Tripnummer

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Welk nummer bracht jou nog verder in je trip?
En welk nummer wil je altijd horen in je trip?

Bij mij is dat:
Infected Mushroom - Become Insane

en het nummer dat ik meestal wil horen:
In Flames - Metaphor

Allolalie

Bewuste gebruiker
ik luister dangraag naar spinvis, shpongle of naar pfutureprimitive... Iggy pop & the stooges zijn ook hip. O was ozric tentacles vergeten....

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Echo of My Scream van Fear Factory en Evil in a Closet van In Flames. Vooral die laatste is erg goed, ergens vanaf 2e minuut

jeej 400ste post :mrgreen:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:

Bij mij is dat:

In Flames - Metaphor

Het nummer heet Becoming Insane! :) Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar zelf vind ik het mega-irritant als de titels van m'n nummers op de pc niet kloppen, ik ben daar heel netjes in. Dus bij deze wilde ik je helpen. =)

Het nummer waar ik ongelofelijk hard op heb getript, omdat ik het begon te luisteren in m'n eerste opkomende paddo-piek terwijl ik alleen tripte:
Talking Souls - Karma 209 !! Wat een lekker nummer.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goanaut zei:
Psycho_Chrono zei:

Bij mij is dat:

In Flames - Metaphor

Het nummer heet Becoming Insane! :) Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar zelf vind ik het mega-irritant als de titels van m'n nummers op de pc niet kloppen, ik ben daar heel netjes in. Dus bij deze wilde ik je helpen. =)

Het nummer waar ik ongelofelijk hard op heb getript, omdat ik het begon te luisteren in m'n eerste opkomende paddo-piek terwijl ik alleen tripte:
Talking Souls - Karma 209 !! Wat een lekker nummer.

J hebt helemaal gelijk, ik had het verkeerd overgetypt :P. Ik vind Becoming Insane en Deeply Disturbed zo'n vette nummers ook :P

Goanaut

Bewuste gebruiker
Deeply disturbed is ook een megaleuk nummer inderdaad. Ik heb zo'n heel oud nummer van Infected Mushroom, staat niet op een van hun albums, het nummer heet: Where is s. Ook echt een megacool nummer die alleen op enkele goa compilaties staat. Ik hoop dat Infected weer naar Fullmoon festival komt, het is niet m'n favo groep maar ik wil ze best eens live zien.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goanaut zei:
Deeply disturbed is ook een megaleuk nummer inderdaad. Ik heb zo'n heel oud nummer van Infected Mushroom, staat niet op een van hun albums, het nummer heet: Where is s. Ook echt een megacool nummer die alleen op enkele goa compilaties staat. Ik hoop dat Infected weer naar Fullmoon festival komt, het is niet m'n favo groep maar ik wil ze best eens live zien.

Where is S heb ik ook, is gewoon makkelijk te downloaden hoor :) :wave:

vlaemink

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:

Bij mij is dat:

In Flames - Metaphor

Smaak!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Goanaut zei:

Where is S heb ik ook, is gewoon makkelijk te downloaden hoor :) :wave:

Tuurlijk is 'ie dat, maar hij staat niet op een van hun albums bedoel ik. :P

Bovenaan