Trip zonder externe invloeden

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Heeft iemand weleens bewust gekozen voor een trip zonder externe invloeden of met zo min mogelijk externe invloeden? Dus zonder muziek, zonder gesprekken, zonder beelden.

Ik doel niet op salvia want ik weet dat daarbij trippen zonder licht/muziek het beste werkt, maar ben wel benieuwd naar trippen op LSD en paddo's op deze manier. Want zonder de afleidingen van buitenaf kun je je compleet richten op wat er in je hoofd en lichaam gebeurt. Ik zou het graag eens proberen in ieder geval; in een donkere kamer liggen en me laten meevoeren in de trip.

Audio Scum

Belezen gebruiker
Ja nl. 2cb in een slaapkamer met nog iemand de hele avond op de bank gezeten zonder muziek of iets aan de muur hangend voor m`n uit staan staren. Op een gegeven ogenblik (iets van na 3 urrtjes na innamen begon ik vage muziek en geluiden te horen en tegen de tijd dat het bijna was uitgewerkt eindegde het in een ieritandte hoge toon. Voor de rest was de witte lege muur toch nog best wel aardig interesant om er de hele avond naar te kijken. We hebben eigenlijk ook geen word gewisseld die avond tot dat het uitgewerkt was en we buiten een blow gingen roken. Was opzich wel een interesanten avond.

Psykaholik

Wijs gebruiker
pfff niks voor mij
word der knettergek van dan
moet echt iets te doen hebben
toen met die 2c-b was mijn pc een goede afleiding
was echt gefacineerd door het muiscursortje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
nee is ook niks vor mij
ik wil zoveel mogelijk externe invloeden zoals muziek, beeld of wat dan ook...
tijdens het trippen is alles namelijk zo anders, dus wil ik alles op deze "andere manier" ervaren... :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
met paddo's wel eens gedaan, maar na een half uurtje maar muziek gaan luisteren omdat ik dat toch echt fantastisch vind en t echt miste. Ik werd er bijna emotioneel van. Maar vooral zwijgen helpt voor mij, lekker rustgevende muziek op en oogjes dicht en niks zeggen...

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ja begrijp ik ook maar al te goed :)

Maar ik ben nu juist heel nieuwsgierig naar wat er gebeurt zonder al die afleiding (hoe mooi ook), een pure innerlijke trip dus. Ik heb zo het idee dat ik wel veeeeeel verder kan gaan dan wat ik tot nu toe heb gedaan. Ik ga het binnenkort proberen, ik zal ook wel verslag doen :wink:

Hempy

Bewuste gebruiker
ik trip altijd zonder muziek..
we krijgen toch meestal een lachkick :tongueout: en dan stoppen we meestal niet :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Tof dat je het een keer gaat proberen.. ik hoop niet dat het gaat teleurstellen.. (lees: dat je wel goed gaat trippen en geniet)

Dat is iets wat mij tegenhoud.. ik wil wél echt goed gaan. En iets om dat te 'garanderen' is toch een trigger rijke omgeving ^_^

kipkopkap

Newbie
heb het eens gedaan onder de invloed va Ketamine.
vrij veel gesnoven, maar niet ge k-holed, dit denk ik omdat ik nog kon bewegen als ik echt wou.

ik zelf lag op men bed zonder licht en alle elektronica uitgeschakeld, voelde mezelf heel hard rondtollen, alsof ik een vis was onder water die heel de tijd rondjes zwom in elke mogelijke richting, hierna eindeloze loops van muziek en lichtshows afgewisseld met rare beelden, bv rond het hooft van een tovenaar zweven etc.

de geluiden en lichten die je hoort/ziet zij niet echt zoals geluiden en klanken bij het echt zien of muziek luisteren, maar eerder zoals gedachten geluid kunnen zijn.

ik vond het zelf een vage interessante trip maar hoor dit wel vaker bij Ketamine.

omfg

Belezen gebruiker
Ik ben van mening dat dat niet gezond is.. mijn beste trips zijn geweest op dikke GOA feesten, daar werkt het ook het best voor mij (LSD dan). Als je het zonder invloeden doet, kan je jezelf "in de knoop" gaan denken door alleen maar na te gaan denken. Ik geloof niet dat dat goed voor je is.

Verder heb ik een keer met mn ex naar visualisations zitten kijken van winamp, op TV. Dikke trip, toen besloten we om de muziek boven aan te sluiten omdat we dan op bed konden liggen. Na een kwartier lukte het me nog niet om die PC en TV op elkaar aan te sluiten, bij beide van ons sloeg de trip om in hardere en zwaardere perioden.

Voor mij geen goed idee dus.

Bovenaan