Trippen met hond.

AlliceD

Newbie
Hallo,

ik heb een vraagje, ik ga binnenkort trippen bij mij thuis en ik heb hier ergens in een tripreportje gelezen dat sommige tripmiddelen kan worden overgedragen aan bijv een hond als je hem aanraakt. Nou is mijn vraag dus is het mogelijk dat als ik ga trippen op lsd (gewoon een blotter, dus geen liquid) dat als ik mijn hond aanraak/aai dat ik lsd aan hem overdraag?? En ik wil graag weten is het fijn om met een dier te trippen?? Kan het problemen oorzaken of is het juist aangegenaam??

AD

Angramar Temenos

Badass junkie
Vaak genoeg thuis getript waar m'n hond bij was (meestal na een feestje thuiskomen als ik nog zit te spacen, of met vrienden thuis). Ik vind m'n hond best wel een leuk tripmaatje :mrgreen: slim beest. En heb nog nooit iets bijzonders aan m'n hond gemerkt toen, dus het zal wel goed zitten, maar ik weet het niet 100% zeker.

Oh en, een vriendin van mij heeft thuis katten waar ze enorm op gesteld is en goed voor zorgt die nog veel meer dan mij weet over LSD, en zij tript ook waar haar katten bij zijn, dus ik denk niet dat het veel kwaad kan.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn hond likte me stiekum af, en tripte dan mee. kennelijk tripte ik zo keihard dat het uit me voorhoofd droop en van me handen af.
Het duurde wel ff voor ik het in de gaten had, ik nam wel stevige trips van 400 mics.

Als je maar 50 mics neemt zal dat risico afnemen, de eerste uren vermijd ik me hond voor de zekerheid.

Maar trippen als de hond erbij is kan geen kwaad je hond lsd geven kan goed fout gaan.

:wave:

AlliceD

Newbie
Ok bedankt voor jullie reacties. En ik denk dat ik voor een sterkere trip ga rond de 125-150 ug. Ik probeer gewoon de eerste uren me hond te vermijden en daarna zal ik me wel vermaken. :tearsofjoy:

azgaza

Badass junkie
Ik denk niet dat als je gewoon in de buurt van het dier bent of hem aait dat het dier mee zal trippen. Ik trip altijd met mijn katten er bij hier, ik geef ze natuurlijk niks, maar ze zijn er wel gezellig bij en dat is altijd wel gezellig.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
AlliceD zei:
Ok bedankt voor jullie reacties. En ik denk dat ik voor een sterkere trip ga rond de 125-150 ug. Ik probeer gewoon de eerste uren me hond te vermijden en daarna zal ik me wel vermaken. :tearsofjoy:

zolang de hond maar niet je zweet op likt ....

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
LSD en dan een paard tegenkomen (nee geen visual, maar een echt paard in dat weiland) Alsof je gedachten kan overbrengen. Ik heb toen een half uur lang het paard bekeken en kunnen aaien.Terwijl deze bekend staat als een bijtertje. Helemaal niets van gemerkt.

L

Lid 6909

Gast
lysergine25 zei:
AlliceD zei:

zolang de hond maar niet je zweet op likt ....

je lichaam neemt de lsd op, dus het zal echt niet in je lichaamsvocht die als afvoer van warmte dient zitten.

Neuro

Experimenterende gebruiker
Trippen met je hond lijkt me prachtig. Vooral als je hond brenger van nieuws rondom de aanstaande Apokalyps is, zoals de mijne. Gewoon proberen dus.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
gNuxx zei:
je lichaam neemt de lsd op, dus het zal echt niet in je lichaamsvocht die als afvoer van warmte dient zitten.

je bent niet de eerste die me niet gelooft, en dat mag.

maar ik lieg nooit ...

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het zit in je bloed, de moleculen zijn klein genoeg om met het zout uit te zweten. Dus de LSD zal zeker wel in je zweet zitten .

Flip Trip

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Het zit in je bloed, de moleculen zijn klein genoeg om met het zout uit te zweten. Dus de LSD zal zeker wel in je zweet zitten .

Maarja, in je zweet zit ook genoeg NaCl en volgens shulgin maken de chloride ionen de lsd moleculen meteen kapot.

Maarja, waarom het lsd in je lichaam niet meteen kapot gaat is me niet helemaal duidelijk. Maar ik heb ook al gehoord dat lsd al uit je lichaam is voordat het uitgewerkt is, maar wat daarvan waar is weet ik niet.

Mij lijkt het in ieder geval sterk dat je door je zweet andere mensen/dieren kunt laten trippen. Wel heb ik in het bos al erg vreemde reacties van honden meegemaakt, dus dat ze echt door hebben dat je aan het trippen bent. Dit beinvloed je hond denk ik meer, maar als je een goede band hebt met je hond zal er denk ik niks gebeuren.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het is minimaal, Het zelfde als je knoflook hebt gegeten, dat je zweet naar knoflook ruikt.
ik denk niet dat er genoeg LSD wordt uitgezweet om erg van te trippen, je zweetklieren scheiden ook afvalstoffen uit.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
mijn vriendin zei ook:

Dat kun je niet merken want je tript zelf keihard ....
Hoe maak je dan dat onderscheidt, nou ....

Ik merkte het aan me hond, omdat ik haar als vanaf pup heb.
Pas toen ik haar heel angstig naar de wolken zag kijken ben ik erover na gaan denken.

Maar goed ik ga deze discussie sluiten voor mezelf, ik weet namelijk dat het degelijk waarneembaar is en ik me toen ook pas ben gaan beseffen: Wat nou als mijn hond bad gaat en begint te bijten ?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je kan alleen bad gaan als je te veel nadenkt... Honden doen dat niet zo als mensen. Maar ze weten dan ook niet om te gaan met de gewaarwording

Irie

Belezen gebruiker
Ik heb zelf geen hond, maar 2 poezen, en ik weet toch ook uit ervaring dat, wanneer we lekker gaan stappen waren (op mdma dan wel) en we thuis kwamen, we onze poes liever niet lieten likken aan onze handen, want keer op keer werd zij daar erg "wild" van. Plots echt van links naar rechts crossen door de living, en gewoon gek doen.
Sindsdien zijn we erg voorzichtig als we drugs nemen. Zo zal ik nooit een lijntje snuiven in de living op de salontafel, maar trekken we braafjes naar de badkamer.

Op trip heb ik 1 keer een heel intens moment beleefd met mijn poes. Ik was eigenlijk een beetje aan het "bad" gaan, een vriend van ons was net neergeslagen door een aantal opgefokte tienertjes, en we hadden hem naar huis gebracht, wat verzorgd (bloedde echt overal), en in zijn bed gelegd. Hij logeerde bij andere vrienden, dus we hadden hen even verwittigd en zijn dan zelf ook naar huis gegaan.
Eenmaal bij mij thuis aangekomen ben ik rechtstreeks in mijn bed gekropen, en is mijn kopje beginnen te malen als een malle. Mijn vriend en een andere vriend hadden nog veel lol in de living, dus ik wou hen niet lastigvallen met mijn negatieve spiraal. Mijn kat is toen bij me komen liggen (op mijn buik), maar begon plots mijn hartslag over te nemen (ik ademde dus zoals mijn kat, en onze hartslagen hadden hetzelfde ritme). Dit was absoluut niet chill (als je weet dat de hartslag van een kat veel sneller gaat), en dus duwde ik haar steeds weer van me af, maar ze bleef terug komen, altijd terug die hartslag + ademhaling overnemen.

Als ik nu trip, dan merk ik wel dat ik een enorme close band heb met mijn poezen, maar ik tracht toch ook steeds te vermijden dat ze aan mijn handpalmen likt!

Buttplug

Newbie
Nou, het lijkt me inderdaad niet gezond als een dier aan je handen likt, of via een andere manier in contact met drugs komt. Zo heb ik ergens op het internet een artikel gelezen over een man die zijn hamster Speed voerde. Hij zei dat hij niets aan het gedrag van zijn hamster merkte.
Toch ben ik eigenlijk wel benieuwd of dieren hetzelfde meemaken als wij in een trip, gaan zij dan ook visuals zien en een beetje gaar uit hun ogen kijken?

AlliceD

Newbie
Buttplug zei:
Nou, het lijkt me inderdaad niet gezond als een dier aan je handen likt, of via een andere manier in contact met drugs komt. Zo heb ik ergens op het internet een artikel gelezen over een man die zijn hamster Speed voerde. Hij zei dat hij niets aan het gedrag van zijn hamster merkte.
Toch ben ik eigenlijk wel benieuwd of dieren hetzelfde meemaken als wij in een trip, gaan zij dan ook visuals zien en een beetje gaar uit hun ogen kijken?

LSD heeft wel zeker effect op dieren kijk maar eens naar deze filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=Z47iJsSi ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=sHzdsFiBbFc

Atropa

Bewuste gebruiker
Zeg Stonie, ik kan me nog een verhaal herrineren van jou en blotje, jij bakte biefstukken en blotje had echt niet alleen zweet lopen likken van jou. :grin:

Andrew

Badass junkie
Wij hebben 2 chihuahua's en die beesten zien er best grappig uit, lijkt me leuk om mee te trippen :tearsofjoy:

Bovenaan