Remko en ik hebben besloten om te stoppen met roken.
Gisternacht hebben we in alle rust de laaste gerookt.
Daarna de sigaretten en shag weggegooid.
Vanochtend toen ik wakker werd had ik natuurlijk vreselijke behoefte aan nicotine.
Ik kon het niet laten de prullenbak open te doen en te kijken....Remko was zo slim geweest een glas water in de bak te laten glijden.
Koffie.
Hoe vreselijk, koffie zonder sigaret.
de vreselijkste gedachten kwamen in me op en was zowat delirious.
Op mn werk aangekomen heb ik een pakje American Spririts gekocht en er een gerookt...bah ik walgde al vanmezelf , vooral omdat Remko het nu erg zwaar heeft op zijn werk.
Allen Carr.
Koffie.
Ik kom er wel.
Eten.
Een minuut geleden er nog een gerookt , de zin gaat weg , mede dankzij Allen.
Oplettende mensen weten dat ik poosje geleden iboga heb gebruikt helaas was de dosering te laag.
Ik denk dat ik het ook wel zonder kan en dat ik de iboga voor andere ervaring laat ipv stoppen met roken.
Ik kom er wel uit en boven op.
Wordt vervolgd.
Gisternacht hebben we in alle rust de laaste gerookt.
Daarna de sigaretten en shag weggegooid.
Vanochtend toen ik wakker werd had ik natuurlijk vreselijke behoefte aan nicotine.
Ik kon het niet laten de prullenbak open te doen en te kijken....Remko was zo slim geweest een glas water in de bak te laten glijden.
Koffie.
Hoe vreselijk, koffie zonder sigaret.
de vreselijkste gedachten kwamen in me op en was zowat delirious.
Op mn werk aangekomen heb ik een pakje American Spririts gekocht en er een gerookt...bah ik walgde al vanmezelf , vooral omdat Remko het nu erg zwaar heeft op zijn werk.
Allen Carr.
Koffie.
Ik kom er wel.
Eten.
Een minuut geleden er nog een gerookt , de zin gaat weg , mede dankzij Allen.
Oplettende mensen weten dat ik poosje geleden iboga heb gebruikt helaas was de dosering te laag.
Ik denk dat ik het ook wel zonder kan en dat ik de iboga voor andere ervaring laat ipv stoppen met roken.
Ik kom er wel uit en boven op.
Wordt vervolgd.