Trippen in de zomer/winter?

Santatrip

Belezen gebruiker
Zijn er meerdere onder ons die het trippen op bv paddo's liever doen in het voorjaar/zomer dan het najaar/winter?? Bij mezelf heb ik namelijk een veel fijner en visueel leukere trip met mooi weer en veel zon dan tijdens het grauwe weer van het najaar...Zou dit aan mezelf liggen (lichte winterdepressie :P ) of is dit algemeen :confused:

azgaza

Badass junkie
Ik vind in de zomer trippen ook iets prettiger; dan kan je gewoon naar buiten zonder kou te lijden, dan zijn er meer buitenfeestjes en ik hou gewoon erg van buiten trippen. In de winter trip ik meestal binnen hoewel ook dat heel gezellig kan zijn, vind ik de zomer meer mogelijkheden bieden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bij mij heeft het voorjaar/zomer ook absoluut de voorkeur.
Hoewel acid op een mooie herfstdag ook erg leuk kan zijn :hearteyes:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik haa-aaat de herfst en de winter

Moest ik kunnen, ik kroop in een grot tot het weer warm is.

Winterslaap ftw

jcp

Bewuste gebruiker
Zaterdagnacht nog met 2 vrienden een uurtje of 2 helemaal in trance naar een boom staan kijken in het licht van een lantaarnpaal... onder de invloed van wat 2C-B :wink:

KOUD JOH! en natte poten van door het bos baggeren :grin:

maarja, je moet het er gewoon voor over hebben met koud weer he!!

Agonist

Experimenterende gebruiker
De zomer is wat mij betreft echt zoveel geschikter om te trippen. Het is gewoon veel praktischer.
Maar verder is elke jaargetijde erg mooi op z'n eigen manier tijdens een trip. Ik zie er zeker naar uit om nog een keer te trippen in de sneeuw (als dat ooit nog ns valt :P)

Talec

Bewuste gebruiker
ja idd , maakt me allemaal niet uit
herfst en lente zijn wel mooi, maar zo ook winter en zomer :)

Riel

Bewuste gebruiker
als ik trip op een mooie zonnige zomerdag verloopt het 100% goed met mooie visuals en gelukkige gedachtes en gevoelens. zon + paddo's is de beste combinatie! :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Trippen jullie als het koud is dan ook buiten? Ik wil dat a.s. zaterdag doen maar zie een beetje op tegen het slechte weer. :(Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de zomer!

jcp

Bewuste gebruiker
Bij mij is achter m'n huis een bos, dus als ik wil trippen buiten ga ik gewoon er op uit, en als het koud/nat word ga ik weer binnen verder :wink:

Afgelopen weekend zaten we na 2 uur kou te lijden in het bos weer binnen, en een kwartier later gingen we weer naar buiten, want dat was toch veel bruter dan op de bank zitten :grin:

Soma

Bewuste gebruiker
Bij mij maakt het niet zoveel uit of het nu koud of warm is. Als de zon maar goed schijnt :). Van dat grijs weer wordt ik zowiezo depri :(.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Maakt me niet zo veel uit eigenlijk. Als het koud is trek ik gewoon wat warmers aan. Wel heb ik graag het zonnetje erbij, vooral in het bos :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Ik wilde trouwens ook altijd al een keer in de sneeuw trippen, misschien als er deze winter sneeuw komt doe ik het ook es.

Hans

Wijs gebruiker
Natuurlijk is het heerlijk om met de zon op je kop paddo's te doen! Dit voegt toe aan de felle kleuren!

In de winter... tja... dan moet je gewoon binnen zitten :rolleyes:.

psilocybine

Bewuste gebruiker
kaalkopje zei:
maakt mij niet uit wanneer. alle seizoenen hebben wel iets vind ik :)
Vind ik ook :)
maar persoonlijk vind ik paddos een extra iets hebben bijmij tijdens lente nachte (ni te koud,ni te warm .. alles is net in bloei etc etc)
en lsd heb ik altijd het boeiends gevonde op herfst nachten
Krullende bladeren etc etc :grin:

henkie84

Bewuste gebruiker
Paddo's het liefst zomers in een grote tuin met eigen bos bij een vriend thuis.. alleen man man man wat hebben we ons een keer de pan uitgezweten met z'n allen (theetje met ca. 4.5g gedroogd de man)..

na afloop kwamen we erachter dat - vanwege iemand die al bad aan 't gaan was - niemand durfde te zeggen tijdens het trippen hoe retewarm hij het had

Bovenaan