Trippen?

ey mensen,
heb tijdje geleden coke gebruikt.. en heb ff vraagje want heb dit nooit eerder gehoord..
ik spacede em namelijk dood van die witte sneeuw.. ik zag een maat naast me lopen,
hij bleek echter 10m achter me te lopen.. iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?

grzzz :stoned: :mrgreen:

Slim Jim

Newbie
Wat het ook was, cocaïne was niet het meest actieve bestanddeel :tongueout:.
Misschien een kleine dosis ketamine, maar dat betwijfel ik.. :confused:

Judas

Wijs gebruiker
The tRipper zei:
ey mensen,
heb tijdje geleden coke gebruikt.. en heb ff vraagje want heb dit nooit eerder gehoord..
ik spacede em namelijk dood van die witte sneeuw.. ik zag een maat naast me lopen,
hij bleek echter 10m achter me te lopen.. iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?

grzzz :stoned: :mrgreen:

Dat kan heel goed Ripper, dat je dat soort ervaring krijgt door cocaine. zeker als het spul van zeer goede kwaliteit is.
Heb zelf ook freaky toestanden meegemaakt als ik zo high als een kanon was en ik gebruikte alleen maar coca die zo van de scheepsromp uit de haven kwam. Dacht op een avond dat er een vriendin tegenover me zat en ik foto's van haar ging maken met mijn mobiel maar dat lukte niet: er stond steeds niks op het scherm. bleek ze al een kwartier out op de vloer te liggen.

Of ik keek naar hele spannende films van chickas die op het aanrecht lagen te kronkelen met en zonder lingerie en plotseling werd het flatscreen 3-d en begonnen ze tegen me te praten. Ging op een gegeven moment terugpraten en zelfs een keer hun lippen aflikken :P

Verder staat in vrijwel elke wetenschappelijke literatuur over cocaine vermeld dat mensen psychotisch tijdens het cocainegebruik kunnen worden: het komt regelmatig voor dat mensen dan jeuk krijgen en niet alleen denken dat er insecten onder hun huid kruipen maar al die spinnen en kevertjes ook echt (denken) te zien.

Soms gaan mensen met een scherp voorwerp onder hun huid op zoek naar die beestjes.

Conclusie: cocaine is spul waar je voor op je hoede moet zijn. Zou als je meer van dat soort toestanden meemaakt er maar mee kappen want de kans is aanwezig dat het dan erger wordt. Zeker als je gevoelig hiervoor bent.

Judas

Wijs gebruiker
yeah, excatly & BLACK GIRLS kregen daarna a white skin & hollandse kaasmeiden werden black beauties... :rockband:

whahaha :tongueout:
geniale posts..
bedankt voor de info:wink:
Geen idee wat er over heen zat, maar denk dat het gewoon goed spul was..:wink:
thah..

danke schön :stoned:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Dat heet een acute psychose. Bij coke valt het nog mee maar het komt vaker voor. Met pep zit je dan soms 2 weken in hel. Maar goed dan moet je ook goed veel en heel lang hebben gebruikt. Wel grappig eigenlijk dat je dat met coke soms hebt. :P

Judas

Wijs gebruiker
_Kat_ zei:
Dat heet een acute psychose. Bij coke valt het nog mee maar het komt vaker voor. Met pep zit je dan soms 2 weken in hel. Maar goed dan moet je ook goed veel en heel lang hebben gebruikt. Wel grappig eigenlijk dat je dat met coke soms hebt. :P

Coca-psychosen komen bij zwaar gebruik veel voor en meestal zijn ze allesbehalve grappig. Ze leiden niet zelden tot ernstige psychische aandoeningen die permanent van aard zijn.
Een van de vele redenen om voorzichtig met deze dope te zijn of het dit gevaarlijke goedje te mijden.

Drache20

Newbie
Nou ik weet zonet niet of het echt een pshychose is volgens mij is het gewoon een overdosis serotine (serotinesyndroom alleen dan voor korte duur) door een teveel of overdosis aan serotonine. uit eigen ervaring weet ik dat een speed pshychose heel anders is dan ga je echt volle bak hallucineren i.p.v. alleen beestjes en de paranoia is ook veel heftiger. ik heb daar 1 week lang last van gehad en dat gun ik mijn ergste vijand niet eens. van coke nooit gehalucineerd of paranoia geworden. wel een overschot serotonine gehad volgens de dokter en dat is precies hetzelfde als wat jullie hierboven beschrijven

cityboy

Newbie
hoop voor jou dat er geen atropine doorheen je coke zat...
Daar kan je namelijk zwaar van beginnen trippen,

grty

Bovenaan