• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport ; DXM

zoo..
gisteravond rond 20.00 10 stuks capsules opengemaakt en fijngestampt en opgedronken..

rond 21.00 begon het.. ik moest in bed liggen alles draaide, kreeg flinke vage dingen te zien toen ik'm'n ogen dichtdeed, voelde me in de ruimte.. alles ging van elkaar af..

op een gegeven moment werd het te veel en moest even overgeven (voelde me 1 minuut misselijk)
Ook erg veel zweet.. maar ineens na 2 minuten, voelde m'n lichaam super super goed aan.

Dus even snel omgekleed, voor zover m'n coordinatie dat toeliet, ik leek net te wandelen op een schip!

anyway, toen rond 11 uur lekker muziekje opgezet, en ik zweefde gewoon echt ernstig hard.. daarna ging ik heerlijk in bed liggen. Licht uit, en ineens begon ik zo te zweven.. ik heb altijd een par dingen branden s'nachts (laptop die oplaad, telefoon lampje dat aanstaat, digitale tv lampje) en alles begon zo te draaien en zweven.

Hoe erg ik me ook concentreerde en dacht dat het gewoon stil stond, zweef het echt ontzettend...

Ik viel in een soort zwart gat, maar ik was niet bang..

Dit duurde uren, in m'n gedachten waren het dagen, had totaal geen besef van tijd, maar het was wel echt ULTIEM.

toen rond 4.00 ben ik gaan slapen
tot 10.00 toen werd ik wakker.

nou, ik stond op, en WOW!

ik had het gevoel alsof ik 20 shotjes ophad! (maar niet het misselijke gevoel ervan??)

dus ik in dronken achtige toestand aangkleed ed. en HEERLIJK gegeten!
Alles leek zo mooi, kleuren prachtig, muziek prachtig, eten was zoo diep en heerlijk!

toen gedouchet, en in de middag naar maat geweest. TOen was het afgezwakt, naar een "aangeschoten" toestand.
En nu is alles weer vrijwel normaal..

- Geen kater? geen hoofdpijn? wat een GEWELDIG spul!
ik zou het iedereen 100% aanraden..

alleen de smaak, GADVERDAMME!

-

ga het komend weekend als party drug proberen! :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
IK vind het rotzooi. Voelt zo chemisch aan als de pest en DIKKE afdraaier/kater. Doe maar mdma of als je wilt trippen paddos of lsd.

totaal geen kater gehad!
mdama is inderdaad ook heerlijk!

paddo's zijn ook echt geweldig, maar vind het totaal niet te vergelijken :mrgreen:

Larz

Belezen gebruiker
slechte ervaring mee gehad,
geef mij ook maar lekkere lsd.
wel nog leuk reportje :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
heb er wel paar keer vette trips mee gehad.. maar het is echt erg slecht voor je lichaam.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het klinkt als een wondermiddel, maar het is neit zonder risiscos.

Je rapportje was wel grappig om te lezen er zullen wel wat jongeren gaan meedoen.

als jullie je maar wel goed inlezen, er kleven ook nadelen aan.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Klinkt wel leuk zoals je het omschrijft; maar ik doe het zelf niet vanwege de niet al te aangenaamheid voor je lichaam ervan.

Hans

Wijs gebruiker
Vroeger wel vaak gedaan.. maar als je meer drugs kan vinden dan die die je bij de drogist kan kopen is het echt niks meer.

gandwarf777

Belezen gebruiker
ik gebruik al een half jaar dxm eens in de twee weken. ik begon een keer met 150mg maar voelde eigenlijk niks. toen heel wat keren 300mg gedaan en daar kreeg ik een beetje tunnelvisie van+een beetje robot gevoel(waar het bekend om staat) + af en toe van die heerlijk aanvoelende duizelingen. de (kater)/na effecten voelde egt Hemels. ik had dan een zacht gevoel over me hele lichaam, heel veel energie en voel me zo licht. dit effect liep dan rustig uit tot niets(dus niet van up naar down maar van up naar normaal/nuchter/rest van de dag licht opgewekt). later ben ik is 450mg gaan proberen op school, dit ging egt Hard. eerst voelde ik ligt de vertrouwde effecten opkomen en toen opeens een zwart gat. was hevig gedesorienteert en zach mensen niet meer als ze horen te zijn, de wereld was als een TV scherm en als ik me ogen dicht deed viel ik in een soort Void, een zwarte leegte van helemaal niets, en met me ogen dicht totaal afgesloten en ver weg van de wereld. daarnast zach ik dubbel en wankelde ik door school.
gek genoeg ben ik nooit miselijk geworden van DXM(slik altijd gecrushd in capsules van 29,5mg) en ik heb nooit visuals gehad, zelfs niet op 450mg met ogen dicht. mischien dat ik die misselijkheid voorkom omdat ik altijd een halve liter fles water bij me heb als ik die pillen slik. ik drink de hele tijd door(beetje bij beetje) water tot de eerste effecten voelbaar zijn, dan kan ik stoppen met water drinken. ik heb nu besloten om het maar bij 300mg te houden(met minimaal twee weken ertussen). ik had 300mg een keer met weed gecombineerd en dit was egt geweldig, de DXM voelde als een soort verzekering op niet bad gaan(dus lekker veel kunne smoke, normaal durf ik nooit ver te gaan op weed omdat ik nogal snel bad ga).

ik ben altijd best wel in mezelf gekeerd maar onder invloed van 300mg DXM word ik erg sociaal. praten gaat vanzelf en eigenlijk voelt het net alsof ik dan langs de kant zit te kijke hoe mijn lichaam zijn gang gaat, handelingen gaan zonder na te denken.

mischien dat tot aan 300mgDXM, DXM nog als party drugs kan worden gebruikt, maar daarna égt niet meer(vind ik). het is niet chill en je hebt grote kans dat mensen denken dat er iets mis met je is(en dus de ambulance bellen of iets dergelijks).

ik zou iedereen wel aanraden om een keer 300mg dxm te proberen mits je de gevaren kent en geen rare combinaties maakt(en niet tot de 14% behoort die een lever afwijking hebben waardoor het effect 10x zo hard gaat). na 300mg moet je zelf weten, vanaf dan worden het ook niet sterkere effecten maar heftige sterke andere effecten komen erbij.

dit alles geld natuurlijk voor mij. voor een ander kan dit weer verschillen, dat moet je voor jezelf uitvinden als je van plan bent dit een keer te proberen.

Einstein

Badass junkie
Ik word gek van al die omhooggeschopte topics. In ieder geval lijkt 450 mg DXM op school mij niet zo'n strak plan.
Van TS vermoed ik dat hij overgevoelig is voor DXM. Zo'n extreme trip van 10 capsules is ongebruikelijk, om het dan maar eens als partydrug te gaan gebruiken (sowieso niet handig met DXM lijkt mij) is echt een briljant idee.

Bovenaan