• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Triprapport kennismaking met lsd

hoi hoi!

Sinds een jaar ben ik een beetje aan het experimenteren met lsd. Veel lezen, informatie opzoeken en uiteindelijk de zoektocht naar lsd. Het is erg moeilijk om eraan te komen, vooral de echte lsd. In mijn vriendenkring heb ik van een vriendin 1 zegel gehad met een plaatje van een cartoonachtige lachende zon. Ze zei dat ze de zegels jaren terug gekocht had. Het zou 120 ug moeten zijn. Vrij oude zegel ik was dus niet zeker of ze werkzaam zou zijn en heb een hele genomen. Ik ging ervan uit dat er verlies was na die jaren en de helft van de zegel te weinig zou zijn.

Alles geregeld, datum geprikt, eten, setting, muziek, gezellige lampjes. Ik had alleen geen tripsitter maar dat leek me ook niet nodig. Ik wou het graag alleen ervaren.

Ik had om 14.00 de zegel genomen en na 3 uur voelde ik een spanning opbouwen. Dit gevoel is de hele tijd gebleven. Het viel op dat alles om me heen helderder was van kleuren. Uren heb ik de planten geobserveerd prachtig vond ik het! Soms leek de plant zelfs te leven ademen voor mijn idee.

Ik ben gaan wandelen in de omgeving en verbaasde en verwonderde me over de mooie kleuren zo helder. Ik voelde me heel relaxed en vrolijk. Ik zei iedereen gedag die ik zag en de dieren waren helemaal fantastisch! Ze voelden zo zacht aan! Ik voelde mezelf oprecht verbonden met de dieren.

Ik heb geen echte visuals en patronen gezien. Alleen die heldere prachtige kleuren.

Ik kon niet slapen, ik heb hele gesprekken met mezelf gehad in mijn gedachten. Hoe mooi de wereld is.

Ik had geen verandering met geluid of smaak. Alleen de kleuren die zo helder waren.

Pas om 08.00 was ik weer een beetje “normaal” al blijf ik wel de wereld anders zien. Zelfs nu nog 5 weken na de trip. Een stuk mooier en met meer waardering en respect. Voor een kennismaking met lsd vind ik het niet slecht. Al was ik wel benieuwd naar de visuals en de patronen.

Ik vraag mezelf af of ik de volgende trip misschien meer moet nemen zodat ik ook visuals en patronen krijg. Welke dosis daar geschikt voor zou zijn. Wil niet teveel in een keer nemen.

Ik hoop ooit een lsd hoffman zegel eens te bemachtigen. Ik hoor daar veel goeds over al weet ik niet hoeveel ug die gemiddeld zijn. Zijn verschillende verhalen over.

Hopelijk bemachtig ik er snel een paar zodat ik een nieuwe tweede trip kan plannen. :)

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @PsychedelicGates welkom op het forum!

Klinkt mij alsof je een mooie eerste kennismaking met LSD hebt gehad. Fijn hoor! Slim ook om niet meteen teveel te nemen de eerste keer. Altijd lastig om in te schatten hoeveel je nu echt hebt binnengekregen met LSD zegels. Ik zou het ook niet met zekerheid durven zeggen maar wat jij hier beschrijft zou ik inschatten als ergens tussen de 20 en 40 microgram. Genoeg voor een moodlift en het 'mooier' ervaren van de wereld maar onvoldoende om echt serieus te trippen. Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen als je de volgende keer wat meer pakt.

Heb je overigens al ervaring met andere tripmiddelen zoals 2-CB en/of Truffels?

Hoi!

Een mooie begin ervaring was het zeker! En voorzichtigheid lijkt mij altijd verstandiger dan dat het de ervaring “verpest”. Dat zou zonde zijn, wil nog zoveel meer ervaren en onderzoeken. :)

Ik heb geen ervaringen met andere middelen behalve af en toe een jointje. De lsd koos ik uit vooral omdat men wat helderder is. En de ervaringen wat spiritueler zijn. Ook het creatieve aspect wil ik meer onderzoeken. :)

Mijn vriendin heeft ondertussen nieuwe zegels gekregen en had het over 200 ug in 1 zegel. Volgens haar zouden dit de echte hofman moeten zijn. Ze heeft een paar zegels gegeven die ik ondertussen heb opgedeeld in halfjes en elk halfje afzonderlijk in folie gedaan heb, luchtdicht gripzakje en tussen een boek op de koelste plek in huis heb gezet.

Dat er een hofman afbeelding op staat dat klopt, herken het. Bij vriendin was ik er ook bij dat ze de zegels eraf knipte voor mij. De voorkant is rood met een geel maantje, wit sterretje, geel zonnetje, een piramide met het alziend oog, een fiets met een wit mannetje, de hoekjes staat op elke hoek een getal 1943, de ene bovenhoek is blauw en de andere rood, de onderkant hoekjes zijn groen. En een totale gele rand rondom. De achterkant is wit met ook een fietser erop. Misschien voor andere herkenbaar?

Zit te twijfelen voor mijn volgende trip of ik dan het halfje (wat 100 ug zou moeten zijn) zou nemen of een hele wat 200 ug zou moeten zijn, al betwijfel ik wel of er 200ug op zo een zegel kan zitten. Hoor en lees vaker dat er minder op een zegel zit.

Bovenaan