• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport van de maand december 2008

Wie verdient een plaats in de Gallerij der Groten?

• Black Ronin- Bad trip in het Amsterdamse Bos

Stemmen: 0 0,0%
  • Rebelyell - Report van een tripsitter - 22-11-08

Stemmen: 11 40,7%
  • Nivram - Mijn beste wiet ervaring tot zo ver.

Stemmen: 2 7,4%
  • koffiegeit - Paddo's - Out gaan in een trip

• Spatzi - 1e keer LSD: tripreport

Stemmen: 3 11,1%
  • Doerak - LSA en Paddenstoelen: de schrik van mijn leven.

Stemmen: 1 3,7%
  • Dripptone - LIVE Trip Report - Mexicaanse truffel droom.

Stemmen: 2 7,4%
  • loadrunner - LSD rainbow in the sky

Stemmen: 4 14,8%
  • RSW - DMT Overdonderend

Stemmen: 4 14,8%
  • ImmortalTech - Mijn eerste werkende paddotrip

• Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Afgelopen december, de laatste maand van het, op vele fronten, turbulente jaar 2008 werd gezegend met maar liefst 41 verslagen! Na vele oh's en ah's (en een enkele ach en wee), geijsbeer, beraadslagingen in het maanlicht, verhitte discussies, interne memo's van licht dreigende aard, een slaande deur, en tot slot een ontspannend kruidenbad, is de eenkoppige jury tot de volgende genomineerden gekomen:

- Black Ronin- Bad trip in het Amsterdamse Bos

- Rebelyell - Report van een tripsitter - 22-11-08

- Nivram - Mijn beste wiet ervaring tot zo ver.

- koffiegeit - Paddo's - Out gaan in een trip

- Spatzi - 1e keer LSD: tripreport

Amaranth

Bewuste gebruiker
Die van Spatzi vond ik echt geweldig om te lezen. Heb nu al aardig wat LSD reports gelezen, maar deze vond ik toch wel echt heel vet. En ook zeker het tekstje in de 2e post vond ik prachtig, dus die krijgt mijn stem :)

Doerak

Bewuste gebruiker
Echt tof om genomineerd te zijn voor het triprepert van december. Een eer.

Bizar om te zien dat mijn trip deels overeenkomt met die van koffiegeit. Ik vond het geruststellend te lezen dat ik niet de enige ben geweest met een soortgelijke ervaring.

Tripreport van de maand is een tof gedeelte van DF; hou het erin! :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zo te zien wordt er niet of nauwelijks op de paddo reports gestemd, of de reports zijn niet goed omdat de trip te chaotisch is of mensen vinden paddo's maar zwak en stemmen op de lsd/etc. weet ik het wat voor drugs tripreports.
Of mensen die mooie verhalen kunnen typen eten geen paddestoelen. :beer:

Mijn stem is nog onbeslist, moet nog alles lezen, maar ik denk dat het loadrunner of spatzi word. :wave:

Plimu

Bewuste gebruiker
waarom word nou nooit een report van mij genomineerd :P
krijg wel altijd goeie reacties :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :hearteyes:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Cool! Mijn tripreport is genomineerd :grin: Weliswaar heb ik geen stemmen gekregen, maar het is toch leuk :wink: Volgens mij wordt er vooral op LSD tripreports gestemt ipv paddo reports omdat LSD wat visueler en beter te beschrijven zijn (voor zover ik dit kan beoordelen. Heb zelf nog nooit LSD op). Paddotrips spelen zich echt af in je hoofd en zijn dus lastiger te beschrijven in een verhaal.

Ik zal de andere reports eens doorlezen en dan bepalen waar ik op stem. Die van de tripsitter vond ik wel origineel en heeft tot nu toe mn voorkeur.

Rebelyell

Newbie
Tripreporter
DrippTone zei:
Zo te zien wordt er niet of nauwelijks op de paddo reports gestemd, of de reports zijn niet goed omdat de trip te chaotisch is of mensen vinden paddo's maar zwak en stemmen op de lsd/etc. weet ik het wat voor drugs tripreports.
Of mensen die mooie verhalen kunnen typen eten geen paddestoelen. :beer:

Mijn stem is nog onbeslist, moet nog alles lezen, maar ik denk dat het loadrunner of spatzi word. :wave:

uhmmmmm... weliswaar had IK geen paddos op, maar iedereen op me heen wel, dus het is wel degelijk een paddoreport en gezien het aantal stemmen kan je niet zeggen dat er nauwelijks op paddoreports wordt gestemd :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ja maar jij hebt ze dus niet gebruikt, en jij schrijft wel het report. Daar zit t m in, voor de gebruiker was de trip te chaotisch om er een goed verhaal van te maken(maar het kan wel).

user12901258

Experimenterende gebruiker
gefeliciteerd Rebelyell! :)

was een eer om in de lijst te mogen staan met mijn eerste report. In de toekomst meer (:

Bovenaan