij zo vriendelijk geweest om de muziek stiller te zetten. De agent was vriendelijk, dus we hebben verder geen problemen gemaakt.
Voor de rest hebben we tot 4 uur liggen praten.

04:00 - De pil begint nu zeker en vast uit te werken, ik merk dat omdat ik minder opener ben, en niet meer zo goed praat als er voor. Ik hou het vage gevoel over, Ik en W rollen allebij nog een joint, roken deze op en leggen ons achterover. A en Ik konden de slaap amper vatten dus we gingen naar buiten, W lag al te snurken. :tearsofjoy:
Eens buiten gekomen terug, voelde A zich raar, hij vertelde me dat hij zich misselijk voelde.
Ik vertelde hem om een stukje te gaan wandelen, dit helpt meestal bij mij.
Ik vroeg hem wat hij gedronken had, hij antwoorde met ''water''.
Ik vond het maar raar, maar zodra hij begon te kotsen voelde hij zich ook weer beter!
We gingen terug naar binnen.

05:00 - Eens binnen gekomen hadden we ons terug neergelegd, het duurde niet lang voordat we aan het slapen waren!

10:30 - Tijd van wakker worden, geen dip, ik voel me goed.. en ik heb het depressief gevoel niet wat ik normaal altijd heb. A had dit echter wel en besloot een lijntje erdoor te gooien, W volgde. Ik niet.

Dit was voor zover mijn report, we hebben echt een geweldige nacht gehad, en zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor het lezen, ik hoop dat het een beetje interessant was!!

Bovenaan