• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip van weed

smoef

Newbie
Hoi,

Ik heb een behoorlijk raar tripverhaaltje, ik wist niet eens dat je waanbeelden kan krijgen door het roken van een joint...

Het is nu zoon 6 maand geleden al maar ik heb het forum nu pas ontdekt.

Het gaat dus als volgt ...

Het was een normale vrijdag, ik en een vriend gingen naar de zee en we gingen daar ne goeien joint paffen. Khad wa weed gekocht en jah, we waren dan aan zee, twas tegen 9 uur savonds dat we hem hadden opgerookt, er zat vrij veel, gewoon nen dikke maar ni zo mega zot of zo.
Kmoet er wel bijzeggen dat ik niet veel smoor dus kbent ni gewoon. Maar na dat hij op is begon het al, mijn tong was als schuurpapier, nix van speeksel meer, en mijn hart begon sneller te slaan.
Bij hem juist hetzelfde, wij de fiets neme en naar de self-shop (zo automaten) een fles water gaan kopen en 2 zakskes snoep. Snoep was om 2 min op, water ging lijk ni binne.

Maar dan begon het dus, mijn hart kon gewoon ni sneller slaan denkik, als ik voelde aan mijn nek, rapper kan ni denkek. We waren dus allebei pokkestoned denkek, we hebben ons dan opt strand gezet tegen een kabientje en daar had ik massa's hallucinatie's of hoe je het ook maar kan noemen.

- We zaten naast elkaar, en ik zei voor de lol tegen mijne maat, kheb een mes in mijn hande, en kdee dan zo mijn hand tege zijn borst, en hij nee stop echt zo pijnlijk, en hij deed het dan bij mij en da was gelijk dage zo echt een mesteek in u kreeg maar twas dus totaal nix.

- Het was dus donker en ik keek naar de wolken en zag er vanalles in. Ik keek links naar de lucht en zag zo een hoofd, en door de wind verschoof da hoofd heel de tijd, maar da bleef naar mij kijken, echt constant. Dan zag ik ook alle letters van mijn naam op verschillende plaatsen in de lucht zweven.
En dan het gekskte, ik zag een super goe beeld van een dinosaurus in de wolken, en kvroeg aan mijne maat van, gast zie gij ook iets in de wolken? En ij ja nen dinosaurus e, echt wakko.

ook bleef ik voortdurend aan mijn hartslag voelen en da was echt ni normaal.

Ik denk dat we een uur of zonaar de wolken heb zitten kijken. Maar echt zonder besef gelijk kant ni uitleggen.

- Vervolgens was het wolken fenomeen zo wat over, en het was alsof ik mij zo in the dark world bevond, ik was plots heel bang, een passeerde een groep mensen en ik durfde niet kijken en zo. Ik wou toen met mijn maat trg van het strand en naar straat waar er auto's passeren en zo zodat ik meer op mijn gemak zou zijn. Ik had het gevoel dat alle mensen die passeerden naar mij keken en mijn wouden aanvallen of zo. Kwas echt zot bang.

- Mijne maat zat ook heel de tijd te zeggen dat hij gelijk nen vuurbal in zijn buik had zitten. Vervolgens zaten we dus aan het straat met ons fles water, ik dronk een slok en ik spuwde hem zo trg uit, en dan echt gek, "wooow, zie gij ook wakik zie??" En twas gelijk de kaart van europa dak op de grond had gespuwd, ge zag zo perfect de laars liggen van Italië en al, en hij zag da ook twas echt vree raar...
Hij bleef maar bezig over die vuurbal in zijn buik, en dan heeft hij gekotst, en zijne vuurbal was er uit. Toen was hij plots ni meer stoned, en bij mij was het ook aant overgaan. We zijn dan nen cola weesten drinken op cafe, en twas ineens trg allemaal goe.

We zijn dan weesten slapen en toen we opstonden keken we naar elkaar en zeide we alletwee, fack, nooit meer.

Ik kan het eigenlijk enorm moeilijk uitleggen, we hebben het dan vertelt aan ons maten toen we trg thuis waren en niemand geloofde ons.. Ze zeiden allemaal alle gast, van nen joint of zo.
Tis wel zo dak mij alles vree goe kan herinneren, kweet nog dak daar op straat zat, en kheb gezgd, Pieter jong, kga da allemaal in mijne gsm steke want we gaan da almaal ni meer wete morge en twas echt zo gek. En kheb het bericht altijd bewaard en er staat dus echt zo in, wolken, letters, dinosaurus, kaart europa, italie, vuurbal.

Kwou er ook nog aan toevoegen dak het totaal ni wijs vond, twas echt zo van shit wanneer zitte we trg in de normale wereld en al, kdacht echt dak ging sterven.

Dit was dus mijn tripverhaal, khad er wel graag eens reactie op gehad hoe zoiets kan of dat iemand dit al heeft gehad van een stomme joint te roken..

Graag wil ik ook nog zeggen dat ik ondertussen nog een paar keer heb gesmoord, en ik heb het NOOIT leuk gevonden, elke keer dat ik het doe slaat mijn hart aan 10 000 per minuut, ik zit altijd in zone wereld waar ik direct terug uit wil. Elke keer als ik smoor denkik van, "hoe kan iemand da gevoel nu leuk vinden?" Dus er moet toch iets zijn dat mijn lichaam er niet tegenkan of zo?? Vooral die hartslag, ik heb eens had dat ik 2 keer getrokken had en mijn hart was ni te stoppe.

Groeten :)

Osi`

Bewuste gebruiker
Ge had veel beter cola ipv water moeten kopen eerst. Ge zat hard te spacen gast :wink: en in dees warm weer is da ook wel zot hé :tongueout:

Kzou zeggen, als je nog eens blowt ofzo, zie dat ge altijd wa cola bij u bijhebt, zodat ge het niet zelf moet gaan halen, da's een heel lijdensweg als je echt hard zit te spacen en ge moet dan wandelen, ik zou dan echt niet van mijn plek willen weggan, nog liever doodgaan dan cola te halen zenne :tongueout:

flashkop

Bewuste gebruiker
Haha, had dat vrijdag ook weer, heel dikke joint gerookt (5gram), zo'n dieren spelletje gespeeld gevolg: weer volledig van de kaart.
echt slecht van de kaart dan wel, voelde me kotsmisselijk begon waangedachten te krijgen niet normaal.
Na een bezoek aan de plaatselijke ijskast begon dit wel snel te beteren :mrgreen: :wave:

paupie

Bewuste gebruiker
als je met warm weer gaat blowen komt ie altijd 2 keer zo hard aan. Dus volgende keer es gaan blowen als het wat koeler is. En inderdaad cola en wat te eten erbij. En misshien moet je een wat minder sterke joint roken met een keer hasj erin ofzo. Misschien valt het dan wel een keer goed. Ik snap juist nooit dat sommige mensen blowen niks aan vinden :tongueout:. Ik vind het heerlijk, beetje met vrienden ouwehoeren, lachen en lekker relaxen.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
heftige ervaring.

Goed te begrijpen, als je vrijwel nooit blowed en het dan ook nog op een zomerdag doet.

En zonde dat je het niet leuk vond, maar dat kan. Op mij kwam dit over als een dagje ouderwets spacen :grin: Heerlijk, die visioenen in de wolken.

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
godverkut wanneer ga ik nou eens trippen van wiet , :angry:
vuurballen in buik messteken enzo , vreemde shit die ik nooit heb meegemaakt en denkik ook nooit mee ga maken omdat ik niet geloof dat je gaat hallucineren van wiet

Bovenaan