• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report 4-fmp

Dag allemaal,

Mijn eerste post op dit forum. Ik heb al wel veel rondgelezen hier en in sommige gevallen heb ik er veel aan gehad. Ik had al veel gelezen over 4-fmp. Ik heb een belachelijke (misschien wel natuurlijke) tolerantie voor mdma hoewel ik een pas sinds augustus dit jaar voor het eerst dit spul gebruikt heb. Daarna altijd ruime pauzes aangehouden, maar de laatste twee keer (van de in totaal 4) vond ik erg teleurstellend. Opvallend is dat ik de laatste keer kristallen mdma heb gebruikt. Hier had ik op dinsdag een behoorlijk rot gevoel aan over gehouden in tegenstelling tot die andere drie keer waarin ik met alleen pillen moeiteloos de daaropvolgende week ben doorgekomen.

Wie: ik 30+, sportieve vent van 90 kilo
Wat: buisje 4-fmp van smartshop
Setting: thuis, vrije ochtend / middag

12.30
Inname buisje met beetje water

13.00
Nog geen effect. Ik zet wat trance op en zet een bak koffie. Ik voel me verder prima, maar dat kan ook komen omdat het sinds dagen een keer niet regent als ik opsta.

13.15
Lichte tintelingen over mijn gezicht..? Hartslag ietsje hoger (kan ik ook omdat ik de trap op moest). Er gebeurt iets in mij lichaam. Niet onprettig. Spannend gevoel.

13.20
Hartslag gaat duidelijk hoger. Voelt wat als er wat druk naar boven gaat naar mijn gezicht. Voel me prima. Tijd gaat wel langzaam.

13.30
Uur na inname. Duidelijk waarneembare veranderingen in gevoel. Hartslag hoger. Nog geen strakke kaken, ogen zien er normaal uit. Voel me nog steeds goed.

13.45
Jeetje tijd gaat langzaam. Begin iets meer te slikken. En kaken beetje op elkaar. Ik maak een selfie en zie dat ik wel hele alerte ogen heb.

14.00
Pas kwartiertje verder. Mijn lichaam lijkt paraat, maar geen gigantische burst van energie. Ik ben beetje trillerig als ik iets moet pakken, maar voor de rest voel ik me prima. Ik ging net plassen en toen zag ik wel dat m'n dinggeling behoorlijk gekrompen was. Irritant dat mensen me nu gaan appen. Ik kan wel snel tikken maar maak een hoop fouten.

15.00
Zijn alweer een uurtje verder. Gevoel komt niet echt meer door. Ik denk dat dit de piek is. Ik voel een prettig gevoel in vooral mijn onderbenen. Normaalgesproken zou ik op een feest nu bijpakken denk ik. Ik slik wel veel en heb een ietsje pietsje onrustige kaak maar dat mag geen naam hebben en voelt niet onprettig. De muziek staat lekker aan en ik heb wat aan het huishouden kunnen doen. De ongelofelijke drang om te gaan dansen zoals ik van anderen heb gelezen hier op het forum blijft bij mij vooralsnog uit. Kopje koffie zetten maar.

16.00
Alweer een uurtje verder. Heb er een productieve dag van gemaakt. Ik voel me prettig maar het is geen woooooow wat overkomt me nu. Het gevoel is hetzelfde als een uur geleden. Het neemt niet af en het wordt niet meer. Ik heb wel opvallend veel liedjes geshazamd, dus misschien klinkt muziek toch wel een stukje lekkerder nu.

17.00
Wordt geleidelijk wat minder nu. Had er iets meer energie van verwacht. Voor een klein feestje lijkt me dit prima. Voor een hele dag knallen op een festival toch iets te zwak. Misschien heb ik een hogere dosis nodig. Ik heb me laten vertellen dat het buisje 220 ml zou moeten zijn dus dat is redelijk hoog dacht ik. Misschien heb ik een algemene hoge tolerantie voor bepaalde stoffen als zoiets zou kunnen bestaan.

Goed dat was het. Ik heb bij een bekende Engelse vendor MXE (pellets), Etizolam (1 mg pillen), bk-2-cb (1 gram poeder) en 3-fpm (1 gram poeder) besteld. Daar zal ik tezijnertijd weer een reportje van maken.

Tot de volgende keer

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
TylerDurden zei:
17.00
Wordt geleidelijk wat minder nu. Had er iets meer energie van verwacht. Voor een klein feestje lijkt me dit prima. Voor een hele dag knallen op een festival toch iets te zwak. Misschien heb ik een hogere dosis nodig. Ik heb me laten vertellen dat het buisje 220 ml zou moeten zijn dus dat is redelijk hoog dacht ik. Misschien heb ik een algemene hoge tolerantie voor bepaalde stoffen als zoiets zou kunnen bestaan.
Als ik jou ervaring zo lees heb je niet een hele hoge dosis gehad. 220ml zegt natuurlijk helemaal niets over de dosis. Het gaat er om hoeveel mg 4-fmp ze daar in hebben opgelost.

Persoonlijk vind ik 4-fmp niet bijzonder spannend ofzo, maar het geeft mij wel erg lang veel energie. Wat betreft het dansen, dat hangt ook echt van de setting af. Sta je op een feest dan wil je dansen en ben je thuis dan ga je zoals jij iets productiefs doen of een beetje praten met mensen.

Bovenaan