• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip van Salvia divinorum en DMT

Aquilta

Experimenterende gebruiker
Het begon allemaal vanochtend vroeg. Ik stond op en ging achter de pc zitten om nog wat dingen te downloaden. Ik besloot om mijzelf eens te verwennen met een flinke portie DMT en wat lachgas. Rond een uur of 3 kwamen er een 5-tal vrienden langs die in mijn huiskamer plaats gingen nemen. De kamertemperatuur was een aangename 22 graden en er stond een heerlijk muziekje op. Mijn DMT trip was na 20 minuten in volle gang en ik begon de wereld behoorlijk anders waar te nemen. Ik had het gevoel dat de kamer enorm groot was en mijn vrienden zagen er anders uit dan normaal. Niet heel gek maar toch op een vreemde manier anders.

De volgende doos van 50 patronen lachgas gingen open en we begonnen onder het genot van een jointje gevuld met sugarhaze, de balonnen te inhaleren. Ik nog steeds trippend van mijn DMT begon ik last te krijgen van mijn spieren. Niet onaangenaam maar toch wel een klein beetje beangstigend. Ik begon na te denken over verhalen die ik hoorde over mensen die in ziekenhuizen belanden. Dit kwam vooral denk ik door de atropine die nu weer in de coke gevonden is. Ik las dit artikel vanmiddag op het forum en aangezien ik een liefhebber ben van goede sos vond ik dit toch wel jammer.

Inmiddels was het 9 uur en ik besloot om Salvia divinorum te gaan kopen. Ik met de auto naar de shop om een gram of 3 Saliva te halen. Uit de voorraad gast haalde ik een fles of 2 Red label en een fles cola. De hash en wiet werd verzameld en we begonnen eerst met het bouwen van een aantal joints. Rond 10 uur kwamen nog een aantal mensen langs die op weg naar de stad waren. Ook zij konden de verleiding van wat lachgas en wat DMT niet weerstaan. Nadat we met z'n alle DMT oraal hadden ingenomen ( uiteraard 20 minuten later dan de MAO-i's), vertrok de helft richting stad en we bleven met z'n vieren over. De pijp kwam uit de gast en de Salvia werd er royaal ingestopt. Na paper-rocks-scissors, was ik de aangewezen winnaar om de eerste trip te ervaren. Ik pakte mijn aansteker en bracht langzaam het vuur naar mijn pijp en begon stevig te sucken. Zo lang mogelijk inhouden en dan de volgende hijs. Dit ging een aantal keer door totdat ineens de klap in mijn gezicht kwam. Ik begon me anders te gedragen. Ik praatte heel sloom en ik had het gevoel in een lange buis te zitten en iedereen keek erover heen om te vragen hoe het is. Ik met mijn slome trage stem begon te vertellen dat ze het zelf maar moesten uitproberen. Ze vonden mij raar doen en mijn stem was anders. Ik kreeg het enorm heet, het leek alsof ik een grote warme condoom over me heen had en alles tintelde ik kreeg rare bijverschijnselen zoals stuiptrekkingen en de drang om mijn benen te bewegen. Ik ging er in op en besloot om me er niet tegen te verzetten. Ik stond op en had het gevoel dat moeder aarde aan al mijn lede maten trok. Mijn kaak ging slap hangen en m'n mond bleef open. Mijn arme en benen waren licht maar ook zwaar tegelijk. Ik had last om me te focussen en ik had geen evenwicht. Ik moest weer gaan zitten. Na een hoop gelach en rare bewegingen begon mijn volgende trip. Rond 12 uur kwam de fles ether tevoorschijn. We wilden het eigenlijk niet doen omdat het de meeste gore en slechte rotzooi is die er maar bestaat. Maar door de flashbacks van all tripmiddelen die ik inmiddels in mijn lichaam had besloten we toch maar om wat ether op een doek te doen. Dit was ook meteen het laatste wat ik aankon en met wat gebrabbel wat er nog uit kwam ging ik op de bank liggen en had helemaal niets meer onder controle. Rare geluiden rolde uit mijn mond en vond het gevoel van de kleding die over mijn lichaam schuurde doordat ik over de bank bewoog heerlijk. De aanraking met je lichaam door je vingers over door je tong uit te steken was een sensatie. Alles voelde je en alles tintelde.

Dat was zo ongeveer wat ik vandaag heb meegemaakt samen met een aantal vrienden. Ik kan echt niet alles beschrijven wat sommige dingen die je meemaakt of voelt en ziet zijn onmogelijk te beschrijven en alleen de mensen die dit hebben meegemaakt weten hopelijk precies wat ik bedoel en die snappen het verhaal.

Maar Salvia divinorum is leuk om te doen en ik raad toch echt de ether af. Dit is zo ontzettend slecht maar ik kon de verleiding niet weerstaan om het een keer uit te proberen.

spacekonijn

Badass junkie
wow je hebt t ff flink bont gemaakt zeg

ik had trouwens niet verwacht dat je na het roken van DMT nog rustig een jointje kan roken en lachgas ballonen kan gaan sucken? ik had meer verwacht dat je echt totaal weg bent.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Jezus wat veel heb jij gebruikt zeg!
denk je nou 'Te gek dat ga ik nog es doen' of doe je toch liever wat minder? :mrgreen:

Aquilta

Experimenterende gebruiker
Het was meer dat ik steeds joints kreeg aangeboden, dus ik hoefde ze niet zelf te draaien. Ik lag heerlijk op de bank en zo nu en dan kreeg ik mijn uitspattingen en moest ik iets lijps gaan doen door de kamer en even al m'n spieren gebruiken.

En ik had vanochtend geen kater of hoofdpijn dus dit is zeker voor herhaling vatbaar. de combo lachgas, wiet, DMT, drank en salvia zijn perfect alleen ik denk dat ik wel de volgende keer het ga beperken tot 2 of 3 dingen en niet alles door elkaar want het kan niet echt goed voor je zijn :rolleyes:

Maar het gevoel wat ik kreeg van salvia was gewoon niet te beschrijven. Ik had deze drug wat minder heftig verwacht maar misschien was het zo extreem door de combinatie. Al mijn spieren en in gezicht en benen waren uitgeschakeld dus ik praatte als een malloot en je had echt het gevoel dat je gezicht niet meer rond maar plat was. Te extreem om te beschrijven.

Try it out i would say.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hey ik heb een (waarschijnlijk domme) vraag. Jij zegt dat je DMT nam. Maar wat name je dan precies? een product van de smartshop of een pil met dmt stof?
Ik ben zoals je ziet qua DMT best een newbie :wink: en vroeg me dit af aangezien ik me toch steeds meer aangetrokken voel naar psychedelische middelen.

Ik ben benieuwd!

Dumpy

matthijs

Badass junkie
Pure DMT heb je meestal in kristal of poedervorm.
Dit moet je roken. Je kan het in een hasjpijpje doen met eerst een klein beetje sigarettenas erin en dan de DMT of in een vaporizer. :)

Doerak

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
wow je hebt t ff flink bont gemaakt zeg

ik had trouwens niet verwacht dat je na het roken van DMT nog rustig een jointje kan roken en lachgas ballonen kan gaan sucken? ik had meer verwacht dat je echt totaal weg bent.
Ik denk dat hij het in het eerste deel van zijn report heeft over orale DMT (dus ayahuasca: DMT in een plant + MAOI in plant), want hij schrijft dat hij na 20 minuten vol in zijn DMT trip zit. Met roken is dat echt niet zo. Je voelt het binnen een halve minuut en na 5 ~ 10 minuten ben je al lang over je hoogtepunt heen. Je kunt dan inderdaad geen lachgas tot je nemen, want je bent echt een soort van verlamd.

DreamWeaver zei:
platypus zei:
als ik dmt had zou ik het graag proberen :rolleyes:

Ik ga proberen komende week DMT te produceren (eerste keer). als het geslaagd is licht ik je daar wel over in, Arnhem is niet ver :wink:
Op dit forum zijn 2 topics te vinden waaruit je een aantal goede tips kunt halen. Ik heb DMT zelf een aantal keer gemaakt en het is een kwestie van trial & error voordat je een fijne oogst hebt van schone DMT. De belangrijkste tip is om vooral de tijd te nemen.

Bovenaan