Trippen :)

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Haaallloooow :grin:
Ja misschien is dit een domme topic, maar kdoe het omdat ik al een tijdje gevraagd word om mee truffels te eten ofzo, maar heb nog nooit getript , al wel hard drugs maar nog nooit
pscyhedelic drug, daarom wou ik vragen welke truffels kan ik best eten dan of wat zou ik proberen om het trippen toch maar eens meegemaakt te hebben maar in een iets of wat lichtere vorm zodat ik weet waarvoor ik sta en of ik er wel de juiste persoon voor ben om het te doen :)

Elohtibbar

Badass junkie
Je kan het beste mexicana nemen, die zijn het mildst. http://www.azarius.nl/smartshop/shrooms ... rs_stones/

Er is niet iets wat je kunt nemen wat een korte trip nabootst, maar als je aan jezelf twijfelt of je sterk genoeg in je schoenen staat zou ik het NIET doen. Om te trippen moet je lekker in je vel zitten en zelfverzekerd zijn, als je dit niet zeker weet moet je ermee wachten. Lees er veel over, doe het met mensen waarbij je je 100% op je gemak voelt, doe het op een plek waar je je thuis voelt, begin met een lichte dosis (5-8/9 gram zoiets) en zorg voor een tripsitter.

Arthur King

Wijs gebruiker
Dit zou je inderdaad denken als je kijkt naar de prijs op Azarius, maar volgens dit kaartje download/file.php?id=936 zijn de Tampanensis het zwakste, dit is ook mijn eigen ervaring.

Al denk ik dat het toch voor een groter deel wordt beïnvloed door de set & setting. :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
Oh dat is vreemd, want ik heb me er toch vaak in verdiept, en ik dacht dat de juiste volgorde van mild naar sterk mexicana - tampanensis - atlantis - pajateros was. Tja, soms zegt iedere bron weer wat anders.

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Ik ben er nog niet echt zeker over, daarom zit ik op deze forums wat tripreportjes te lezen enzo
tot nu toe alleen maar goede dinges gelezen :) dus het helpt wel :)

Arthur King

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
Oh dat is vreemd, want ik heb me er toch vaak in verdiept, en ik dacht dat de juiste volgorde van mild naar sterk mexicana - tampanensis - atlantis - pajateros was. Tja, soms zegt iedere bron weer wat anders.
Nu is het wel zo dat kaartje al weer wat ouder was, toen er nog geen pajateros waren. :)
Maar persoonlijk vond ik dus de Mexicana sterker dan de Tampanensis.

Elohtibbar

Badass junkie
Junk Deluxe zei:
Ik ben er nog niet echt zeker over, daarom zit ik op deze forums wat tripreportjes te lezen enzo

De vraag is, wil je dit zelf echt, of wil je meedoen omdat je vrienden het aan je gevraagd hebben? Als na het lezen van tripreports je interesse oprecht is gewekt zou je het zeker serieus kunnen overwegen, en als je dan met een vrij grote overtuiging kan zeggen dat je stevig in je schoenen staat (geen trauma's, depressies, psychische stoornissen, ergens heel erg mee zitten, niet lekker in je vel zitten) kun je een weloverwogen keuze maken. Dan zou ik er alsnog veel over lezen, zorgen voor een goede setting, fijne mensen om je heen, een tripsitter en een milde dosis.

@ Arthur: ik vond de mexicana ook vrij heftig ja, maar ik vind het altijd lastig om te zeggen of dit nu aan de truffels ligt of ook aan andere omstandigheden. Anyway, binnenkort maar eens de atlantis proberen. :wink:

Dreuge

Badass junkie
ja je moet niet bang zijn om het te doen, dat maakt de kans dat het fout gaat alleen maar groter, maar aan de andere kant is het natuurlijk logisch dat je een beetje zenuwachtig bent

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Rabbithole zei:
Junk Deluxe zei:

De vraag is, wil je dit zelf echt, of wil je meedoen omdat je vrienden het aan je gevraagd hebben? Als na het lezen van tripreports je interesse oprecht is gewekt zou je het zeker serieus kunnen overwegen, en als je dan met een vrij grote overtuiging kan zeggen dat je stevig in je schoenen staat (geen trauma's, depressies, psychische stoornissen, ergens heel erg mee zitten, niet lekker in je vel zitten) kun je een weloverwogen keuze maken. Dan zou ik er alsnog veel over lezen, zorgen voor een goede setting, fijne mensen om je heen, een tripsitter en een milde dosis.

@ Arthur: ik vond de mexicana ook vrij heftig ja, maar ik vind het altijd lastig om te zeggen of dit nu aan de truffels ligt of ook aan andere omstandigheden. Anyway, binnenkort maar eens de atlantis proberen. :wink:
Neen dat is het niet, want mijn vriendin wou het nog eens doen, ze heeft vroeger veel drugs gebruikt (harddrug) en sinds ze samen is met mij is ze volledig clean, ze had wel al een keer paddo's gedaan en vond het supervet maar omdat ze illegaal zijn geworden , vroeg ze me een keer of ik truffels wou doen, maar ik ben er niet zo vertrouwd mee, miss daarom , ik heb tot nu toe alleen nog maar harddrugs gedaan en persoonlijk vind ik trippen (naar mijn mening) een heel ander straatje, maar het interreseerd mij wel maar omdat ik er niet 100% zeker over ben , ben ik hier aan het rondkijke voor er wat vertrouwen in te krijgen en wat wegwijzer te worden

KoxBox

Badass junkie
Als je er niet zelf 100% achterstaat, niet doen! Je voelt het zelf wel aan of het zenuwen zijn of angst dat je hebt voor het middel.
Ikzelf ben altijd even zenuwachtig ongeveer al 3 dagen op voorhand maar dan in de goede zin natuurlijk. :beer:

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Als je er niet zelf 100% achterstaat, niet doen! Je voelt het zelf wel aan of het zenuwen zijn of angst dat je hebt voor het middel.
Ikzelf ben altijd even zenuwachtig ongeveer al 3 dagen op voorhand maar dan in de goede zin natuurlijk. :beer:
ik heb er niet echt bang van , maar kzou het liefst een voorsmaakje van trippen, misschien een niet te zware trip

KoxBox

Badass junkie
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
ik heb er niet echt bang van , maar kzou het liefst een voorsmaakje van trippen, misschien een niet te zware trip

Dan raad ik je aan om een halve portie van de zwakste soort truffel te nemen.
Als ik eerlijk moet zijn, zou ik eerder 50mics LSD nemen omdat het toch echt veel milder en meer stuurbaar is dan Psilocybine. Het enige nadeel is dat het natuurlijk minstens 8u duurt, en bij truffels is het minstens 4u en dat kan misschien wel het verschil maken bij je eerste kennismaking met psychedelica.

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:

Dan raad ik je aan om een halve portie van de zwakste soort truffel te nemen.
Als ik eerlijk moet zijn, zou ik eerder 50mics LSD nemen omdat het toch echt veel milder en meer stuurbaar is dan Psilocybine. Het enige nadeel is dat het natuurlijk minstens 8u duurt, en bij truffels is het minstens 4u en dat kan misschien wel het verschil maken bij je eerste kennismaking met psychedelica.
ja zoiets ben ik van plan, een lichte soort truffel eten, en maar een halve of miss ietsje minder als een halve portie eten om er bekend mee te worden, bypakken is altyd beter als in 1 keer te veel :tongueout:
maar dan is mijn vraag welke truffel is de lichtste?

KoxBox

Badass junkie
Tampanensis of beter bekend als Philosopher Stones zijn de lichtste dacht ik.
Bijpakken zou ik niet doen, gewoon je gewenste dosis nemen (ik zou toch zeker een halve portie nemen) en het daarbij laten.

KoxBox

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ehm, Arthur King en ik hadden ook al antwoord gegeven op de vraag welke truffels het mildst waren..? :)

Blijkbaar, ik had het niet gezien. En hij vroeg het, dus dacht ik: ik zal maar antwoorden...

Elohtibbar

Badass junkie
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Ehm, Arthur King en ik hadden ook al antwoord gegeven op de vraag welke truffels het mildst waren..? :)

Blijkbaar, ik had het niet gezien. En hij vroeg het, dus dacht ik: ik zal maar antwoorden...

Ik bedoel het ook niet jegens jou, maar jegens de TS die het opnieuw vroeg. :wink:

RobTrip

Belezen gebruiker
Zit volgens mij zeer weinig verschil in de sterkte van de truffels. Ze zijn nagenoeg gelijk. Set &Setting is denk ik belangrijker, maar dit zeg ik wel als onervaren tripper :flushed:

Elohtibbar

Badass junkie
RobTrip zei:
Zit volgens mij zeer weinig verschil in de sterkte van de truffels. Ze zijn nagenoeg gelijk. Set &Setting is denk ik belangrijker, maar dit zeg ik wel als onervaren tripper :flushed:

Is dus niet waar. Wellicht moet je even iets checken voordat je iets beweert. :wink:

You're welcome junk deluxe.

Arthur King

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
RobTrip zei:

Is dus niet waar. Wellicht moet je even iets checken voordat je iets beweert. :wink:

You're welcome junk deluxe.
Not so hard on him!

Er zit idd wel wat verschil in de truffels, maar set & setting is toch wel het belangrijkste, zoals ik ook al zei.

Elohtibbar

Badass junkie
Dan blijft het eerste gedeelte van z'n bewering niet waar. Er staan boven hem verschillende keren uitgelegd wat de volgorde van sterkte is. Set betekent inderdaad meer, maar er zit echt veel veel verschil in tampanensis - dragon's dynamite.

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
'k had nog eens een vraagje, ben nu echt wel zekerder van men stuk en ga dus waarschijnlijk ook truffeltjes verorberen :) maar dan had ik ng een vraagje , miss zullen jullie denken WHAT THE FUCK ZEKERDER VAN JE STUK EN TOCH DIT VRAGEN , maar nou vroeg ik me af wat je het beste kan eten of drinken als je eeeecht slecht gaat, ik heb gehoord dat je dan veel melk moet drinken?

Elohtibbar

Badass junkie
Junk Deluxe zei:
'k had nog eens een vraagje, ben nu echt wel zekerder van men stuk en ga dus waarschijnlijk ook truffeltjes verorberen :) maar dan had ik ng een vraagje , miss zullen jullie denken WHAT THE FUCK ZEKERDER VAN JE STUK EN TOCH DIT VRAGEN , maar nou vroeg ik me af wat je het beste kan eten of drinken als je eeeecht slecht gaat, ik heb gehoord dat je dan veel melk moet drinken?

KoxBox zei:
En daar gaan we weer met dat suikerwater... Waar halen die mensen dat toch?
Voor alle duidelijkheid, niets van voeding (of drank) kan je uit je trip halen.

Het enige dat bij mijn weten een heel klein beetje zou kunnen helpen is héél veel vitamine C, maar hier moet je zoveel voor nemen dat je in de praktijk er weinig van zal merken. Melk drinken is al helemaal onzin. Maar joh, gewoon niet teveel nemen, en een truffeltrip is snel genoeg voorbij.

KoxBox

Badass junkie
Ik dacht nochtans ergens eens gelezen te hebben dat als je veel vitamine C in je lichaam hebt, je nog harder tript.

Bovenaan