Hallo,
Ik heb 4 augustus voor de eerste keer XTC gedaan, ik ben toen begonnen met 2 smiley's. (roze denk ik).
Deze trip was best heftig, en kon het de dag erna zo goed als zeker de beste avond van mijn leven noemen.
De laatste dag voor de school terug begon, heb ik besloten om gewoon door de dag XTC te nemen.
Dit was een tripple X en ik had er maar eentje genomen. (rond 6 uur)
Rond 10 uur ging ik naar huis en stond was het effect als zo goed als weg.
Na 2 weken, heb ik vrijdagavond weer een ''pillennachtje'' gehouden.
Ik had rond de 7 pillen gehaald.
Ik was begonnen met een halve smiley, (blauw).
Na een half uurtje was ik al aan het genieten.
Niet veel later heb ik nog een smiley gepakt, en daarna nog 2 rolling stones.
Rond 4 uur ben ik naar huis gegaan, ik stond niet echt strak en kon makkelijk slapen.
Nu komt het, de dag erna, zaterdag.. Hadden we besloten om het nog een keertje te doen..
Niet slim, sinds ik die dag nog in mijn dip zat, nahja, het zou meteen onze laatste keer worden voor 3 maanden.
Het was begonnen met 3 smiley's.
Eentje doorgeduwd, ging goed..
Rond 12 uur nog eentje doorgeduwd..
En rond 1 uur nog eentje.
Toen had ik nog eentje gekregen, en er ook meteen weer doorgeduwd.. rond 3 uur..
Rond half 4 voelde ik echter nog niks.. en was ik redelijk uitgeput. en had ik dus nog een rolling stones naar binnengegooid.. ik had het terug warm, maar opgewekt niet.. ik was nog steeds uitgeput en wou echt slapen.. nu moesten we tot 5 uur wachten.. dus eenmaal thuis rond half 6, zat ik op de bank.. en was ik echt weg aan het vallen.. wat ik raar vond want de laatste 2 pillen die ik had genomen, hebben helemaal niet gewerkt.
Nu vroeg ik me af, hebben jullie dit ook al meegemaakt?
Dat als je uitgeput bent, en je pakt er meer.. je er niks van voelt?
En wees gerust, de komende 2 maanden zal ik niks meer nemen..
Ik heb 4 augustus voor de eerste keer XTC gedaan, ik ben toen begonnen met 2 smiley's. (roze denk ik).
Deze trip was best heftig, en kon het de dag erna zo goed als zeker de beste avond van mijn leven noemen.
De laatste dag voor de school terug begon, heb ik besloten om gewoon door de dag XTC te nemen.
Dit was een tripple X en ik had er maar eentje genomen. (rond 6 uur)
Rond 10 uur ging ik naar huis en stond was het effect als zo goed als weg.
Na 2 weken, heb ik vrijdagavond weer een ''pillennachtje'' gehouden.
Ik had rond de 7 pillen gehaald.
Ik was begonnen met een halve smiley, (blauw).
Na een half uurtje was ik al aan het genieten.
Niet veel later heb ik nog een smiley gepakt, en daarna nog 2 rolling stones.
Rond 4 uur ben ik naar huis gegaan, ik stond niet echt strak en kon makkelijk slapen.
Nu komt het, de dag erna, zaterdag.. Hadden we besloten om het nog een keertje te doen..
Niet slim, sinds ik die dag nog in mijn dip zat, nahja, het zou meteen onze laatste keer worden voor 3 maanden.
Het was begonnen met 3 smiley's.
Eentje doorgeduwd, ging goed..
Rond 12 uur nog eentje doorgeduwd..
En rond 1 uur nog eentje.
Toen had ik nog eentje gekregen, en er ook meteen weer doorgeduwd.. rond 3 uur..
Rond half 4 voelde ik echter nog niks.. en was ik redelijk uitgeput. en had ik dus nog een rolling stones naar binnengegooid.. ik had het terug warm, maar opgewekt niet.. ik was nog steeds uitgeput en wou echt slapen.. nu moesten we tot 5 uur wachten.. dus eenmaal thuis rond half 6, zat ik op de bank.. en was ik echt weg aan het vallen.. wat ik raar vond want de laatste 2 pillen die ik had genomen, hebben helemaal niet gewerkt.
Nu vroeg ik me af, hebben jullie dit ook al meegemaakt?
Dat als je uitgeput bent, en je pakt er meer.. je er niks van voelt?
En wees gerust, de komende 2 maanden zal ik niks meer nemen..