• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report truffels op de nuchtere maag

Soft Orange

Newbie
Zo, maandagmorgen, 8 uur. We zijn vrij vandaag.geen kinderen thuis.This is the moment!
Al verschillende keren truffels gebruikt (Utopia) maar steeds een misselijk gevoel bij mijn partner.
Goed ik maak 2 schaaltjes met ongeveer 12 gr pp klaar. Neem wat Melba toast en twee grote glazen gember citroen thee mee naar boven. gekleurde lichtjes aan,, heerlijke muziek opgezet en we nemen de truffels in, goed kauwen is het halve werk. Na een half uur begint het te komen. we liggen lekker. De muziek is te gek en de closed eyes visuals zijn aangenaam. Alice in wonderland is er niks bij. Mijn man krijgt het uiterlijk van een "grootse indiaan". we moeten er wel om lachen. Na een tijdje beginnen we wat te vrijen,, ik heb geen idee meer van lijf, boven onder of wat dan ook. De sensatie is er niet minder om. Heftig! De muziek moet harder. Uiteindelijk herken ik de muziek niet meer. De visuals zijn nu ook met open ogen goed waarneembaar. Alles beweegt. Dan komt de lachkik. Alsof ik bezeten ben. Ik heb het gevoel of mijn ogen uit mijn lassen springen, zo onbedaarlijk hard lach ik. Ik zeg, bijna niet verstaanbaar, dat mijn plan was om onder deze omstandigheden naar buiten te gaan! What was I thinking! Onmogelijk. We trippen heerlijk verder. Ik vind mijn man ongelooflijk knap.Om 12 uur kijken we weer eens op de klok.Nu pas 12 uur, dat valt mee.
Ik word een beetje onrustig, ik weet dat ik de volgende dag een hele drukke dag op het werk heb, hoe ga ik dit doen. Onder deze omstandigheden kan dit echt niet, ik raak een beetje in paniek. Misschien moeten we iets eten om de truffel te neutraliseren. Maar tegelijkertijd ben ik bang dat eten de truffel misschien alleen nog maar meer activeert.
Door mijn rustige man kom ik ook weer tot bedaren en we liggen nog een paar uur in bed te chillen.
Het was een heerlijke dag.
Ik had nog een intentie gezet,, geloof niet dat dit echt gelukt is. De trip was weer een geweldige ervaring. Daar gaat het uiteindelijk om.

Bovenaan