Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi iedereen, ik vroeg me af wat Triple M syrup is want ik wilde lean van me plug halen maar ik heb niet echt verstand van Lean alleen andere opiaaten.
Dank jullie wel
Hoi iedereen, ik vroeg me af wat Triple M syrup is want ik wilde lean van me plug halen maar ik heb niet echt verstand van Lean alleen andere opiaaten.
Dank jullie wel
In lean zit enkel codaine in wat een heel lichte opiaat is en promethazine een anti hooi koorts middel met versuffende effecten.
Vind lean maar niets zonde van je geld. In Frankrijk kost een doosje codaine rond de 5€ voor pijn in de keel. OTC daar. En promethazine kan elke idioot krijgen van zen huisarts als je het goed vertelt dat specifiek die je goed helpt.
Tegenwoordig schrijven ze dat soms ook voor voordat je een benzo krijgt vanwege de zwakke kalmerende werking.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.