Tripknollen/Sclerotia

KoxBox

Badass junkie
Tot nu toe vond ik mijn zelfgekweekte Cubensis de beste :hearteyes:
Steek er veel liefde in en je krijgt het dubbel en dik terug. :hearteyes:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Ik moet toegeven dat ik ook maar 1/2portie at .
Ik ben wel van plan om volgende keer 2/3 of een hele portie te eten!
AANRADER ?

phy

Bewuste gebruiker
stevenkeuh zei:
Ik moet toegeven dat ik ook maar 1/2portie at .
Ik ben wel van plan om volgende keer 2/3 of een hele portie te eten!
AANRADER ?

mijn eerste keer was 2/3 portie :wink:

en of het een aanrader is?
fasten your seatbelts, we're going up!!!!!
:rolleyes:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb 't een paar jaar geleden gehad. Een hele portie. Het was mijn tweede trip. Al met al was het zeker een volwaardige trip. Ik had vrij weinig cev's, maar zag wel patronen op de muren enzo.

Je kunt er best diep mee gaan. Iedere paddo heeft zijn eigen karakter, dus zijn ze moeilijk met elkaar te vergelijken. Maar ik durf wel te zeggen dat qua plezier, en inzichten die je kunt opdoen hij zeker niet onder doet voor andere soorten.
Dit betekent natuurlijk ook dat je evengoed een flinke mindfuck kunt krijgen. Ik heb namelijk wel even een paar momenten gehad dat ik het beslist niet naar mijn zin had. Maar over het geheel genomen is het een trip waar ik met plezier aan terugdenk.

Ik meen me te herinneren dat deze sclerotia(?) psilocybe tampanensis worden genoemd, en dat het om twee soorten gaat: de lichtere mexicana(nog iets) en de bekende p-stones.
Ik ben benieuwd of het een beetje doorzet, die handel in p-stones. Op het internet zijn ze bv nog niet echt verkrijgbaar. Ik heb ze wel ergens gezien, maar niet tegen een normale prijs. Azarius heeft ze bijvoorbeeld niet.

Bogota83

Newbie
Hey, ik woon in Antwerpen en zou willen weten of die tripknollen in smartshops in Roosendaal te verkrijgen zijn?

Kwestie van makkelijke bereikbaarheid

Thx

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Ik ben van de provincie antwerpen :tongueout: ik zou zeggen , rijd naar eindhoven -> voor jou ongeveer 1 uurtje en erg simpel! (altijd rechtdoor) en dan ben je zeker dat je de p-stones hebt !

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind de truffels zeker de moeite waard, altijd een hele vrolijke trip geven ze mij. Het is alleen niet mijn favoriet, ze zijn wel goed te combineren met andere paddo's. :)

Bovenaan