Heb er maar een triptipertj3 van getypt
Pink star pellet ( 70mg 5-mapb 20mg 2fma 2mg 5-MEO-mIpt )
Pellet 1: 17:45
Ondertussen 18;00 eten ( ik voel mij heel lichtkes al wat losser te worden aan tafel )
Pellet 2 18;45 : halfje erbij geslikt en jointje gaan roken , begon al te verbeteren tegen het einde van de joint ergens die andere helft geslikt en REACHER gaan kijken
20:00 alles wel zo'n beetje bij elkaar gekomen super euforisch lekker ontspannen en rustig ( wel al ietjses een stijve kaken zoals xtc ) ( misschien iets heviger vanwegen de 5mapb ?
21:00: ik ben creatief bezig met een sigaarjoint 1 gram nothern lights 1 gram amnesia ( als ik de foto er bij kan krijgen zien jullie 'm ook)
Toen ik deze begon te roken
Piekte alle 3 de stoffen in de pink starpellets denk ik i had alleen verwacht dat 4mg 5:meo -mipt wat meer trippy zou zijn het laat iig al wel de letyers op mijn telefoon zweven
Ik heb na die joint even m'n spel afgemaakt naar binnen gegaan eenmaal heerlijk ontspannen maarwel actief
Gegeven moment schrok ik even een aantal secondes was alle leukheid even weg en voelde dat mijn hart een verkeerde slag maakte of ineens 2x inplaats namelijk 1x boem boem
Toen keek mijn kat mij aan en was alles weet goed en nu zit ik nog rust te viben heeeel misschien nog een beetje keta erbij
Nu.00:19 voel me heerlijk ,, zo nog stickie en kijken waar de avond ons brengt 👌
Pros : Super euroforish, sederender dan xtc ,happy mood meer zin om te blowen, creatief, bliss , heeeeeeeeeeeel licht vervormde en wazigev viuals zoals bewegende ofn
Cons' net zulke grote kijkers in de ogen als met X , 3m noem maar op. Erg gespannen kaken ( onderschat die kaken niet hoor ) zweten ( vooral klamme handen en zweterig bovenlichaam