• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trippen van Keta

Petricov

Belezen gebruiker
Eigenlijk doe ik geen harddrugs maar ja 1 keer moest kunnen.

Ik samen met Nick de Neger naar een feest in Den Haag geweest, daar aardig aan de XTC + Speed gezeten. Op het station van Den Haag nog maar een lijntje genomen omdat ik dacht dat ik moe werd, achteraf was ik niet moe maarja :P. :hearteyes:

Na ongeveer 24 uur wakker te zijn geweest kwam ik eindelijk thuis aan. We waren heerlijk nog even langs de Plus geweest om daar wat eten te halen. Ik had de volgende dag een belangrijke les (hoe slim) Dus ik wilde toch een beetje slapen.

Ik samen met mijn vriendin in bed gestapt om toch maar even te slapen, na ongeveer 15 min (wat voor mij wel 3 uur leek) zei ik tegen mijn vriendin: "Ik kan niet slapen, weet jij daar wat op". Zij wist daar wel wat op, want ze had net nieuwe Ketamine gekocht, wij alle twee een flink lijntje genomen en weer proberen te slapen, maar je raad het al... Helaas het werkte niet (dachten wij). Ik dus nog maar een lijntje en nog 1tje. Uiteindelijk had ik 4 dikke lijnen Keta in mijn neus zitten en ging ik liggen om een sigaretje te roken.

Op het moment dat ik mijn sigaret wilde aftikken was deze helemaal vierkant geworden en ik schrok me de tering. De hele wereld was namelijk vierkant, hier na ben ik, denk ik, out gegaan en na 1.5 uur weer wakker geworden.

Dit was 1 keer :P maar nooit weer! ik hou het wel bij :stoned:

henkie84

Bewuste gebruiker
Haha je hebt je slaap in ieder geval wel gekrgen :). Hoe ongelovelijk brak zat jij in je belangrijke les trouwens??

Petricov

Belezen gebruiker
Dat viel best mee :sunglasses: .
Die avond om 7 uur me bed in (me ouders keken me al raar aan :)) en voelde me de volgende dag na 5 bakken koffie + 4 a 5 sigaretten weer heerlijk :)

KetaNr1

Belezen gebruiker
je bent gewoon van de trap gevallen...jij met je bullshit :confused:
neem maar eens ECHT een goed lijntje keta daar knap je van op met je lulverhalen....

NO GUTS , NO GLORY!!

Tripper

Wijs gebruiker
KetaNr1 zei:
neem maar eens ECHT een goed lijntje keta daar knap je van op met je lulverhalen....

NO GUTS , NO GLORY!!

STOERRRRR! Jij denkt het allemaal mee gemaakt te hebben.. en hier een beetje mensen afkraken, dat is pas echt lame. Regeer dan niet! Wij zitten niet te wachte op jou met je stoere antwoordjes.

KetaNr1

Belezen gebruiker
wat moet jij dan tuinkabouter?? nepverhalen kraak ik indd af ja :wink:
zou iedereen moete doen...hier een beetje de naam van drugs laten verkrachte door klootjesvolk:confused:

minamo

Bewuste gebruiker
of je rot even op ketanr1 :)

ik ga ervan uit dat dit verhaal wel degelijk echt is:)

en ook al was het fictief, wat geeft jou het recht dan om het af te kraken?.

Spor

Wijs gebruiker
KetaNr1 zei:

NO GUTS , NO GLORY!!

Ik snap het niet.... Wat is het / jou probleem ?

Kheb al zo vaak keta gedaan, en geen 2x waren het zelfde... Waarom zou dit een lulverhaal zijn ? Ik zie werkelijk niets staan, wat ik niet mogelijk acht, sterker nog, alles wat er staat vind ik zeer aannemelijk, en niets vreemd aan...

So... wtf us ur problem ? :wave:

Spor

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
keta nemen om te slapen :confused:

Ja waarom niet ? Keta voor het slapengaan, keta bij het opstaan, keta voor het eten, keta na het eten, verder alleen 's avonds, 's morgens, 's middags, 's nachts, doordeweeks, in het weekend en op zon en feestdagen :beer:

Haha nee grapje, maar doe het zo vaak voor het slapengaan, lekker lam, ff jointje roken en tv kijken en dan lekker lang slapen... Heb n enkele keer dat ik te hard space om te slapen, maar dan is het teveel geweest

KetaNr1

Belezen gebruiker
tuurlijk je hebt gelijk keta is Nr 1... :beer:
mijn reactie is wel wat heftig maar dat moet ook wel om die probeermeneer laten ophouden met die bullshitverhalen...
jij en ik als ervaren keta gebruikers moeten die onzin toch wel herkennen :confused:

Tripper

Wijs gebruiker
KetaNr1 zei:
tuurlijk je hebt gelijk keta is Nr 1... :beer:
mijn reactie is wel wat heftig maar dat moet ook wel om die probeermeneer laten ophouden met die bullshitverhalen...
jij en ik als ervaren keta gebruikers moeten die onzin toch wel herkennen :confused:

OMG.. Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten!! Je bent STOERRR man met je ow zo grote drugs ervaring. Lame gast is dit.

KetaNr1

Belezen gebruiker
Wie gaat er hier nu op in?....als je echt zo'n praatjes hebt geef me je adres maar kom ik eens langs :angry:
scheve otter...

KetaNr1

Belezen gebruiker
En ik probeer hier de naam van de drugs te beschermen dat ie niet nog een een slechtere naam krijgt....maar is een onbegonnen actie ,want er zijn altijd zo'n mongolen als jij en deze reportschrijver!!

:wave:

Spor

Wijs gebruiker
Ik vond je reactie idd wat overdone, je kan het ook op een normale "toon" zeggen als je denkt dat het fictief is, maar hey het forum is om dingen te leren dus:

KetaNr1 zei:
die bullshitverhalen...

Oke, heel even serieus, ik zeg dit niet om je aan te vallen of wat dan ook, ik ben gewoon benieuwd welk deel voor jou vreemd is ?

Ik ben geen super-keta-expert, maar heb wel al de nodige gebruikerservaring... En ik zie niets staan wat ik onmogelijk acht...

So tell us, welk deel acht jij onmogelijk ? Als het het slapen op de keta is, ik slaap heerlijk op de keta, ongeveer 1 op de 10 keer dat ik te hard space om te slapen, verder nooit een probleem.

KetaNr1 zei:
en verder...een forum is er om te reageren of kritiek te geven

Helemaal waar, maar dat kunnen we ook met respect doen, is het niet :)

tripper zei:
OMG.. Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten!! Je bent STOERRR man met je ow zo grote drugs ervaring. Lame gast is dit.

Natuurlijk ook no fence tegenover jou, maar eigenlijk doe je precies het zelfde :) Er op reageren, op die manier, is toch bijna net zo erg ? Ben het met je eens, daar niet van, maar ook hier vind ik net zoals met KetaNr1 dat je het ook "normaal" kan zeggen...

We zitten hier tenslotte om te leren van elkaar, niet om ruzie te maken... En kritiek is goed, maar waarom dan geen opbouwende kritiek ?

En tenslotte.... we zitten hier toch allemaal voor ons plezier ? niemand MOET hier kijken, en waarom zou je je tijd verknallen met online bekvechten ?

Tripper

Wijs gebruiker
eyebeekaii zei:
Natuurlijk ook no fence tegenover jou, maar eigenlijk doe je precies het zelfde :) Er op reageren, op die manier, is toch bijna net zo erg ? Ben het met je eens, daar niet van, maar ook hier vind ik net zoals met KetaNr1 dat je het ook "normaal" kan zeggen...

Je hebt gelijk, ik had het iets subtieler moeten aanpakken, maar ik kan er niet goed tegen als ze beginnende drugsgebruikers neer gaan maaien. We zijn allemaal ooit ergens begonnen met de dope.

KetaNr1 zei:
Wie gaat er hier nu op in?....als je echt zo'n praatjes hebt geef me je adres maar kom ik eens langs :angry:
scheve otter...

Gezellig man, kom maar langs, zal ik je leren wat echt trippen is! :beer: :smoke: :hearteyes:

SperSIZEboon

Badass junkie
eyebeekaii zei:
SperSIZEboon zei:

Ja waarom niet ? Keta voor het slapengaan, keta bij het opstaan, keta voor het eten, keta na het eten, verder alleen 's avonds, 's morgens, 's middags, 's nachts, doordeweeks, in het weekend en op zon en feestdagen :beer:

Haha nee grapje, maar doe het zo vaak voor het slapengaan, lekker lam, ff jointje roken en tv kijken en dan lekker lang slapen... Heb n enkele keer dat ik te hard space om te slapen, maar dan is het teveel geweest

lekker zonde, drugs gebruiken en dan gaan slapen...

Djo

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
eyebeekaii zei:
SperSIZEboon zei:

lekker zonde, drugs gebruiken en dan gaan slapen...

Echt wel! Is toch veels te leuk spul om te gaan liggen pitten!
Slapen is voor apen! :rolleyes:

Bovenaan