Tripmiddelen

TeeJay

Experimenterende gebruiker
Hallo! Ik gebruik al een aardig poosje drugs en ik vind het allemaal een beetje hetzelfde worden, ik wil een keertje lekker (hard) trippen, LSD vind ik best eng en ook te lang duren(mezelf kennende ben ik de trip na een paar uur al wel zat en misschien word ik dan paranoide)

Dus mijn vraag aan jullie:
Wat zijn er voor sterkere tripmiddelen die niet te lang duren?
Ik ken 2cb, truffels, paddo's en keta..

Bedankt!

रति

Wijs gebruiker
Hallo! Ik gebruik al een aardig poosje drugs en ik vind het allemaal een beetje hetzelfde worden, ik wil een keertje lekker (hard) trippen, LSD vind ik best eng en ook te lang duren(mezelf kennende ben ik de trip na een paar uur al wel zat en misschien word ik dan paranoide)

Dus mijn vraag aan jullie:
Wat zijn er voor sterkere tripmiddelen die niet te lang duren?
Ik ken 2cb, truffels, paddo's en keta..

Bedankt!
Ik proef uit je woorden dat je nog niet eerder getript hebt.
Waarom wil je de eerste keer meteen hard trippen?

TripJess

Bewuste gebruiker
Heeft geen zin als je bang bent dan gaat het sowieso niet goed. Je moet het laten gaan, durven je controle over wat dan ook over te laten nemen door de drug.

Probeer anders eerst een hogere dosis van bijvoorbeeld 2cb of ketamine

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb je al eens eerder getript?
Dat vraag ik me ook af. Ken je (@TeeJay) 2C-B, truffels, paddo's, ketamine van eigen ervaring, of ken je ze van naam? Als je er nog geen ervaring mee hebt, zou ik truffels aanraden.

Los van die genoemde middelen:

Laatst voor het eerst changa gedaan. Ik weet niet of je weet wat dat is? Dat is zeg maar DMT samen met een zogenaamde mao remmer waardoor de trip langer duurt dan een trip op enkel (puur) DMT en ook minder heftig is. Een changa trip duurt maar zo'n 20 minuutjes (al kan het wat korter of langer zijn) en is vrij heftig/intens als je het vergelijkt met een normale dosering truffels of paddo's bijvoorbeeld. Maar het duurt dus ook maar heel kort, waardoor als je verkeerd zou gaan, je in ieder geval in een kwestie van minuten weer terug bent. Ik vond het een geweldige ervaring en ga binnenkort weer. :) Changa of DMT is mogelijk wel wat lastiger te krijgen dan bijvoorbeeld truffels of zo.

LSD is ondanks de lange werking wel heel erg leuk. Maar paranoia is inderdaad wel een mogelijkheid. Voor mij treedt het dan meestal op wanneer ik al urenlang heb getript en ik dan mentaal moe wordt, maar de trip maar door blijft gaan.

Neocortex

Belezen gebruiker
Voor mij maakt het eigenlijk niet uit wat ik op heb, scherp blijven is waardoor ik negatieve ervaringen voor mezelf vermijd, ik gebruik hier uiteraard wel het juiste hulpmiddel bij. :)

transformated

Badass junkie
Voor mij maakt het eigenlijk niet uit wat ik op heb, scherp blijven is waardoor ik negatieve ervaringen voor mezelf vermijd, ik gebruik hier uiteraard wel het juiste hulpmiddel bij. :)

Negatieve ervaringen zijn een beproeving tijdens de trip. Die moet je kunnen ondergaan zonder hulpmiddelen :wink:

OT: ik zou met truffels beginnen of als je xtc gedaan hebt een lage dosis 2cb kan ook. Anders luisteren naar @Mindless.

benzzzy

Badass junkie
2cb en keta zijn relatief mild vergeleken met bijna alle psychedelica.

Als je echt hard wilt trippen ga dan voor dmt of salvia.

Neocortex

Belezen gebruiker
Negatieve ervaringen zijn een beproeving tijdens de trip. Die moet je kunnen ondergaan zonder hulpmiddelen :wink:

OT: ik zou met truffels beginnen of als je xtc gedaan hebt een lage dosis 2cb kan ook. Anders luisteren naar @Mindless.

Tjah ik snap wel dat je dat zegt gezien het motto dat je hanteert...

TeeJay

Ik proef uit je woorden dat je nog niet eerder getript hebt.
Waarom wil je de eerste keer meteen hard trippen?
Ik heb een keer truffels gedaan, ik moest ruim vantevoren niks eten maar ik vernam nauwlijks iets, wel wat meer heldere kleuren maar verder niks. Hard gaan vind ik wel lekker vandaar

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb een keer truffels gedaan, ik moest ruim vantevoren niks eten maar ik vernam nauwlijks iets, wel wat meer heldere kleuren maar verder niks. Hard gaan vind ik wel lekker vandaar
Ik zou je aanraden nogmaals truffels te proberen. Gewoon een normale dosering (10-15 gram). Het kan nu heel anders gaan.

En ik zou het idee van 'hard willen gaan' loslaten als ik jou was. Dat is denk ik geen goede intentie bij psychedelica. Laat het tripmiddel jou zien wat het je wil laten zien. Laat je erdoor meevoeren en je zult "harder" gaan dan je ooit voor mogelijk hield, maar maak het niet je doel om hard te gaan. Dit is een hele andere klasse drugs dan de reguliere verdovende en stimulerende middelen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @TeeJay ,

Als je wel ervaring hebt met "hard gaan" maar nog geen ervaring hebt met "hard gaan" op psychedelica zou ik je toch aanraden om rustig op te bouwen en niet meteen aan de (5-meo) DMT of Salvia te gaan. Changa zou een optie kunnen zijn als je stevig en kort wilt trippen. 2-CB duurt ook niet al te gek lang en is vaak goed te doen als je nog niet heel veel tripervaring hebt. Anders kom je toch al snel bij truffels uit of LSD als het niet per se kort hoeft te zijn.

Waar ben je eigenlijk naar op zoek? Zijn het de Visuals, is het euforie of heb je issues waar je aan wilt werken? Als we beter weten wat je graag wilt bereiken kunnen we ook gerichter meedenken over een middel en dosering.

benzzzy

Badass junkie
Hard gaan met psychedelica is een heel slechte intentie ja.

En 2c-b heeft toch echt wel een degelijke duratie lol.
Ben vaak wel een uurtje of 6 zoet.

रति

Wijs gebruiker
Ik zou me daar niet op verkijken. Psychedelica wordt weliswaar door sommigen gebruikt voor plezier, maar de andere term 'entheogeen' geeft al een indicatie van een diepere kwaliteit. Namelijk een toegang tot het diepste in jou en het universum. Geen flashy trippy effecten, maar een direct contact met de meest duistere krochten in je geest. Wanneer je daar lichtzinnig mee omgaat wil je onderbewustzijn je er wel eens keihard op wijzen. Ga er met respect mee om. Dat is alles wat ik je wil meegeven.

TeeJay

Nou jonks, het is er van op aan gekomen, ik zit nu lekker in m'n LSD trip met m'n beste moad te trippen, op een zegeltje van pak m beet 250 ofzo. gaat geweldig, ik doe me best een trip report te maken maar dit wat ik nu type is wel het meest zinnige wat er voorlopig uitkomt haha laters

Bovenaan