1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Tripreport: XTC in combinatie met XTCy Herbal XTC

Discussie in 'Trip reports' gestart door MelissaChanelNo1, 8 jan 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MelissaChanelNo1

MelissaChanelNo1 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Hey DF Leden!

Na een lange tijd weg te zijn geweest, plaats ik weer een nieuw tripreport over XTC in combinatie met XTCy (Herbal XTC).t

In Amsterdam in een Smartshop, heb ik XTCy gekocht. Volgens vele mensen werkt deze Herbal XTC niet echt. Ik heb van een vriendin gehoord, dat zij dit had gekocht en samen in combinatie met de echte XTC heeft gebruikt en dat het een waanzinnig intens lekker gevoel geeft en dat je er nog langer op door kan gaan. Hmmm.. ik was erg benieuwd, maar daarnaast deed het me ook niet veel, omdat XTC mij een ontzettend goed gevoel geeft, al heb ik XTC nog maar 1 keer eerder gedaan. Ik had van te voren met mijn vriend afgesproken, dat we met oud en nieuw, lekker gezellig samen zouden zijn en dat we een pilletje gingen slikken. Ik had er enorm veel zin in maar toch heb je altijd dat nare gevoel bij je dat je niet weet wat er kan gaan gebeuren. Ik heb mijn vriend verteld over de ervaring van mijn vriendin, die zijn met XTCy in combi met XTC had. Mijn vriend zei dat hij wel eens Herbal XTC had gehad maar er niks van voelde. Hooguit een beetje energie, maar meer niet. Mijn vriend zei: We kunnen het voor de aardigheid wel eens proberen. Ik zei: Is dat niet gevaarlijk dan? Waarop mijn vriend zei: ''Nee joh!'' Er zitten alleen maar natuurlijke producten in en bij je vriendin, ging het ook goed. Omdat ik hem vertrouw, zei ik: ''Goed.. we proberen het.''

31 December (Oud en Nieuw)

22:00: We hadden besloten een XTCy capsule te nemen. We gingen netflixen samen.

23:00: Van de XTCy, voelde we compleet niks. Maar je moest er ook 2 nemen om een goed effect te krijgen, maar dat deden we niet, omdat we ook de gewone XTC nog gingen nemen.

23:25: Op dit tijdstip namen we beiden een halfje van de gele Nintendo pil. (230mg) we besloten om samen een stuk te gaan wandelen in Amsterdam Centrum. Ik was best een beetje zenuwachtig, wat voor effect dit zou hebben.

23:50: Het halfje sloeg goed in bij mij en kreeg allemaal lekkere tintelingen in mijn armen en benen. Daarnaast had ik bakken met energie en voelde ik me enorm euforisch. Het was zo'n warm en fijn gevoel, dat met geen pen te omschrijven is! Wat voel ik me enorm blij zeg! Mijn voelde zich ook wel lekker maar zei, dat hij er nog niet veel van voelde en besloot nog een halfje te nemen. Ik vond dat al behoorlijk snel, om naar 25 minuten al bij te nemen, omdat het effect wel tot anderhalf uur kan duren maar goed, hij was eigenwijs en deed het toch, terwijl ik zei dat hij daar gewoon even mee moest wachten.

00:20: Ik voelde me nog super goed en voelde me nog steeds intens gelukkig, maar mijn vriend, was enorm misselijk en moest overgeven. Alles kwam er uit.. ''Ik zei je toch, dat je moet wachten met bijnemen'' zei ik. Mijn vriend zei, dat hij zich na het overgeven goed voelt, maar voelt niet veel van de XTC, zegt hij. ''Dat is raar.. je hebt al veel genomen! zei ik.

01:30: Mijn vriend voelde zich ook lekker en we besloten een joint samen te roken.
    Ik nam 3 hijsjes en voelde me na enkele seconde super lekker. Het voelde alsof ik zweefde en ik voelde me door en door happy! :). Mijn vriend ging ook lekker en besloten samen naar huis te gaan en daar harde muziek op te zetten. Ik besloot nog een halfje bij te nemen en mijn vriend ook.

1:55: Het halfje sloeg behoorlijk lekker in maar werd wel een klein beetje misselijk, wat al weer snel weg ging. Mijn vriend voelde zich ook super. Bij hem was het halfje al eerder ingeslagen, als bij mij.

2:35: We hadden een enorm stuk gelopen en waren gewoon een dik uur onder weg.. maar we voelden ons nog ontzettend chill. We gingen even zitten en daarna gelijk mijn spotify playlist afgespeeld op de surroundset.

4:00: Mijn vriend en ik hadden heel veel gedanst, gek gedaan en hard gelachen om de kleinste dingen :P. We hadden beide nog steeds veel energie en besloten om weer naar buiten te gaan om samen een wandeling te doen wat enorm gezellig was. Hele leuke maar vooral onnozele gesprekken gehad waar we niet uit kwamen.. We wisten niet meer, wie wat nou heeft gezegt.. Ik moet er nog steeds om lachen hahaha.

6:45: Kwamen we thuis en gingen we ons bed in. Mijn vriend viel na enkele minuten al in slaap maar ik had er veel moeite mee. Ik werd steeds wakker en heb niet echt super geslapen.

10:00: Stapte ik uit bed. Ik werd geïrriteerd, omdat ik maar niet normaal kon slapen. Mijn vriend sliep nog steeds als een blok door. Ik voelde me verder best oke maar niet helemaal op mijn best. Vorige keer had ik na die tijd een Methadon pilletje van 5mg gehad, van mijn vriend. Ik wist waar het lag, dus besloot een tabletje van 5mg te nemen.

11:30: Kreeg ik veel energie van dat pilletje en had ik zin om die dag van alles te ondernemen, maar mijn vriend sliep nog. Ik besloot hem wakker te maken en kwam uit bed. Samen lekker gedoucht en naar de Albert Heijn gelopen om wat eten te halen, al had ik niet echt honger.

SLOT: Ik heb echt een enorme top ervaring gehad en mijn vriend ook. Echt.. wauw, wat een avond! Dit was mijn 2e keer en ik moet zeggen, dat het nog lekkerder dan de eerste keer voelde.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn Tripreport ^^.

Xx,

Melissa.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2019
    Spongebob vindt dit leuk.
  2. Spongebob

Spongebob Newbie

Erg mooi report! Zeer herkenbaar hoe jij je voelde. Met x op kraam ik altijd onzin uit :lolol:. En dan wil ik verder en dan heb ik zoiets van: wat wou ik nou zeggen en waar heb ik het in godsnaam over :rolleyes:. Moet tegenwoordig altijd 1x overgeven bij het inslaan van de x :kots:

MelissaChanelNo1 vindt dit leuk.
  3. MelissaChanelNo1

Thankss! @Spongebob Heb je dan niet gewoon te veel genomen als je misselijk bent en kotst?

4. Prison

Prison Belezen gebruiker

345 mg mdma is wel aardig wat te veel. Als je 80 kg weegt dan is 160 mg al meer dan genoeg.

Roze olifant en Fenrir vinden dit leuk.
  5. MelissaChanelNo1

Ik heb maar 1 pil intotaal gehad. Mijn vriend 3 halfjes.

6. Prison

Prison Belezen gebruiker

3 halfjes van een pil van 230 mg is om en nabij 345 mg. Er van uitgaande dat je vriend ongeveer 80 kg is dat veel te veel. Just sayin’, wees voorzichtig. Dat kotsen gebeurt ook niet zomaar natuurlijk.

7. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Ik vind 25 minuten na inname al bijnemen omdat je niks voelt, veel meer getuigen van weinig respectvol en wijs omgaan met drugs dan die te hoge uiteindelijke hoeveelheid eigenlijk. En zeggen dat een combi niet gevaarlijk is omdat er alleen maar natuurlijke producten in zitten en het bij iemand anders ook goed ging, toont ook niet heel veel wijsheid... het is geen speelgoed he.

Ik krijg zo'n beetje het idee dat je vriendje het idee heeft dat ie heel goed bezig is op het gebied van drugs. Ik zou zelf na bovenstaande missers op zoek gaan naar een andere gids op dit gebied waar je wél gewoon op kunt vertrouwen.

Laatst bewerkt: 10 jan 2019 om 21:04
  8. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik wil geen partypooper zijn, maar omdat iets natuurlijk is wil helaas nog niet zeggen dat het onschuldig is of zomaar met XTC gecombineerd kan worden. Dat het bij een ander goed ging zegt daarbij ook niet zoveel, ieder persoon is anders en wat bij de een goed gaat kan bij een ander fout gaan. Zelfs als het bij jezelf in het verleden goed is gegaan is dat nog geen garantie voor een goede afloop in de toekomst, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Alle herbal XTC merken hebben meestal weer net een andere samenstelling en het is daarom essentieel om de ingredienten te checken om te zien of die potentieel gevaarlijk kunnen zijn in combinatie met XTC. Daarbij loont het sowieso wel om even de ingredienten van Herbal XTC te checken, aangezien de meeste niet veel spannenders als caffeine bevatten en daarom al niet echt interessant zijn. Ik heb de ingredienten van XTCY even opgezocht op de website van Azarius:

Ingredienten XTCY
    Guarana extract --> Caffeine, niet direct heel gevaarlijk in combinatie met XTC maar verhoogd wel de aanslag op je hart en bloedvaten. Verder zal de XTC qua stimulatie sowieso de caffeine zwaar overheersen.

Maca extract --> Ik heb deze even op moeten opzoeken, maar vind het volgende:
    Een monoamine oxidase inhibitor (MAOI) is levensgevaarlijk in combinatie met XTC, het kan het serotonine syndroom veroorzaken wat tot vervelende complicaties kan leiden en zelfs dodelijk kan zijn. Dit zou dus direct een red flag moeten zijn en genoeg reden om deze herbal XTC niet met XTC te combineren. Gelukkig is het bij jullie goed gegaan en hebben jullie er waarschijnlijk goed aangedaan om maar 1 herbal XTC capsule te nemen.

L-Tyrosine --> Precursor voor dopamine, niet direct heel gevaarlijk in combinatie met XTC waarschijnlijk maar verhoogd wel de aanslag op je hart en bloedvaten.

Chromium --> Voedingssupplement, weinig spannends in ieder geval.

Niacine --> Vitamine, weinig spannends in ieder geval.

Taurine --> Bekend van de energy drankjes, nog steeds niet bekend of dit spul uberhaupt wel iets noemenswaardigs doet eigenlijk.

Methyltheobromine --> Nog meer caffeine.

Gelukkig is alles goed gegaan bij jullie, maar lees je altijd in als je iets van drugs gaat combineren hoe onschuldig het misschien ook lijkt. Een middel wat XTC zou moeten nabootsen maar opzichzelf niet heel bijzonder is qua effect lijkt me echt het combineren met XTC niet waard voor de potentiele risico's die het oplevert. Het is pas je 2e keer XTC, houd het lekker puur nu het effect nog magisch is.

Sannetje, Mindless, De Dunne en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Vooral dit ook. Waarom nog een herbal erbij nemen terwijl xtc al geen kattenpis is, én gewoon al heel tof.

Sannetje vindt dit leuk.
  10. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Sowieso die herbal varianten bij de smartshop beter mijden. Ik hoor vaak over misselijkheid, diaree of dat het niks doet.
    Heb eens zo een happy-cap genomen.. Zo ziek als een hond geweest.

Sannetje vindt dit leuk.
  11. GoldenGrow

GoldenGrow Experimenterende gebruiker

Tof report! Mooi verwoord

Laden...
Vergelijkbare Topics - Tripreport XTC combinatie
  1. Veer
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    1.118
  2. Generaal_Grafsteen