Tripplek omgeving Spijk

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik ben van plan om binnenkort weer eens te gaan trippen. Aangezien ik geen zin heb om na afloop van de trip weer auto te rijden, zoek ik een leuke plek op fietsafstand van Spijkenisse om te trippen. Zelf dacht ik aan de Bernisse, maar ik weet op de Bernisse niet echt een goede plek waar het lekker rustig is.

Weet iemand van jullie een plek op de Bernisse (of ergens anders in de buurt van Spijk) waar ik ongestoord kan trippen? Ik zoek een mooie omgeving waar vrijwel niemand komt.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
ImmortalTech zei:
Ik zoek een mooie omgeving waar vrijwel niemand komt.

En je denkt dat hier in Nederland te kunnen vinden? :P
:grin: Er komen hier zoveel mensen uit deze omgeving die trippen dat iemand wel een goede plek moet weten. Er zijn altijd wel een aantal plekken waar weinig mensen komen.

Jij woont toch in de buurt van de Veluwe? Dan lijkt het me dat jij genoeg mooie plekjes kan vinden waar vrijwel niemand komt. Hier in de Randstad is dat wat lastiger..

Hislordship

Wijs gebruiker
Bernisse en hartel zouden goeie plekken zijn maar is vaak te druk.
Je kan ook het mallebos proberen in spijk ligt naast de wijk de hoek is een egt bos en altijd rustig.
BTW ik weet niet of het mallebos de egte naam is, het is dat park met die rare bruine langharige koeien of wat het ook zijn.
Die beesten kunnen tevens niet overal komen maar lopen wel los.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ImmortalTech zei:
DrippTone zei:
ImmortalTech zei:
Ik zoek een mooie omgeving waar vrijwel niemand komt.

En je denkt dat hier in Nederland te kunnen vinden? :P
:grin: Er komen hier zoveel mensen uit deze omgeving die trippen dat iemand wel een goede plek moet weten. Er zijn altijd wel een aantal plekken waar weinig mensen komen.

Jij woont toch in de buurt van de Veluwe? Dan lijkt het me dat jij genoeg mooie plekjes kan vinden waar vrijwel niemand komt. Hier in de Randstad is dat wat lastiger..

Ik heb hier kilometers aan schitterend bos en heide. Maar elke 5 minuten kom je wel een ruiter, fietser, wandelaar of wie dan ook tegen. Het is hier in NL gewoon fucking druk overal, zelfs in the middle of nowhere. :openmouth:

Nou is het in de Randstad natuurlijk nog erger, maar zelfs hier heb je geen plekje waar je lekker afgezonderd een hele dag lang kunt vertoeven.

Ik denk eerder dat je in Drenthe of in Friesland van die stukjes hebt waar je soms dagen lang geen mensen ziet.

Andrew

Badass junkie
Als je naar de Bernisse gaat heb je op de weg daarheen een soort van bos met allemaal gekapte boomstammen erbij enzo, dat lijkt me best een chille plek als je het pad in het bos volgt kom je bij een grasveldje met een tafel en 2 bankjes.
En anders gewoon op een plek bij de Bernisse waar niemand komt, de Bernisse is redelijk groot.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik heb hier kilometers aan schitterend bos en heide. Maar elke 5 minuten kom je wel een ruiter, fietser, wandelaar of wie dan ook tegen. Het is hier in NL gewoon fucking druk overal, zelfs in the middle of nowhere. :openmouth:

Nou is het in de Randstad natuurlijk nog erger, maar zelfs hier heb je geen plekje waar je lekker afgezonderd een hele dag lang kunt vertoeven.

Ik denk eerder dat je in Drenthe of in Friesland van die stukjes hebt waar je soms dagen lang geen mensen ziet.

Dat is wel vervelend dan.. Ik dacht dat het buiten de randstad geen probleem zou zijn om een rustig plekje te vinden waar vrijwel niemand komt. Ik hoef ook niet helemaal afgezonderd te zijn, maar ik wil wel zo min mogelijk mensen tegenkomen die mijn trip kunnen verstoren.

Bedankt verder voor alle reacties. Dat bos met die langharige beesten ken ik inderdaad wel, maar voor zover ik weet is daar geen relaxte plek om te zitten.

Hartel is sowieso te druk, dus het wordt dan maar Bernisse. De Bernisse is inderdaad behoorlijk groot dus ik ga denk ik voordat ik mn truffels opeet een tijdje rondrijden om een rustige plaats te vinden.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Bernisse is wel een goede plek, er zijn genoeg van die plekjes die door bomen afgeschermd worden. Juist omdat ze een beetje verstopt zitten zul je even moeten zoeken, maar ze zijn er wel :)

Bovenaan