Trippen

monkey89

Newbie
Ik wil dus een keer op iets trippen van de smartshop heeft iemand een idee wat leuk is om te doen? en wat t inhod?ik heb padoos al is gedaan mjaa alvast bedankt :wave: :smoke:

buzzy

Badass junkie
Ja, of kijk eens op de site van azarius daar staat ook goeie info over een hoop smart producten. En uhhh je hoeft die letters niet zo poepiedik te typen hoor :P

monkey89

Newbie
zommes zei:
Nog een keer paddo's.

Met die aardige meneer van de smartshop praten is ook wel een goeie.

nee geen padoos vorige keer had ik 1 portie gedroogte padoos (weet al1 niet wat voor soort)
maar ik kon niet praten meer en werd gewoon helemaal gek omdat ik gewoon letterlijk de weg keijt was.. ik snapte de wereld het leven me vrienden niet meer helemaal niks ik was blij dat ik weer nuchter was maar ik had wel een chill space moment mee gemaakt op de wc toen het motief rood en groen werd en ging draaien :openmouth:

mjaa ik wil graag jullie ervaringen weten met wat dan ook uit de smartshop

Bollie

Bewuste gebruiker
je hebt gewoon een soort van bad trip gehad dan. Mss eens in een rustigere omgeving een lichte portie nemen met een chille muziek op de achtergrond?
Das echt fijn ze dan !

qinn

Bewuste gebruiker
Azurescens... Een van de sterkste paddo soort :grin:

De meeste smartshops hebben die niet op voorraad,
maar de meeste smartshops willen die wel bestellen...
Teminste.. De "Happy holland" in nijmegen wel...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
monkey89 zei:
zommes zei:
Nog een keer paddo's.

Met die aardige meneer van de smartshop praten is ook wel een goeie.

nee geen padoos vorige keer had ik 1 portie gedroogte padoos (weet al1 niet wat voor soort)
maar ik kon niet praten meer en werd gewoon helemaal gek omdat ik gewoon letterlijk de weg keijt was.. ik snapte de wereld het leven me vrienden niet meer helemaal niks ik was blij dat ik weer nuchter was maar ik had wel een chill space moment mee gemaakt op de wc toen het motief rood en groen werd en ging draaien :openmouth:

mjaa ik wil graag jullie ervaringen weten met wat dan ook uit de smartshop

ajajajaj, kdenk da ge best oppast me hallucinogenen, als ge paddo's al volledig nie onder controle had... misschien toch wel nog eens paddo's doen, met andere mense op een plaats waar ge u goed voelt... kdenk da salvia wel serieus zou kunne tegenvallen, ge moet eerst leren omgaan met trippe op een laag niveau, en pas dan naar sterkere, meer visuele dineg overstappen...

De jongen

Bewuste gebruiker
Let op hoor. Salvia verschilt heeel sterk van persoon tot persoon. sommige voelen helemaal niets terwijl andere compleet space...
Ik zou het gedroogd blad neme en gewoon blijve roke tot je bent waar je wil zijn...Dan heb je het het meest onder controle.

5* extract zou ook nog gaan :mrgreen:

Met een lage dosis was ik al redelijk aant trippe hoor.

Zie : 'Mijn eerste salvia ontdekking'

J0rrit

Badass junkie
ik heb 5x en 10x gedaan, en is me allebei tegegevallen, van alleen 10 keer tripte ik net niet beetje maar. volgende keer toch maar eens 25x proberen

qinn

Bewuste gebruiker
Eyezblack zei:
Ik zal ze eens bestellen! :mrgreen:

woon je ook in nijmegen qinn?

nee ik woon in Oss... :(
Maar ik zit in nijmegen op school... :grin:
en ik heb tog een Ov jaarkaart dus ik kan gratis naar nijmegen :grin:
en btw, de wiet is daar een stuk goedkoper dan in Oss :grin:
en nijmegen is gewoon een mooie stad...
Wat wil je nog meer:openmouth:
Nijmege Owned XD

Eyezblack

Belezen gebruiker
sjaartrol zei:
Eyezblack zei:

salvia 5x ectract

maar ik zou sterkere nemen, 10x minstens, kheb da 3keer gedaan (1 keer 5x en 2 keer 15x en elke keer enkele minutenlang gelache, meer niet)

Ik heb 1 keer 5x extract gedaan, werd alleen beetje stoned, maar dat was ook na een paar minuten weg. Ga denk ik een keertje 15xextract proberen, maar ik vind het een beetje belachelijk duur, kan veel leukere dingen halen voor dat geld.

@ qinn: ok dan, chill. Nijmegen is zeker een vette stad. Op welke school zit je?

De jongen

Bewuste gebruiker
Hebben jullie het ook heel lang ingehouden en dan een beetje uit en terug in....Zo tot de rook op is???

Eyezblack

Belezen gebruiker
De jongen zei:
Hebben jullie het ook heel lang ingehouden en dan een beetje uit en terug in....Zo tot de rook op is???

gewoon hele grote hijs genomen, 30 seconden ingehouden en als je dan uitademt komt er nauwelijks rook uit.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
Eyezblack zei:

salvia 5x ectract

maar ik zou sterkere nemen, 10x minstens, kheb da 3keer gedaan (1 keer 5x en 2 keer 15x en elke keer enkele minutenlang gelache, meer niet)

1ste keer zou ik toch 5x nemen.

En ja, sommigen zijn er meer gevoelig voor dan anderen.
Je kan ook zelfs vergeten wie je bent enzo. :P

De jongen

Bewuste gebruiker
De tripverslagen van humito en anneke vind ik echt geweldig. Gewoonweg zeer mooi beschreve.... Maar hij beleeft echt maffe dingen.

Zoek er gewoon eve naar op internet...Het zijn een aantal verslagen allemaal over salvia. Ook heb ik er 1 lang verslag van een aantal bladzijden over paddo's van hem geleze.
Is ergens wel leerijk hoor :wave:

Bovenaan