• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trippen op lachgas

Foxtrot

Experimenterende gebruiker
Ik heb afgelopen zomer een feestje georganiseerd met wat andere mensen bij een vriendin in de achtertuin. Thema Alice in Wonderland. Iedereen nam zijn/haar eigen pillen en wiet mee. Of wat je ook wilde gebruiken. En wij hadden lachgas gehaald.

Lachgas en XTC is echt goddelijk. Ik vind het heerlijk om te doen. Bij dat feestje was ik hem enorm aan het space. Normaal heb ik aan één pilletje wel genoeg (ik ga even uit van witte speakers) maar deze keer had ik er twee op. Ik ging echt hard. Ik vond het absoluut niet erg van dat is ook wel eens leuk voor de verandering. Ik ben toen binnen gaan zitten even met 3 anderen om even prive wat lachgas te doen. Normaal ga ik er enorm van space maar deze keer was het anders. Het leek een beetje een salvia trip. Maar wel minder heftig. Ik was aan het inademen en opeens had ik niet meer in de gate dat ik aan het inademen was. Ik keek een keer naar links als een robot, toen naar rechts, en begon heel hard te lachen. Vervolgens leek het net alsof mijn geest weer terug in mijn lichaam ging zitten. Niet één keer, maar een paar keer. Alsof mijn lichaam op de bank zat en mijn geest voor me stond en zo terug in mijn lichaam plofte alsof ik op de bank ging zitten (het is erg moeilijk uit te leggen).

Ik had dit nog nooit eerder meegemaakt dus ik schrok hier wel erg van. Het andere ballonnetje buiten was ook zo.

Ik heb daarna op Lowlands tijdens het space weer een lachgas ballonnetje gedaan en hierbij ging ik alle keren weer trippen. Afgelopen weekend deed ik het nuchter en ging zelfs toen trippen. 3 uur daarna gingen we pillen doen maar toen heb ik niet meer getript van lachgas.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

fly--

Bewuste gebruiker
Hmmm heb hier zelf geen ervaringen mee.
Een vriend van me heeft wel eens gezegd [nadat hij lachgas had gebruikt] dat hij zichzelf zegmaar zag zitten, dat hij een soort van boven zichzelf zweefde.
Toen hadden we ook aardig wat gedronken, geblowd en pilletjes gehad.
Ik heb het zelf nooit zo erg gehad, wel eens [ook gewoon nuchter] dat ik het gevoel had alsof ik idd in 1x weer in mezelf was en dan schrok ik ook, heb het ook in mn slaap maar ook overdag.
Ik heb wel altijd geloofd in OBE [Out of Body Experiments], dus het zou wel kunnen.
Hopelijk heb je hier wat aan :')

:wave:

imosed

Newbie
Lachgas is voor mij echt de ultieme trip / space versterker! Vroeger had ik inderdaad wel outer-body experiences met alleen lachgas, maar tegenwoordig merk ik van lachgas (zonder drugs, wiet/hasj wordt er altijd wel gerookt :stoned: ) niet veel meer dan gewoon ziekelijke body load / een skip in tijd.

In combinatie met Truffels, Ketamine of XTC (na / MDA space) altijd hele ziekelijke spaces gehad, sommige op Keta zo erg dat je gedachten gewoon even op zwart gaan, gevolgd door een leuke dosis visuals :rock:

Ja, leuk spulletje, maar voor mij nu alleen als trip / space versterker :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb wel een keer een ballonnetje gehad toen ik had gedronken en geblowd, en die was echt bizar heftig. Ik dacht toen echt dat ik het leven na de dood had uitgevonden of zo, of dat ik achter het bestaan van de wereld was gekomen. Supervreemd, moeilijk uit te leggen, maar wel een leuke ervaring :)
Wil het ook nog wel eens doen met pillen ja.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
imosed zei:
Lachgas is voor mij echt de ultieme trip / space versterker!
Ik deel 100% je mening :wink: :P , al vind ik lachgas opzich zonder tripmiddelen bij ook best nog wel mooi mee te maken.

Het is grappig om te zien bij mensen die een ballonnetje doen dat ze in en uitademen tot ze niet meer beseffen dat ze lachgas aan het inhaleren zijn en het ballonnetje van hun lippen schiet en met een scheetgeluid door de kamer heenvliegt.

Foxtrot

Vorige week heb ik twee ballonnetjes gedaan toen ik pillen op had. Opeens zag ik heel veel kleuren en wist ik niet meer wat er allemaal gebeurde. Toen zag ik het gezicht van een vriend van mij rond draaien en terug in beeld komen en hoorde ik opeens mijn naam. Bleek dat ik met mijn ogen wijd open rond aan het kijken was alsof ik enorm geschrokken was. En ze riepen steeds mijn naam maar ik reageerde er totaal niet op. Dat was wel heel apart

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Vorige week na een paar stevige hijsen DMT direct een ballonnetje gedaan, waarbij ik steeds de DMT in de balon heb teruggeblazen.
MY GOD!!!!... weet niet of ik dat ooit nog weer ga proberen want het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat er precies gebeurde. Ik weet nog dat ik de ervaring heb dat mijn tong uit bewegende metalen insecten bestond en ik mij in een circustest bevond met allemaal DMT patronen op het tentzeil. In ieder geval depersonaliseerde ik volledig en heb ik daar voor mijn gevoel uren gelegen. In werkelijkheid zat ik 5 minuten als een zombie op de bank voor me uit te starten. Naar horen zeggen heb ik in iedergeval niet zitten kwijlen, dus dat is dan weer een positief puntje.

Foxtrot

Klinkt enorm heftig d1g1tal1s. Ik zou het niet durven. Maar misschien is dat omdat ik sowieso al hard trip van lachgas

Ik had laatst tijdens de xtc 2 ballonnetjes achter elkaar gedaan en blijkbaar zat ik als een zombie voor me uit te staren. Ook dat ik dacht dat ik al heel lang vast zat in mn lachgas trip. Toen ik weer een beetje bijkwam wist ik dat het maar een paar seconden was.

Bovenaan