• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport XtC !!!!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Het begon allemaal alsvolgt,

We zaten rond 8 uur s'avonds op een bankiej lekkere jointjes te roken. Dit ging door tot ongeveer half 10, we hadden wel zin om nog wat sterkers te gaan gebruiken die avond. Dus gingen we naar mij huis om vervolgens een zakje met noten te halen. ik begon er met een rond 10 uur en nam 10 over 10 al de tweede in gevolgt tot de derde om 10 over half 11 :mrgreen: . Toen was het wachten maar. We liepen naar een relaxte plek om te wachten tot ze in zouden slaan, dat duurde niet lang of de eerste die we om 10 uur genomen hadden kwam al opzetten, dit was rond 11 uur. Dus we gingen alvast een stukje lopen. - vanaf dit punt weet ik eigenlijk niks meer alleen nog een beetje de hoogtepunten - Het kwam er dus op neer dat, we echt loei hard gingen en me ogen bleven maar wegdraaien, echt niks was meer scherp te stellen. Ik heb gezien op een filmje die ik heb gemaakt dat ik in beeld kom en ik een heel stambeeld vasthoud :confused: het was een eend, en waar ik hem gelaten heb, ik heb echt geen idee. Maargoed nadat ik die 3 pillen in me mik had heb ik ergens later in de nacht nog 2 bijgenomen, wat volgde tot hele kotsbuien :P Op een gegeven moment kwam er alleen nog maar slijm uit omdat ik niks meer in me maag had zitten(zoiezo al weinig want ik had amper avond gegeten). Ik weet niet meer hoelaat het was maar toen we ergens op een stoepje zaten omdat we echt te hard uit ons naat waren, kwam er nog rustig een auto naar ons toegereden. :confused: Ik dacht in me achterhoofd al van dat zal toch geen smeris zijn en jawel hoor naarmate de auto dichterbij kwam zagen we dat het politie was, ik zei al kom jongens we zetten het op het lopen, gelukkig dat ik toch naar een maat die er bij was heb geluisterd en we bleven dus gewoon rustig zitten. De politieman rolde z'n raam naar beneden en zei 'Wat zijn we aan het doen heren'. Dus ik zei (iets) waarop hij zei nou het is drie uur snachs wat doen jullie hier nog dan en waarom staan er bierflesjes achter jullie, (die helemaal niet van ons waren) dus ik zei als u ons niet geloofd wil ik best een blaastest doen (met me strakke koppie) alsvolgt blies ik een keer in zijn gezicht en zei ziet u wel u ruikt geen alcohol hé. Toen zei die nja jongens ga nu maar naar huis toe en laat ik jullie niet meer zien. (gelukkig maar want ik had nog 8 pillen opzak ofzo) Om ongeveer 3 uur snachs zagen we ergens bij een huis nog een licht branden we liepen een keer snel langs het huis om te kijken of er nog mensen binnen waren, want we hadden meer water nodig :P toen we langsgelopen waren hadden we een paar gasten van rond de 20 jaar zien zitten. Nja wij aanbellen, komt er een zo'n aangeschoten gozer aan de deur, hé jullie zitten zeker aan de drugs (wij stonden om 3 uur snachs zonder shirt voor hun deur :mrgreen: ) Maar na enkele sec zei die al, kom ff een kwartiertje naar binnen dan kunnen we ff lachen. Dus wij naar binnen, ik weet nog wel toen ik die woonkamer binnekwam dat alles echt zoooo fel was de hele kamer was echt te erg belicht.(we kwamen natuurlijk van de donkere straat dusja). We kregen van hun nog een flesje spa gevuld met water en toen gingen we weer. Verder die avond is er niks echt bijzonders gebeurd, ik heb dit keer alleen wel heftig gehallucineerd ook. De sterren schoten door de hele lucht heen, en ik dacht overal stemmen te horen.... :confused:

Nja het was me wel weer een nachiej :hearteyes: :mrgreen:

peace, need^weed

Dags

Bewuste gebruiker
Ey man, goed reportje weer! Lekker bezig zie ik, let wel ff op dat je nie te vaak gaat doen he :mrgreen:

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Vette avond, goed report.

Ik heb ook een keer meegemaakt dat ik met een groep rond een bankje aan het hangen was en dat er een politieauto aan kwam rollen (ze rollen altijd heel langzaam op je af). Waarop zownbeetje de hele groep snel wegreed (fietsen). En ik met 2 andere achterbleef, omdat er 1 te lam was en ik en de ander geen fiets hadden. Dus ik met de niet zo lamme vriend alle lege flessen in de bosjes flikkeren. Rijdt die Popo auto langs, raampje open. "goedenavond heren" Waarop de stom dronke vriend van mij opstond tegen de auto aanleunde en zij: Goeden avond... alles goed. Waarop mijnheer de agent zij: Heb je gedronken? Waarop hij zij: Neeeeeej. En bijna door het raampje naar binnen viel. Toen moes ie voor die auto in een rechte lijn lopen richting de politie auto.
Tjah en dat ging niet. Maar omdat de agenten geen flessen konden vinden lieten ze ons met een waarschuwing gaan.
Ik kon hem de volgende dag ook nog vertellen wat er was gebeurt omdat hij het zich niet meer kon herineren...

Dags

Bewuste gebruiker
Alfred Hein zei:

Ik heb ook een keer meegemaakt dat ik met een groep rond een bankje aan het hangen was en dat er een politieauto aan kwam rollen (ze rollen altijd heel langzaam op je af). Waarop zownbeetje de hele groep snel wegreed (fietsen). En ik met 2 andere achterbleef, omdat er 1 te lam was en ik en de ander geen fiets hadden. Dus ik met de niet zo lamme vriend alle lege flessen in de bosjes flikkeren. Rijdt die Popo auto langs, raampje open. "goedenavond heren" Waarop de stom dronke vriend van mij opstond tegen de auto aanleunde en zij: Goeden avond... alles goed. Waarop mijnheer de agent zij: Heb je gedronken? Waarop hij zij: Neeeeeej. En bijna door het raampje naar binnen viel. Toen moes ie voor die auto in een rechte lijn lopen richting de politie auto.
Tjah en dat ging niet. Maar omdat de agenten geen flessen konden vinden lieten ze ons met een waarschuwing gaan.
Ik kon hem de volgende dag ook nog vertellen wat er was gebeurt omdat hij het zich niet meer kon herineren...

en stel nou dat je een onwijs slechte coordinatie heb en motorisch zwakzinnig bent.............altijd verdacht? :mrgreen:

buzzy

Badass junkie
need^weed zei:
Het begon allemaal alsvolgt,
........................
Nja het was me wel weer een nachiej :hearteyes: :mrgreen:
peace, need^weed

Erg vermakelijk om te lezen, sommige dingen komen mij zéér bekend voor :mrgreen:

Skippy

Wijs gebruiker
Oh bah, die kotsbuien komen me bekend voor bij pillen :(
Daarom bleef ik er maar een tijdje van af :wave:
Leuk report :mrgreen:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
die kotsbuien kan met veel dingen temaken hebben hoor, t' kan aan de pil zelf liggen of je er gevoelig voor bent of niet, of dat je te weinig gegeten hebt. wat bij mij dus het geval was en ja dan zijn 5 pillen gewoon teveel voor mij :mrgreen:

wausie91

Bewuste gebruiker
toen ik een keer te winig gegeten had daarna gewerkt en daarna gelijk aan de pillen ging en een dikke blow ging roken vond mijn maag dat op een gegeven moment ook niet meer leuk laat ik het daarbij houden :P

wausie91

Bewuste gebruiker
even een klein reportje van mezelf dan maar
gister 1 xtc pilletje op had het al vrij lang niet meer gedaan het gevoel was bijna net zo lekker als bij de eerste keer en nog lekker geslapen ook en nu helemaal geen zware x kater ofzo :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
wausie91 zei:
even een klein reportje van mezelf dan maar
gister 1 xtc pilletje op had het al vrij lang niet meer gedaan het gevoel was bijna net zo lekker als bij de eerste keer en nog lekker geslapen ook en nu helemaal geen zware x kater ofzo :grin:

Je kon in ieder geval nog normaal praten aan de tel :P , hehe :stoned: Ik heb btw nog nooit een kater van x gehad :mrgreen: zelfs nog nooit een down gevoel, beetje leeg wel, maar dan eet ik wat lekkers, draai vervolgens een jointje ga lekker buiten relaxe en dan is alles weer chill :hearteyes:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Alfred Hein zei:

'Heb je gedronken? Neeeeeeej' rofl :P

Bovenaan