• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report XTC Awakenings

halalala

Newbie
Ik ben een normale scholier die van tijd tot tijd expirimenteert met drugs. Na vele keren een blowtje gedaan te hebben en een keer paddo's gegeten te hebben vond ik het wel spannend om nog weer eens een keer aan de X te gaan. De perfecte gelegenheid was natuurlijk Awakenings afgelopen zaterdag, omdat ik gek op techno ben en de sfeer daar geweldig goed bleek te zijn.

Huizen zaterdag 22/11,

Eenmaal net wakker geworden van een kort schoonheidsslaapje in de midden en mezelf opgefrist te hebben hoorde ik de deurbel. Het was D, een van mijn goede vrienden die ook naar awakenings zou gaan. Na een lekker stukje vlees naar binnen gewerkt te hebben belde ik een paar vrienden, vriendinnen en mijn vriendin om af te spreken hoelaat we naar station Hilversum zouden gaan.
Met een groep van 15 mensen namen we de trein van kwart over 11 naar A'dam CS en bus 21 richting de Gashouder.

Gashouder 23:55 uur,

Eenmaal aangekomen verliep de doorgang vlekkeloos en waren we zo binnen. Na alles in een kluisje gestopt te hebben belde ik Dn, een goede vriend van mij die pillen had geregeld. Hij had al een trein eerder genomen en liep al ergens rond. Toen hij eenmaal verscheen in de rookruimte kreeg ik als eerste meteen een enorme knuffel. Daarna kreeg ik vier pillen (groene T) in mijn hand gedrukt. Twee voor mij en twee voor D.
Toen gingen we naar naar binnen en gelijk water halen want we wilden ook wel even graag droppen. Eenmaal de eerste achterover gegooid te hebben kon de avond goed beginnen!

Het eerste halfuur voelde ik nog bar weinig, maar toen ik samen met mijn vriendin, die ook had gedropt, een sigaretje ging roken voelden we hem allebei opkomen. Het was alsof je ineens een enorme inpuls van energie kreeg. Het voelde geweldig en lekker aan. Je kon wel stellen dat ik op mijn gemak was.

0:30 uur.

De eerste pil sloeg in bij de meeste mensen in de groep en we stonden vooraan bij de dj Booth. Wat ik op dat moment voelde ik heel moeilijk om te omschrijven, maar laten we zeggen dat ik mijzelf een soort keizer voelde en toen er een gigantische climax opkwam het ongeveer voelde alsof ik opsteeg. Toen dat weer een beetje naar beneden was gezakt en ik voelde dat mijn hard behoorlijk tekeer ging, dacht ik bij mezelf dat ik even moest gaan rusten in de CHILL.
De CHILL was een ruimte waarbij diverse etenswaren verkrijgbaar waren en lekkere raketjes. Liep je iets verder door, dan kwam je in een grotere rookruimte waar je ook lekker kon zitten en kon praten. het gekke was dat je door de drug sterk de drang krijgt dat je moet praten tegen iemand en dan maakt het niet uit of je deze totaal niet kent. Dus wat deed ik , omdat ik de groep kwijt was, ik pakte een tafeltje waar een paar leuk ogende mensen zaten. Nou zeggen ze welleens dat soort zijn soort zoekt en dat bleek dus ook. Ik ging erbij zitten en stelde mijzelf voor. Na lang gepraat te hebben met deze drie jongens en meisje D. A. P.en M. vond ik het maar eens tijd om weer te gaan dansen. Daar kwam ik immers voor.( het leek maar 10min, maar er was drie kwartier voorbij gevlogen...)

1:15 uur

Eenmaal uit de CHILL kwam ik mijn vriendin en de groep tegen. En voor de jongens onder ons: op dat moment ben je heel erg verliefd en blij als er een meisje is die ontzettend veel van jou houdt. Na een dikke knuffel en wat gezoen (AANRADER, HELEMAAL OP MDMA) gingen we naar het tribune gedeelte van de zaal. Daar nam ik mijn tweede pilletje. na even een kwartiertje gezeten te hebben daar gingen we weer terug het publiek in. Ik had ineens weer enorm veel energie en MOEST gewoon dansen op die dikke beats die gedraaid werden.
Mijn tweede pilletje sloeg ook in en mede door de flikkerende stroboscoop en verbluffende lasershow zag ik bij mijn vriend D ineens een kroon op zijn hoofd(?) :openmouth: , Dus ik even voelen over zijn hoofd, maar er zat niks??

2:45 uur

Ik kwam Dn tegen, hij stond inmiddels met Mel, JL, Sn en Sb helemaal los te gaan. Die hadden het duidelijk naar hun zin, maar ik voelde me deels verward nog vaag..
Zo kwam er ook ineens een man dansend voorbij en ik dacht dat hij allemaal wratten op zijn hoofd had en enge littekens waarbij ik achteruit deinste en toen ineens merkte dat iedereen zijn benen horizontaal om hun torso's heen draaide. Dat was nog wel het opvallendste in de trip. En je kan het zeker wel het hoogtepunt noemen aangezien het gepaard ging met zweetaanvallen en een hart wat ontzettend te keer ging.

CHILL 4:00 uur,

Ik moest even bijkomen. Ik had het benauwd en was blij dat ik een deel van de groep zag zitten. Met water bij de hand begon ik een gesprek. Weer hetzelfde gevoel, je voelt dat je alles en iedereen aankan en dat je met iedereen uit je groep toch een soort van band krijgt. Ook met raketjes en meer water om gewoon even aftekoelen, Ik merkte ook dat ik inmiddels al een aantal uren behoorlijk leip uit mijn harses keek, omdat ik toen bij de wc's langs de spiegel liep en toen echt even een stapje terug zette. Dus in de CHILL, samen met de anderen die ook helemaal op een andere planeet waren heb ik nog even heerlijk geknuffeld met iedereen die aan die tafel zat.
Daarna weer richting de zaal want de entree van kevin sanderson zou spoedig komen..:)

Zaal 5:30 uur,

Eenmaal zeker een uur op die dansvloer te hebbejn gestaan en helemaal uit mijn lopen gaan vondt ik eht tijd voor nog een halfje. Deze deed ik samen met mijn vriendin, maar uiteindelijk had het niet zoveel zin aangezien ik er niet zoveel van voelde. Het voelde hetzelfde, even lekker als daarvoor. Tot een uurtje of zeven hebben we niet echt meer iets ondernomen behalve lekker op je gemak in de CHILL met mensen te praten, ik vond het heerlijk.
Eenmaal om kwart voor 7 pakten we onze spullen en vertrokken richting huis.
(filmpjes volgen) Groet Dv :rolleyes: :wave:

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
Huizen, da's hier om de hoek :) .
Keiharde snoepjes die groene T/Hamer. Heb ze een paar maanden terug ook gehad, zit ook nog eens een zeer aanzienlijke hoeveelheid speed bij. Vind die hallucinaties onder X altijd heerlijk, weekje geleden overal ratten en spinnen zien lopen, zelfs dat was geweldig :hearteyes: .

Klinkt over het algemeen als een goeie eerste keer, al zijn die pillen dan misschien wel wat hard.
Take care!

TrippyShit

Badass junkie
Hard? Als er speed bij zit is het gewoon troep, zooi. Als je xtc neemt doe je dit voor de effecten van mdma. Fuck speed :P

Klinkt verder idd als een vette 1e keer. Ik wou dat mijn 1e keer in een discotheek of op zo'n feest was geweest. Maarja, was er niet minder leuk op ofzo :grin:

VivaLaBlonde

TrippyShit zei:
Hard? Als er speed bij zit is het gewoon troep, zooi. Als je xtc neemt doe je dit voor de effecten van mdma. Fuck speed :P

Sja, ik lees hier veel posts dat er nooit speed in pillen is gevonden, maar van deze rakkers weet ik wel vrij zeker dat er een amfetamine inzit, normaal kan ik gewoon prima pitten na een avond X, maar van deze rakkers ben ik toch goed 35 uur wakker geweest (ben vrij overgevoelig voor amfetaminen). Mijn eerste keer was ook een groot festival, achteraf had ik het toch liever in een wat huiselijker sfeertje gedaan.

mellowWw

Belezen gebruiker
De CHILL was een ruimte waarbij diverse etenswaren verkrijgbaar waren en lekkere raketjes. Liep je iets verder door, dan kwam je in een grotere rookruimte waar je ook lekker kon zitten en kon praten.

:hearteyes: Geweldig hé die raketjes.. en die bakjes fruit daar ook!

het gekke was dat je door de drug sterk de drang krijgt dat je moet praten tegen iemand en dan maakt het niet uit of je deze totaal niet kent.

:grin: En daarom vind ik Awake nou zo'n mooi feest.. want volgensmij zit 99 % daar gewoon keihard aan de X.. Je kan met iedereen een goed gesprek voeren, met iedereen gezellig je jointje of sigaretje roken, en als je elkaar later tijdens het dansen weer een keer tegen het lijf loopt, hetweer allemaal eens over doen en opnieuw een jointje roken (want rookverbod viel reuze mee daar bij Awakenings :) ).

Leuk report! Weer eventjes een momentje pakken van afgelopen weekend :wink: ..

Gr. M.

halalala

Newbie
Ja daar heb je helemaal gelijk in.. Vond het weerr een onvergetelijke ervaring! Sfeer toppertje en de muziek was dodelijk :openmouth: Meer mensen hier buiten mellow die er ook waren en zichzelf wel kunnen vergelijken met dit report? gr halalala

underworld

Wijs gebruiker
leuk verhaal, klinkt als een goede avond.
awakenings is geniaal om op die lasers te spacen :hearteyes:
deze awakenings was ik er helaas niet bij, maar oud en nieuw awakenings zowieso!
hoe beviel mauro picotto trouwens?

988012

Newbie
Ik heb me er ook uitstekend vermaakt met 2,5 verdeeld over de nacht. Helaas hadden ik en m'n vrienden niks kunnen regelen van te voren dus waren we aangewezen op het Awakenings-publiek. Na lang rondvragen toch eindelijk 4 kunnen scoren en toen begon de avond pas echt :grin:
Inderdaad superrelaxte mensen daar, kreeg uiteindelijk nog een halfje van iemand na een leuke babbel. Ook de security, althans waar ik mee sprak, was heerlijk relaxed. Tuurlijk zijn ze op de hoogte van al het drugsgebruik maar gelukkig ook van de chille sfeer die het met zich meebrengt :)
Voelde me op den duur ook een soort keizer zoals de TS beschrijft, met het hek vooraan als mijn 'troon' :tearsofjoy: Iemand mij met m'n skibril en I Love NY tshirt toevallig nog meegekregen? :sunglasses:
Uiteindelijk 06:50 de laatste genomen om vervolgens met mijn maten (en wat G :grin:) tot omstreeks 12 uur langs de grachten van Amsterdam te dwalen.

halalala

Newbie
Haha, wat heerlijk dat er meerdere mensen op dit forum er ook zijn geweest. Picotto was heerlijk goede melodieen met een stevige bass eronder en Saunderson's openings was geniaal, geweldig en mede door de lichten en vuurpijlen was het iets dat je meegemaakt moest hebben ! :) Volgens mij heb ik een jou gezien met skibril en i love NY T -shirt, in de CHILL volgens mij. Toevallig heb je ook mij gezien? grijs Abercrombie t shirt kort blond haar, wappie hoofd en een zwarte blues brothers lookalike zonnebril :wink:??

J89

je hebt echt de juiste editie uitgekozen om te gaan
het was mijn beste awakenings van het jaar, sowieso..
denk niet dat new year editie deze gaat overtreffen
tering wat werd er gruwelijk gedraaid
vanaf picotto ging het dak deraf

underworld

Wijs gebruiker
J89 zei:
je hebt echt de juiste editie uitgekozen om te gaan
het was mijn beste awakenings van het jaar, sowieso..
denk niet dat new year editie deze gaat overtreffen
tering wat werd er gruwelijk gedraaid
vanaf picotto ging het dak deraf

de new year editie gaat snoerthard worden, denk dat het juist de beste gaat worden, gruwelijke line up en lokatie, maassilo.. heerlijk om daar te spacen

mellowWw

Belezen gebruiker
:grin: Ik vind 'm minder.. verdwaal er altijd..

Vond de afgelopen editie (voor mij welliswaar de vrijdag) ook echt één van de beste edities tot nu toe.. :hearteyes: Invite & Ritzi Lee.. Toen was ik echt even vergeten wat boven en onder was.. pff

krieltje

Newbie
grappig om te lezen dat je het gevoel had alsof je keizer was. Had precies hetzelfde.. Koning van de wereld :wink: leuke report

Bovenaan