1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

triprepot: 4F in pilvorm

Discussie in 'Trip reports' gestart door sharonella, 12 dec 2016.

1. sharonella

sharonella Newbie

Wij hebben vaker XTC en MDMA gebruikt, dit wordt de tweede keer 4F in pilvorm.
    Setting: bungalow met open haard, 2 matrassen ervoor en een hoop kussens, hardstyle aan en hond mee.

18 uur: we nemen allebei een halfje, goed gegeten van te voren en hebben fruit voor tussendoor en water + sap klaarstaan. Na circa een half uur voelt mijn vriend tintelingen in zijn nek, armen en benen en ik krijg uitrek momenten na een uurtje. Allebei zijn we helder en scherp, gaan een aftermovie kijken waarvan we allebei kippenvel krijgen en de muziek en lazers zijn erg mooi. Daarna kijken we vakantiefoto's van afgelopen jaren en zijn heerlijk aan het kletsen over van alles en nog wat.

2030 uur: Nog steeds lekker in een rush, helder en scherp en ontzettend praterig. Af en toe denken we dat we er uit gaan, maar dan roken we een sigaret en gaan we weer lekker met tintelingen over ons lichaam. Vooral op je hoofd gekriebelt worden en in je nek geeft je tintels overal. De tijd gaat als normaal, niet zoals bij M of XtC als een malle.

22.45 uur: We worden allebei vrij helder, maar ineens slaat ie in als een bom, we zitten loom op de grond op ons matras naar de vlammetjes in de open haard te kijken, enorm chill. Net als bij M of XtC zitten we lekker te "zuchten", diep ademhalen is dan erg fijn. We kijken nog een stuk van Project One en worden dan weer praterig en gaan van alles foto's maken, ook de hond is enorm lief en knuffelig en zacht.

23.30 uur: tussendoor al een aantal keren gedacht bij te pakken maar aangezien ik nogal aan het "weg"zuchten ben pakken we pas een half uur later bij. Nog steeds tintelingen bij aanraking.

00.15 uur: we pakken allebei een halfje, mijn vriend is er al een tijdje uit, ik was nog erg chill. Nu valt ie in als een bom, we zijn heerlijk sloom, praten over vanalles, de diepste gevoelens, vroeger en wat we willen nog in ons leven. Echte praatkick. Roken is erg lekker want dan gaan we net een tikje harder lijkt het wel.

04.00 uur Geen idee waar de tijd is gebleven, we kletsen nog steeds, het haardje brand nog en we zijn erg chill op ons matras voor de haard. Tegen elkaar hangen, kriebelen en wat zoenen is erg fijn. Zeker een uur later ga ik weer enorm hard, ik word voor een minuut of 10 ff misselijk. Eet wat meloen en voel me daarna wel weer ok. Kan zijn dat mijn maag zo leeg en hongerig is. Eten en drinken lukt prima, geen gekke rare smaken of plakkerig of kruimelig. Dropjes gaan er goed in, kwark, banaan en meloen ook.

05.30 uur: Het verbaasd ons dat we nog steeds zo ontzettend lekker gaan, mijn vriend heeft intussen een derde halve gepakt en is nog heerlijk chill. En ergens ver na zessen besluiten we ons bed maar eens op te zoeken, het wordt bijna licht buiten.

11.30 uur: klaar wakker, zomaar ineens en kan niet meer slapen. Mijn vriend heeft heel licht geslapen en is vaak wakker geweest. Ik heb vlak voor naar bed gaan een "doorslaper" genomen. Eenmaal wakker is echt wakker, dat is wel balen.
    We voelen ons redelijk brak, meer omdat we de nacht hebben overgeslagen.

Het ligt eraan in welke setting je bent, wij waren voornamelijk erg chill en praterig. De 4F vinden we fijner dan de keiharde rush die M en XtC geeft, de 4F gaat ook erg geleidelijk in plaats van met pieken. Elke keer als we iets gebruiken beginnen we met een halfje en pakken halfjes bij.

Sterke punten:
    scherp en helder
    zin om te dansen en te bewegen
    loom gevoel in armen en benen (chill)
    tintelingen in armen, benen en nek/hoofd
    open en sociaal, praatkick
    alles is lief en aaibaar
    heerlijke bodyrush
    lange duur, 2 halfjes duurt ruim 10 uur

Zwakke punten:
    enorm zweten (vinden we beide niet erg)
    soms druk op je hoofd (geen hoofdpijn)