Trippen op wiet

Stunner

Belezen gebruiker
Wie heeft er hier wel eens getript op wiet? IK vandaag een keer ik had Ketema en WW door elkaar zitten smoken met een puur pijpje. Ik hield de rook ok bij elke hijs 20 sec in.

En ja hoor op een gegeven moment begon ik te trippen. KLeuren zagen er anders uit, straten kregen meer dimensies. Ik liep op een heel bekend stuk maar toch wist ik niet waar ik was. De natuur was kei mooi net of het een heel mooi schilderij was etc etc etc :P Was een leuke ervaraing.

Iemand nog meer hier getript op wiet?

Stunner

Belezen gebruiker
Theupsetter zei:
Yeah baby, wat is je mening nu over puur roken ten opzichte van wiet met tabak?

Ik heb nog nooit met tabak gerookt, dus ik kan daar geen mening over geven. Ik rook het puur omdat ik niet verslaafd aan roken wil raken. Ik heb trouwens ook nooit nicotine gerookt.

Maarja ik heb de mazzel dat ik heel erg gevoelig ben voor wiet, bij 0.1 gram voel ik me al redelijk stoned en als ik nog meer pak dan ga ik trippen. Iig dat heb ik met dede combinatie ketema + ww van de pink in Eindhoven. :stoned: Met andere wiet en/of combinaties heb ik het niet.

Ik denk dat het belangrijk is om het goed te laten werken om de rook ogv 30 sec vast in je longen te houden.

Echt alles ziet er zo fucking mooi uit als je aant trippen bent moest er zelfs bijna van janken zo mooi :hearteyes: Net of je in een hogere dimensie bent waar alles perfect is.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Stunner zei:
Ik heb nog nooit met tabak gerookt.

Ik denk dat het belangrijk is om het goed te laten werken om de rook ogv 30 sec vast in je longen te houden.

Mooi zo :smoke: Puur FTW.
Maar de rook zo lang vasthouden helpt niet, De in de rook aanwezig THC is binnen enkele seconden opgenomen door je longblaasjes. Althans volgens onderzoeken naar de rook afkomstig van een jointje dan.
''Pure'' rook bevat natuurlijk meet THC, daar van uitgaand zal het misschien 1 á 2 seconden langer duren. Ik hou dus altijd zo'n 5 seconden aan. Langer inhouden veroorzaakt alleen maar meer teer aanslag, en achterlating van andere rommel.

Edit: Oja, even ontopic: Trippen op wiet, yeah :rock: :hearteyes:

Bovenaan