tripple x en andere vormen van ghb

flash kieke

Wijs gebruiker
Wie kan mij uitlegge wat tripple x is, ze zegge dat het ghb in poeder vorm is?
En ze zegge ook dat er verschillende ghb is??

Ik weet zelf ni of ik het moet geloven, maar weet iemand hier iets meer over?

flash kieke

Wijs gebruiker
Weet ik niet :) Daarom dat ik hier is kom rondhore :)

Hoor van verschillende mense over zeveren, dus dacht, zal het eens vrage.

Flugeltje

Wijs gebruiker
ghb in poeder vorm bestaat...

maar verder, triple x toestanden.. gewoon laten zeveren in mijn advies, bro :wink:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Jep, ghb is een stroperige oplossing zolang er genoeg water aanwezig is. Als dit water verdampt verandert de vloeistof in een harde substantie. Het is wel heel erg hydrofiel dus helemaal droog zul je hem niet snel hebben, omdat het water heel erg aantrekt.
Ik vraag me af of het handig zou zijn om dit poeder in capsules te doen? Ik ben n beetje een watje en ik moet altijd bijna kokhalzen van de ghb smaak :flushed: , dus dat lijkt mij wel een goede oplossing, of niet? Iemand ervaring?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik had gisteren nog een flesje buiten liggen dat juist gekocht had, ging het halen en bleek allemaal gestolt te zijn :grin:, 1 korrellige pap

angel-devil

Experimenterende gebruiker
tripple x is dat geen xtc snoepje??? of heb ik het nu verkeerd..

trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..

Spor

Wijs gebruiker
angel-devil zei:

Dat dacht ik ook

angel-devil zei:
trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..

Ja ? Dan vraag ik me af wat goeie GHB met mij doet, want de GHB die ik hier krijg is kwa smaak niet te harden, echt een supersmerige zoutachtige smaak, maar ik ben na +/- 15 tot 30 minuten helemaal koekiewous... Heb sowiso nog nooit gehoord dat je GHB niet proeft, tenzei je het in een groot glas met wat dan ook stopt, maar ik doe het zelf altijd in het onderste slokje, is het in een keer weg...

Boogie!

ghb onder je tong gooien en dan wegspoelen.. je proeft het misschien nog een klein beetje maar laaang niet zo erg

angel-devil

Ik nam het wel eens puur in als ik naar de wc ging in een discotheek.. alleen van zout proef ik.. daarna wegspoelen met water..

thuis situaties doe ik het aanmengen met wat siroop en in 1 keer naar binnen werken..

Heb al zoveel verschillende gehad, van echt hele ranzige prikkende tot kokhalzende smaak aan toe.. maar ik weet dat dat dus helemaal niet hoeft te zijn.. :wink:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Boogie! zei:
ghb onder je tong gooien en dan wegspoelen.. je proeft het misschien nog een klein beetje maar laaang niet zo erg

Dit lijkt me echt een heel slecht plan... :kots: Je kunt veel beter een heel klein slokje cola/vruchtensap ofzo (iets met veel smaak) in je mond nemen, de G erbij gooien, dan wegspoelen met weer die cola etc.

Frisko

Badass junkie
Robdebob zei:
Jep, ghb is een stroperige oplossing zolang er genoeg water aanwezig is. Als dit water verdampt verandert de vloeistof in een harde substantie. Het is wel heel erg hydrofiel dus helemaal droog zul je hem niet snel hebben, omdat het water heel erg aantrekt.
Ik vraag me af of het handig zou zijn om dit poeder in capsules te doen? Ik ben n beetje een watje en ik moet altijd bijna kokhalzen van de ghb smaak :flushed: , dus dat lijkt mij wel een goede oplossing, of niet? Iemand ervaring?
chocomelk maken met goed veel cacoapoeder!!!
werkt hier tenminste!!!!!
proef je helemaal niets meer van dan :)

Wartaal

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
hahhahaa, maar als iemand da is doe zo da snuive, laat maar dan iets weten :smoke:
Dat ga je toch niet snuiven, als het dan door komt naar je mond ga je kotsen van die fatzige smaak. Bah :grin:

MissMarie90

met ananassap mengen werk ook opzich
dat spul is van zichzelf ranzig maar in combinatie met G is het redelijk lekker :P
wat bij mij betekend dat ik het zonder veel moeite kan weg werken
hem al te vaak genomen alleen al van het idee om het te moeten drinken word ik al misselijk over het algemeen
maar toch gewoon door gebruiken
het resultaat is ook gewoon zo lekker :hearteyes: :hearteyes:

Eckster C

Bewuste gebruiker
angel-devil zei:

zeveraar

Flugeltje

Wijs gebruiker
Eckster C zei:
angel-devil zei:

zeveraar

Moet jij niet bij je BrEeZaH meisje zijn of topics openen dat je goed bezig bent?

@angel-devil: is wel waar wat je zegt. Echte ghb proeft anders en beter, heb van sommige leveranciers ghb waar echt een vieze smaak aan is. Nu ja, je moet het verschil eens proeven en dan begrijp je het wel. Echte ghb proeft anders en beter.... maar dat je helemaal niets proeft vind ik wel overdreven :wink:

angel-devil

Ik heb ook beschreven dat het enige wat ik proef is zout. meer niet, echt niet!!! aangezien ik altijd veel zout op mijn eten flikker is dit niet vreemd voor mij en kan ik het zo weg laten glijden in mijn mond.

Heb ook 1 keertje 1tje gehad.. ik ging al kokhalzen voordat ik het op moest drinken, gadverredamme wat was dat vies zeg... Het heeft puur te maken of het gezuiverd is. zuiveren is heel makkelijk, maar dat is een andere verhaal.. ---->daavoor moet je niet bij mij wezen
maar

Mike-L S

Flugeltje zei:
Eckster C zei:
angel-devil zei:

zeveraar

Moet jij niet bij je BrEeZaH meisje zijn of topics openen dat je goed bezig bent?

@angel-devil: is wel waar wat je zegt. Echte ghb proeft anders en beter, heb van sommige leveranciers ghb waar echt een vieze smaak aan is. Nu ja, je moet het verschil eens proeven en dan begrijp je het wel. Echte ghb proeft anders en beter.... maar dat je helemaal niets proeft vind ik wel overdreven :wink:

Ja je zal altijd die zoute smaak blijven houden, dat komt door de NaOH (caustic soda)..
En als het erg vies smaakt dan is er "verkeerde" Gamma-butyrolactone gebruikt, iig niet zuiver genoeg..
Er word nl vaak iets aan toegevoegd wat een hele nare smaak geeft (heb ik ergens gelezen, correct me if i'am wrong.), omdat men er bewust van is dat deze stoffen vaak gebruikt worden voor GHB e.d. te maken..

MissMarie90

wel raar
gebruik het nu dus al een tijdje
en tot vandaag toe telkens veel moeite met innemen
omdat ik gewoon misselijk werd van het idee alleen

nou heb ik bijna een maand zonder gezeten omdat ik het thuis niet meer wil doen
dit omdat mijn ouders erachter waren gekomen en helemaal geflipt zijn
nu ben ik weer een weekend bij mijn vriend
en daar heb ik wel gelukkig
en nou heb ik al 2 lekkere dosissen gehad
en had er totaal geen moeite
misschien waardeer ik het nu gewoon meer ofsow
of ik proef/ruik ineens veel minder
hoedan ook ben ik wel blij dat ik het nu stuk makkelijker kan nemen :)
want tis echt geweldig
zeker in combi met een vriendje :hearteyes: :wink: :hearteyes:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Gisteren nog zo'n gek gezien, hij stoer doen, met jou rommel van ghb.
Hou wilde eens proeven, flikkerde meer dan een hele flugel in zijn glas en dronk het op. Na 5 minuten zei hij maar dat het rommel was en dat hij veel beter kan regelen :rolleyes: na een uur zei hij niets meer...... dwaas

200466

Robdebob zei:

Hygroscopisch...

200466

angel-devil zei:

Gamahydroxyboterzuur.... Als dat geen zout is... Misschien hou je van erg zout en dan is het lekker denk ik.

Oetje

Newbie
TechNora zei:
Boogie! zei:

Dit lijkt me echt een heel slecht plan... :kots: Je kunt veel beter een heel klein slokje cola/vruchtensap ofzo (iets met veel smaak) in je mond nemen, de G erbij gooien, dan wegspoelen met weer die cola etc.

Das dus echt geen slecht plan maar de enige manier om t snel en makkelijk weg te krijgen zonder een vieze smaak..

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik doe het gewoon in een pint, en met water spoel ik het weg.

Daarom dat er in mijn auto altijd een pint staat :grin: :grin: :grin: :grin:

Bovenaan