• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report, magic shrooms

Haha, ik probeer nu al de hele tijd te beginnen met mijn trip report, maar iedere keer kom ik eigenlijk terug op 1 zin om mee te beginnen: "Truffels zijn echt fantastisch!".

Zoals je hieruit allicht al kunt concluderen zit ik eigenlijk nog midden in mijn roes die helaas aan het aflopen is.

Dit was mijn tweede truffeltrip ooit en ik zal jullie proberen mee te leiden door mijn wereld (op dit moment dan).

Rond een uur of 12 had ik een lekker kopje soep voor mezelf gezet met ongeveer 10gram Psilocybe Tampanensis – Philosopher’s Stone.

Na ongeveer 30 minuten begonnen de eerste effecten al merkbaar te worden doordat stilstaande objecten begonnen te dansen. Dit viel me het eerste op toen ik nog probeerde een whatsapp bericht af te maken. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan en ik heb vervolgens een youtube psychidelische video opgezocht.
Wat hierna volgde was een periode die eigenlijk het beste te omschrijven is als een bezoek aan een andere planeet, in een andere dimensie. Ik kan gaan proberen om dit nog verder te omschrijven, maar dat zou de trip geen eer aan doen.

Nu ik dit report schrijf is het 16:00 dus na ongeveer 3,5 uur op een andere planeet te hebben gezeten ben ik nu weer terug. Ook de after-effecten zijn vrij intens. Ondanks dat mijn lichaam nu redelijk gewend is aan het gevoel, zijn mijn gedachten dat nog niet. Gevolg hiervan is enorme filosofische gedachtegangen en vraagstukken. Door de after-effecten lijkt het wel alsof ik de sleutels heb om al die vraagstukken te beantwoorden.
Terwijl ik dit typ snap ik dat dit voor degene die het gaan lezen over kan komen als hele diepzinnige, filosofische gedachten. En dat zijn het ook.

Hoewel dit report wellicht een kleine indruk geeft hoe het is om truffels te nemen, twijfel geen moment woorden doen geen eer aan hoe awesome truffels eigenlijk zijn. Hierbij zal ik dan ook afsluiten met de zin waarmee ik ook begon: "Truffels zijn echt fantastisch!".

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn tripreport (so far, want ik zodra ik weer nuchter ben zal ik dit report proberen up te daten).

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Hoeveel gram heb je genomen? En kan je misschien vertellen hoe je het gedaan hebt met de soep?

Bovenaan