triprap stoppen met roken.

pasquali

Bewuste gebruiker
Remko en ik hebben besloten om te stoppen met roken.
Gisternacht hebben we in alle rust de laaste gerookt.
Daarna de sigaretten en shag weggegooid.
Vanochtend toen ik wakker werd had ik natuurlijk vreselijke behoefte aan nicotine.
Ik kon het niet laten de prullenbak open te doen en te kijken....Remko was zo slim geweest een glas water in de bak te laten glijden.
Koffie.
Hoe vreselijk, koffie zonder sigaret.
de vreselijkste gedachten kwamen in me op en was zowat delirious.
Op mn werk aangekomen heb ik een pakje American Spririts gekocht en er een gerookt...bah ik walgde al vanmezelf , vooral omdat Remko het nu erg zwaar heeft op zijn werk.
Allen Carr.
Koffie.
Ik kom er wel.
Eten.
Een minuut geleden er nog een gerookt , de zin gaat weg , mede dankzij Allen.

Oplettende mensen weten dat ik poosje geleden iboga heb gebruikt helaas was de dosering te laag.
Ik denk dat ik het ook wel zonder kan en dat ik de iboga voor andere ervaring laat ipv stoppen met roken.

Ik kom er wel uit en boven op.

Wordt vervolgd.

spacekonijn

Badass junkie
sterkte

ik was ook nicotine verslaafd , bij mij was de bewust wording van waar rokers eigenlijk mee bezig zijn genoeg.
ik rook nu in het weekend met uitgaan ( soms wel 15 siggareten) om vervolgens op zondag direct weer zonder enige moeite te stoppen.( blow ook niet meer doordeweeks).
vroeger zag ik het als onmogelijk om met roken en blowen te stoppen , was altijd 1 van de 2.
nu doe ik het zonder moeite.

naja je zult er vast niks aan hebben , maar het is makkelijker dan je denkt ( wilt weten :wink: )

pasquali

Bewuste gebruiker
Blowen was vroeger voor mij ook een zware verslaving , zodra ik van de psychische verslaving afwas was t t simpelste wat ik ooit gedaan had.
Wel had ik psychische ontwenningsverschijnselen zoals paranoia maar ik geloof niet dat ik dat met nicotine zal hebben.
Ben half gevorderd met het boek van Allan en begin het steeds meer te verafschuwen....heb net een sigaret op en ben kotsmisselijk!!

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik wist niet dat je ibo. ook kon gebruiken om te stoppen met roken.
Ik heb een tijd geleden wel een docu. gezien waarin iemand m.b.v. ibo. van z'n methadon verslaving afkwam. Als ik 't me goed herinner was ie wel 2 dagen lang onder invloed van ibo. , wel onder begeleiding natuurlijk.

pasquali

Bewuste gebruiker
Klopt begeleiding is nodig na hoge dosis ibo.
Ik had lage dosering maar ik geloof dat je nooit echt weet hoe lang het doorwerkt dus bijv opiaten zijn strikt verboden tijdens iboga en daarna.

spacekonijn

Badass junkie
caatje zei:
Wat is jullie beweegreden om te stoppen?
nicotine is de meest kansloze drugs die er bestaat , voor mij is de reden dat het gewoon mezelf vergiftigen is terwijl je jezelf wijsmaakt dat je er van geniet...

A

Anonymous

Gast
Terwijl je maar van een paar peukenvan de dag echt geniet. met een kop koffie of biertje is het heerlijk, en bijvoorbeeld na het eten.

Maar de rest van de peuken rook je alleen om je 'ok' te voelen.

pasquali

Bewuste gebruiker
Het is inderdaad kansloos kost me geld en mn leven op de lange termijn...bovendien wil ik niet zoals ik dat bij mn oudershad
deze gewoonte overgeven op mn kinderen.

zommes

Badass junkie
Goedzo, stop met roken. Heb ik ook gedaan, peace of motherfucking cake..

alleen...

Dit is imo niet echt een TRIPreport...

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Boeiend, wat maakt het uit waar het staat.

Ik ken mensen die roken iedere dag een pakje peuken op. Reken maar uit. Ik weet niet precies hoe duur peuken zijn, ik geloof iets van 4 euro. Da's dus 30 x 4 = 120 euro in de maand. Zonde.

caatje

Badass junkie
ja zo hoef je natuurlijk geen indeling in het forum te maken, boeiend. Als jij in de winkel wc papier gaat zoeken bij de melk kom je ook bedrogen uit

Psykaholik

Wijs gebruiker
Baukereg zei:
Boeiend, wat maakt het uit waar het staat.

Ik ken mensen die roken iedere dag een pakje peuken op. Reken maar uit. Ik weet niet precies hoe duur peuken zijn, ik geloof iets van 4 euro. Da's dus 30 x 4 = 120 euro in de maand. Zonde.
mijn ma rookt minstens 10 pakjes per week op.
dus reken maar uit : 10x4.70x4=188 minstens in de maand :confused: :confused: :confused:

MetaalKonijn

Badass junkie
Rook nu zelf 3 pakjes shag in de week bijna. Kan mezelf niet in de hand houden qua roken, en komt natuurlijk ook omdat ik wel zo barmhartig ben om een shagloos persoon een shagje te laten draaien. Maar toch, 't is langzamerhand wel genoeg geweest :(

qlo

Experimenterende gebruiker
schranziewanzie zei:
dus reken maar uit : 10x4.70x4=188 minstens in de maand :confused: :confused: :confused:

= 2256 per jaar .. kan je al mooie reis mee maken (meer dan één zelfs :tongueout:)

Psykaholik

Wijs gebruiker
qlo zei:
schranziewanzie zei:

= 2256 per jaar .. kan je al mooie reis mee maken (meer dan één zelfs :tongueout:)
ja idd jah
ben blij da ik gestopt ben met die nest.
en ook ma zeer goed da ik gestopt ben met weed.
en jah andere drugs kost me ook geld maar daar verdien ik dan ook weer geld bij. (soms toch tis nie da ik een dealer ben ofzo)
dus dat valt nog wel iets of wat mee.

Jeller

Badass junkie
k ben er gelukkig nooit aan begonnen.. vuil bucht, maar ik geef wle toe dat er sigaretje op zijn tijd wel kan smaken

Bovenaan