• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

trip report eerste keer truffels

gstinoe

Newbie
ik en vijf andere mensen hadden besloten om in de vakantie truffels te gaan gebruiken, ik had het daarvoor nog nooit gebruikt maar was wel heel erg benieuwd naar de effecten van psychedelica.
we hadden al een plek iemand waarvan de ouders niet thuis waren, haar zus was wel nog even thuis maar die ging daarna naar voetbaltraining we hadden allemaal een portie van 15 gram dragons dynamite, we hebben het gegeten met twix (aanrader) daarna gingen we lekker in de zon op het terras zitten na twintig minuten begon het we waren allemaal lekker aan het lachen en kleuren begonnen te veranderen ook een van mijn vrienden werd blauw daarna gingen we naar de andere kant van het huis en daar op een bankje zitten(de vader van deze vriend vind het leuk om in zijn tuin te werken en had dus een kasteel muurtje neer gezet met klimop en een klein stroompje er doorheen) het was daar net de Efteling. ik kreeg nog 20 minuten verder geometrische visuals. ongeveer tien minuten later wou ik even een stukje lopen ik ben toen even naar binnen gegaan en toen ik naar buiten wou moest ik mijn veters strikken dit heeft mij tien minuten geduurd toen ik terug was waren mijn vrienden een lekker jointje aan het roken deze smaakte erg lekker. daarna hebben we nog door het weiland gelopen en op wat random plekken gestaan in het huis. en toen na ongeveer 4 uur trippen was het over

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Leuk dat je jou ervaring wil delen met drugsforum. Wil je toch meegeven dat je beter leestekens en hoofdletters gebruikt. Ook wat meer in detail treden maakt deze lap tekst reportwaardig :wave:

gstinoe

Newbie
Bedankt voor de feed back tekzor.
Ik ben een beetje dyslectisch dus ik zit altijd een beetje te kloten met punten enzo. Dit was ook het eerste report wat ik heb geschreven, is er een manier om het nog aan te passen ? :tearsofjoy:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Bovenaan je report heb je een functie "wijzigen" . Denk wel dat dit na een tijdje verdwijnt.

Narayani

Bewuste gebruiker
Voor het schrijven kan ik je wel wat tips meegeven. Probeer je zinnen niet té lang te maken, dat houdt het ook overzichtelijk voor jezelf, zeker als je dyslexie hebt. En knip je verhaal eens in stukjes met een lege regel er tussen. Dus bijvoorbeeld;

- Een korte inleiding wanneer je het hebt gebruikt, waarom, waar, met wie.

- Hoe heb je je voorbereid op de trip, hoe voelde je je vooraf?

- Hoe verliep het begin van de trip, wat viel je op, was het zoals je verwachtte dat het zou zijn?

- Een beschrijving van het hoogtepunt van de trip, jullie avontuur in de tuin, etc. Misschien had je ook bepaalde gedachten/emoties die voor jou typisch bij de trip hoorden, die je wil delen? Dit hoeft niet zo te zijn, maar soms hebben mensen bepaalde inzichten.

- De afloop van de trip, en wellicht nog wat reflectie: wat vond je ervan? Zou je het nog eens willen doen?

:wave:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Goede tips boys & girls!

Klik op deze link als je uitgebreide tips wilt voor het schrijven van een report of juist wilt reageren op een report!

overigens maakt dyslexie niet uit, je kan het erbij vermelden en dan leest iedereen er doorheen!

Bovenaan