• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

trippen op red russians

liquid state

Belezen gebruiker
hey gasten.

vannacht ben ik met een vriend van me gaan trippen op red russian mdma pillen. ik sta nog steeds stijf.

we hadden al afgesproken het op deze bewuste donderdag te doen, dus hij kwam rond een uur of 9 aan zetten bij mij.
Om half 10/10 uur namen we allebei een halve om er eventjes in te komen (hij is niet zo ervaren) toen sloeg het bij mij al in en toen moest ik even schijten wat ik altijd heb als ik mdma op heb haha. maar bij hem zat het pilletje waarschijnlijk vast

(wel raar hij heeft geen moeite met aspirientjes maar wel met een half klote pilletje haha)

maar goed op een gegeven moment voelde hij het ook wel dus zijn we een beetje friends wezen kijken
rond een uur of half 12 namen we de andere helften ( hij heeft ze de rest van de avond gecrushed in een glaasje water.)

toen na een tijdje (zo rond 3 uur) hadden we zoeits vban we nemen een hele dus zo gezegd zo gedaan onze peuken waren op dus we zouden nog naar de 24uurs shop lopen (best een takke eind maar wel leuk als je aan het trippen ben)

maar voordat we gingen begon die maat ineens dingen te zien nummers cijfers rare vlakken die in elkaar overliepen.
nou had ik laats gehoord dat op de 1 of andere manier mdma zich in een bepaalde hoeveelheid (en hoe je lichaam in elkaar steekt)
dat het zich om zet in mda wat hallicinerend werkt.
dus toen zijn we gaan wandelen naar de 24 uurs shop
en ondertussen zag hij allemaal mensen
zn vriendins hoofd op mijn lichaam. en steeds aan mij vragen van of ik het zag haha.

ik zei tegen die maat dat hij maar beter even buiten de winkel kan wachten
het is echt jammer dat ik niet zo hallucineerde, want daar hou ik van drugs die me compleet van de kaart vegen .
Hij bleef maar dingen proberen te pakken en was alles steeds kwijt
en hij kon geen diepte meer zien zei die.

eenmaal thuis gekomen zijn we uiteindelijk een beetje serie of filmpje gaan kijken. en toen op een gegeven moment wilde hij wat anders doen voor het effect niet te laten minderen.
dus gingen we met een muziekje chillen op de matrassen die ik had neergelegd. na nog eventjes gepraat te hebben ( we hebben nietzoveel gepraat omdat hij zo aan het hallucineren was en ik hem af en toe even terug moest halen) viel hij opeens heel snel in slaap, (zon half uurtje geleden, voor zover mijn tijdsbesef nog klopt)
dus die ligt hier nog steeds te slapen en ik zit hier nog steeds focking te trippen

ow de laatste pill hadden we genomen toen we terug waren van de shop

voor mij was de trip algeheel wel weer lekker. gewoon mooi chill met een maat van me die alleen wel op een gegeven moment vervelend aan het doen was met zn lichtslierten en mensen overal enz haha.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt alsof je vriend de trip van z'n leven had haha:)

Ikzelf heb altijd poeder MDMA en los dat op in drinken, mara ik ga er nooit van trippen, alleen een euforisch gevoel, en natuurlijk het 'samenhorigheids' gevoel.

Zijn er meer gevallen bekend van hallucinaties op de MDMA? Zoja, bij welke soort vooral, ik wil het wel eens proberen.

Had nog nooit gehoord van hallucinaties op de mdma

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
hellzyeah zei:
Om half 10/10 uur namen we allebei een halve om er eventjes in te komen (hij is niet zo ervaren) toen sloeg het bij mij al in en toen moest ik even schijten wat ik altijd heb als ik mdma op heb haha. maar bij hem zat het pilletje waarschijnlijk vast

Haha dat heb ik ook altijd als ik pillen gebruik :mrgreen:

liquid state

Belezen gebruiker
nouja wat dus blijkt is dat als je genoeg mdma pillen neem of de juiste hoeveelheid ineens binnen krijgt, dan zet het zich in je lichaam om in mda en mda is een soort van lsd achtig spul. je lijf heeft het al in zich maar word super actief als je genoeg pillen neemt en daar ga je dingen van zien.
Ik helaas niet. maar opzich ik ben nu wel super relaxed ik voel me echt uitgerust op 1 of andere manier (misschien omdat we de laatste om 2 uur smiddags hebben genomen net)

liquid state

Belezen gebruiker
Zo dames en heren, de koek is op. Nouja de drugs is op. ik ben gisteren middag nog doorgegaan tot diep in de nacht en nu zijn me drugs op, mijn lijf uitgeput, maar ik heb toch een hele toffe 32 uur achter de rug.

Nu is het voorlopig wel weer genoeg nu even een paar maanden (zon 3tot 6) niets en dan weer zon dag of misschien wel langer. haha

Qocaïne

Badass junkie
Kees Klapkaak zei:
hellzyeah zei:

Haha dat heb ik ook altijd als ik pillen gebruik :mrgreen:

Daar heb ik nou géén last van :beer:

grappig report

Bovenaan