tripdrank met LSA

ilyas

Bewuste gebruiker
Ingredienten!

*50 Hawaiian Baby Woodrose Seeds(LSA)
*2 a 3 gram Passiebloem(MAO-remmer)
*1 fles drank ong 15% alcohol is voldoende(niet meer want je gebruikt een MAO-remmer), ik gebruik zelf die neppe Passoa

Bereiding!

Was de zaadjes schoon met water totdat de velletjes die er op zitten weg zijn. Dit omdat die schilletjes/velletjes de grootste oorzaak zijn voor misselijkheid. Droog ze daarna af.
Maal of stamp de zaadjes helemaal fijn, tot er bijna alleen poeder overblijft.

Neem een pan en giet de drank erin. Zet hem op het vuur MET DEKSEL! totdat de drank kookt. Zet het vuur uit en wacht een klein kwartier zodat de drank een beetje kan afkoelen. Giet daarna de drank terug in de fles.

Verkruimel de Passiebloem en doe deze ook in de fles.

Doe de fijn gemalen zaden ook in de fles. Zet hem op een donkere plaats voor min 24 uur. Af en toe goed schudden helpt de moleculen die loslaten bij een bepaalde temperatuur tijdens het afkoelen van de drank verdelen.

Na 24 uur is het mengsel klaar voor gebruik.

Gebruik!

Je neemt een longdrink glas, legt er een zeefje op, en vult je glas met in dit geval Passoa. Zo maar net genoeg dat je er een passoa jui van kan maken(1 deel passoa op 4 delen sinaasappelsap, 1 op 3 voor de eraren tripper).
HOUDT ER REKENING MEE DAT JE NIET TE VEEL ALCOHOL GEBRUIKT WANT JE GEBRUIKT EEN MAO-REMMER!

Drink de tripmix langzaam op.. in ong een half uur zodat het langzaam in kan werken. Er is kans op misselijkheid maar deze verdwijnt na 60min vanzelf.
De LSA heeft zijn hoogtepunt berijkt na 2 uur en dat zul je zeker merken. Het gehele effect, hoogtepunt tot eind duurt ong 5 tot 6 uur.
dit kwam ik tegen op het internet, iemand ervaring mee?
hoe groot is de kans dat er iets fout gaat met de alcohol en de mao-remmers?
en mijn laatste vraag: waarom deze bereiding? je kan LSA zaden toch gewoon eten of laten oplossen in water en opdrinken.

Moker

Bewuste gebruiker
ik begrijp ook niet helemaal goed waarom je alcohol zou gebruiken, en de misselijkheid blijft ook wel volgens mij.

En voor de smaak hoef je het ook niet te doen want zo erg zijn die zaden nou ook weer niet.

Hashja

Bewuste gebruiker
Dat hele drankje is gebaseerd op de combinatie LSA met alcohol, en om de boel te versterken een MAO-remmer.

(1 deel passoa op 4 delen sinaasappelsap, 1 op 3 voor de eraren tripper).

Ik vind MAO-remmer + alcohol (+nog een drug) geen goed idee.

shokora

Wijs gebruiker
Inderdaad niet een al te slimme combinatie. En waarom passiebloem gebruiken als MAO remmer? Je kunt beter harmala zaden gebruiken.

Bonsai

Newbie
Het is, naar mijn mening, nooit verstandig om alcohol (geestvenauwende werking) te mengen met een Psychonautisch middel (geestveruimde werking), want het zit elkaar in de weg.
Wat betreft het overgeven; volgens de meeste medicijnmannen is dit de reinigende werking van de, wat wij noemen, "medicijnen".

Bovenaan