• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip van Xtc ( helaas niet geweldig)

kicknoize

Newbie
Paar maand geleden mijn eerste XTC pil gehad,
Zovere ik nog weet.. was het iets groens driehoekig..

Ik had om 23.00 een joint gehad voor ik de trein in stapte.
Om 23.10 stapte ik de trein in en merkte vrij weinig.
23.40 was ik bij de central station.

Hier stonden kennisen van me te wachten..
We hebben samen Xtc en met per persoon nog eens 5 gram wiet erbij gerookt.

Helaas voelde ik me de hele avond (na de xtc pil) vrij moe en had bijna nergens geen zin in.
Ik heb om 3.00 en om 6.00 nog 1 ½ pil gehad, hier werd het niet veel beter van.

Om 7.30 had ik de trein terug gepakt.
Eenmaal in de trein zag ik de vloer omhoog komen en stoelen bewegen.

Zovere is Xtc en/of wiet niet echt iets voor mij.

Angramar Temenos

Badass junkie
Weet je zeker dat het MDMApillen waren? De effecten die jij beschrijft lijken totaal niet op MDMA.. Ik kan wel heel goed geloven dat je DXMpillen aangesmeerd hebt gekregen (wordt vaak gedaan tegenwoordig, pillen met hoestdrank erin), waarvan je inderdaad moe, suf, en lichtjes waus van wordt (de stoelen en de vloer die omhoog ging).

Intoxication

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Weet je zeker dat het MDMApillen waren? De effecten die jij beschrijft lijken totaal niet op MDMA.. Ik kan wel heel goed geloven dat je DXMpillen aangesmeerd hebt gekregen (wordt vaak gedaan tegenwoordig, pillen met hoestdrank erin), waarvan je inderdaad moe, suf, en lichtjes waus van wordt (de stoelen en de vloer die omhoog ging).
jah seker hallucinerend in grote hoeveelheden :wink:
trouwens hadde je vriende zelfde effect?

kicknoize

Newbie
Ja,

we hadden wat mee genomen van iemand.. om te testen, stel het was goed namen we het ook mee naar thunderdome..

me vrienden die het ook hadden waren ook allemaal beetje moe en traag,

Plimu

Bewuste gebruiker
je gaat niet trippen op xtc

je gaat spacen van xtc

niet trippen

kan het nou een keer over zijn met dat ge-trip op xtc :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

kicknoize

Newbie
van Xtc word je actief etc..

maar ik werd er alleen maar moe, traag, en beetje mislijk van..

pas in de trein zag ik dinge anders:P

Angramar Temenos

Badass junkie
Blauwe mitsu's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn, heel veel blauwe mitsu's met dxm en speed/caffeine mix tegenwoordig..

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:

DXMpillen? Echt nog nooit van gehoord, volgens mij past een dosis DXM niet eens in een pil. Bovendien is het duurder om te produceren dan MDMA. En ook nog eens helemaal niet xtc-achtig, waardoor ze meteen bestempeld zouden worden als kutpillen en niet zouden verkopen.

Effecten lijken gewoon op een flinke dosis MDMA hoor. Jammer dat het je niet is bevallen.

L

Lid 6909

Gast
als je al moe bent, en je neemt MDMA, is het logisch dat je nog meer moe word.

je moet je wel een beetje goed voelen om je nog beter te kunnen voelen :wink:

groetjess

kicknoize

Newbie
Maar ik was niet moe,

Trouwens de hele groep had precies de zelfde dingen,
Beetje moe.. traag.. en weinig zin in dingen..

tomz0r

Badass junkie
kicknoize zei:
Maar ik was niet moe,

Trouwens de hele groep had precies de zelfde dingen,
Beetje moe.. traag.. en weinig zin in dingen..

Is normaal als je zit. Dan word je inderdaad duf en wil je niks anders dan hangen.
Maar als je eenmaal bezig bent met dansen ben je niet meer te stoppen!

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
Blauwe mitsu's zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn, heel veel blauwe mitsu's met dxm en speed/caffeine mix tegenwoordig..
Ja jij bent echt de expert he? Godverdomme, je komt nog maar net kijken, ik gebruik al 10jaar xtc met regelmaat, dus als er iemand wat mag zeggen ben ik het.

@ Topicstarter: ik heb ooit op Mysteryland in 2000, 4-5 uur lang alleen maar in de zon gezeten op een hele goede xtc pil. Puur omdat ik niets ging doen wou ik blijven doen wat ik deed, zitten.

En trippen op xtc is heel goed mogelijk. 7% van de MDMA wordt omgezet naar MDA en dat is heel heftig trippen.

kicknoize

Newbie
Laat ik maar de wijze mensen spreken,

misschien werd de mdma wel omgezet in MDA zoals je zei..
Maar dan was de trip nog niet echt heftig.

Overcome

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Ja jij bent echt de expert he? Godverdomme, je komt nog maar net kijken, ik gebruik al 10jaar xtc met regelmaat, dus als er iemand wat mag zeggen ben ik het.

No hard feelings, maar wat is dit een godse sneue opmerking zeg.

Probeer je jezelf nou te bewijzen?, ik word zo gek van al die "oude rotten" die altijd maar praten over hoe lang ze wel niet xtc gebruiken en hoeveel ervaring en verstand ze er wel niet van hebben, nou stoer man!

En iedereen op dit forum heeft recht van spreken, niet alleen jij omdat je al wel 10 hele jaren xtc gebruikt!

Sorry, ik kon het niet laten.

Drientje

DF-koning
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!

Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.

Arenshi

Bewuste gebruiker
XTC + THC is niet zo slim om te doen, niet onverstandig gewoon zonde voor het pilletje, thc remt namelijk het effect van xtc.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Allemaal leuk en aardig, maar wat een stom "tripreport"! Kan dit niet even naar xtc verhuisd worden?

Overcome

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch!

Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord.

Fouten maken is menselijk, je kan toch ook op een normale manier vertellen dat er geen DXM in zit? ik snap niet wat voor meerwaarde het heeft om erbij te vermelden dat je al wel "10 jaar"gebruikt.

En als je genoeg vrienden in testcentra hebt, waarom zeg je dat er dan niet bij?, daarmee maak je jezelf overtuigender dan dat je zegt dat je al wel 10 jaar pillen slikt.

Maar verder geen problemen hoor Drientje :grin:, ik wens je een hele fijne jaarwisseling! :)

Plimu

Bewuste gebruiker
ze heeft gewoon gelijk imo, dit report is rotzooi, en aan ik slik wel 1200 pillen en space em kanker hard reports hebben we gewoon niets...

het is immers delen van ervaringen en informatie niet vertellen dat je een idioot bent die er wel tien op kan...

remove this thread pls

tomz0r

Badass junkie
Overcome zei:
Drientje zei:

Fouten maken is menselijk, je kan toch ook op een normale manier vertellen dat er geen DXM in zit? ik snap niet wat voor meerwaarde het heeft om erbij te vermelden dat je al wel "10 jaar"gebruikt.

En als je genoeg vrienden in testcentra hebt, waarom zeg je dat er dan niet bij?, daarmee maak je jezelf overtuigender dan dat je zegt dat je al wel 10 jaar pillen slikt.

Maar verder geen problemen hoor Drientje :grin:, ik wens je een hele fijne jaarwisseling! :)

Als iemand herhaaldelijk de wijsneus uit loopt te hangen door onzin te verkondigen mag je daar best wat van zeggen vind ik. Ik vind dat Drientje zich nog behoorlijk in hield.

L

Lid 6909

Gast
Drientje is ok :grin:

Die AT moeten ze echt bannen, wat een downy is dat.

pixo207

Belezen gebruiker
Het is ook niet zo verstandig om bij je eerste keer E ook nog eens een paar gram wiet te roken enzo. Als ik wiet en xtc combineer ga ik lichtjes hallicuneren. Gister zag ik een zwevende straatnaampaal om 6 uur smorgens in mijn straat :grin: . Bovendien had je waarschijnlijk gewoon rommel.

donleon

Newbie

Op dit moment circuleren er pillen met DXM. Wij hadden met een groepje wat pillen gekocht. Achteraf bleek dit een verkeerde aankoop te zijn. 1 van de groep werd serieus beroerd en we zijn naar het ziekenhuis gegaan met hem. Er bleek nogal wat DXM aanwezig te zijn. De oorzaak van zijn kortademigheid, hallucinaties en versnelde hartslag dat 6 uur aanhield.
Geen van allen voelden we ons top, misselijkheid, duizelig en druk op de borst hadden we allemaal last van.

Misschien dat je dit aan je vrienden van de testcentra kan doorgeven.

Mvg, DL.

Drientje

DF-koning
Ik krijg regelmatig testresultaten te zien en op geen een was ooit sprake van DXM in xtc pillen. Ik ga het doorgeven aan de mensen bij de Bouman want het is gevaarlijk spul.

Mag ik vragen of jullie je pillen getest hebben en hoeveel jullie geslikt hebben die avond?

donleon

Newbie
Inmiddels zijn de pillen getest en er zat enkel DXM in (+ wat bind- en kleurmiddel). Dit was ook al vastgesteld in het ziekenhuis. Hoeveelheid verschilt p.p. tussen 1 en 2 pilletjes. Zelf heb ik 1,5 genomen.

Mvg, DL.

Flaffie

Wijs gebruiker
Plimu zei:
je gaat niet trippen op xtc

je gaat spacen van xtc

niet trippen

kan het nou een keer over zijn met dat ge-trip op xtc :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Klopt. Trippen niet, maar ik hallucineer wel altijd met xtc op.

suzaj

Newbie
Ik kan het niet

Hallo iedereen.

Ik heb laatst samen met mijn vriend MDMA en paddo's gebruikt.
Mijn vriend is beide keren hard wezen trippen. Ik voelden totaal niks.
Ik gebruik bijna dagelijks ritalin omdat ik add (concentratistoornis) heb. Kan het doro de ritalin komen dat ik niet "kan"trippen?

Groetjes!

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
Mag ik aan de kenners hier vragen, als 7% van de MDMA omgezet word naar MDA, hoe kan het dan dat op:

-3x blauwe nike
-3x blauwe macdonalds
-2x groene lacoste

ik maar 1x echt gehallucineert heb op blauwe macdonalds? ja groene lacoste is troep morgen witte speakers :grin:

maar even over de vraag.. waarom ga ik dan niet altijd hallucineren? ik vond dat heftig hallucineren echt het mooiste wat me ooit in een trip overkomen was en wil het opnieuw ervaren..

Derrrp

Experimenterende gebruiker
ILikeWeedzz zei:
maar even over de vraag.. waarom ga ik dan niet altijd hallucineren? ik vond dat heftig hallucineren echt het mooiste wat me ooit in een trip overkomen was en wil het opnieuw ervaren..

Truffels/LSD iets voor jou? :tearsofjoy:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Het verschilt nogal hoe snel je gaat hallicuneren. Zo gaat mijn maat na 2,5 rotonde(160mg) nog niet hallicuneren, terwijl ik na 1 1/2 al echt hevige hallicunaties heb. Mdma heeft zo een gecompliceerd effect, waar iedereen anders op reageerd.

Bovenaan