• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

tripseks

tripnymf

Newbie
Mijn gezondste verslaving is mijn seksverslaving.
Gelukkig heb ik de beste dealer. Gevonden op koninginnedag. Hij injecteert mij regelmatig met een shot van het beste: schoon, ziektevrij en vers. Hij maakt van mij een nymfomaan en voert mij af en toe wat lyserginezuur. Op mijn 26ste ben ik voor de tweede keer ontmaagd:

De eerste vier uur van de trip leek seks onmogelijk. Mijn lichaam was niet van mij, de buitenwereld was te interessant, de aardbeien te zoet en de muziek te indringend. Tot het moment dat we in bed belanden
Hij begint mijn nek te zoenen, mijn gezicht. Zijn handen langs mijn borsten. Alles tintelt, steeds heftiger. Over mijn hele lichaam staan al mijn erogene zones te schreeuwen van genot. Elke aanraking voelt zo intens, een golf van mini-orgasmes in mijn nek, op mijn schouders, langs mijn wangen. Ik ben zo geil, heet, en opgewonden. Voel de sekshormonen door mijn aders stromen, van mijn nek, via mijn borsten tot mijn buik, mijn Gspot en daaronder. Hmmm... daaronder. Vermenigvuldig maximale seksuele opwinding met oneindig en je hebt nog geen idee hoe opgewonden ik ben.
Hij ligt nog bovenop me en naast de vele mini-orgasmes voel ik dat er binnen iets aan het broeien is, iets groters, iets explosievers. Een orgasme is niet genoeg om te ontladen van dit gevoel. Het beangstigt me een beetje. Hij kijkt me aan en vraagt: ben je er klaar voor?
Ik ben er Te klaar voor. Een onhoudbaar verlangen giert door mijn lichaam. 'Ik ben nog nooit zo nat geweest', krijg ik met moeite over mijn lippen. In zijn ogen zie ik dezelfde oergeilheid. Ik neem zijn mannelijkheid - zo hard als staal - in mijn hand. In mijn vingers voel ik het bloed door zijn zwellichamen kloppen. Ik geleid hem naar mijn vrouwelijkheid; nat als een water, glibberig als een slak, heet als een hittegolf. Hij glijdt naar binnen. Het is onverdraaglijk. Vuurwerk, kleuren, schreeuwende mensen. De tijd staat stil en vliegt voorbij. Ik huil. Niet van verdriet, maar uit... ja uit wat? Hij spuit me vol met de kracht van een ontkurkte fles champagne. Vers zweet spuit in straaltjes uit zijn gezicht, op mij. Ik lik, slik en absorbeer nog meer lyserginezuur. Trillend, zwetend, tintelend en bevend blijven we liggen. Overdonderd, sprakeloos, uitgeput. God bestaat niet, maar wij hebben de hemel mogen beleven. Meerdere ontkurkingen volgen. Allen even intens, heftig en hemels. De hele trip was ik mijn lichaam kwijt. Nu voelt het weer van mij. Herenigd met mijn ziel. Dit was de beste tripseks uit mijn leven. I’m craving for more

Solidius

Badass junkie
Prachtig! :')

tripnymf, je hebt echt talent! Ben je schrijfster?
Zo niet dan zou je het absoluut moeten worden, dit is litteraire kunst van bovenste plank!

azgaza

Badass junkie
Gefeliciteerd.
Ik ben ook van plan mijn volgende keer lsd ook sex te hebben (ga het tenslotte met mijn vriend nemen, dus dan gebeurd dat vanzelf wel..)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Tripnympje,

touchy .... nice ... juicy .. i like i like

Je zou dit verhaaltje natuurlijk onder de tripreports moeten zetten maar ja.

Niermand kan meer normaal denken na dit gelezen te hebben, eigenlijk is dit teveel voor onze simpele zielen.

Maar waar hebben jullie allemaal nou zo trek in ... ?

In haar of in de LSD .????

whahwhawa .......

Ok Tripnympje op naar het volgende verhaal wanneer komt die ?

Stonie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nice :grin: Héél goed geschreven ook!

kmoet da ook maar eens meemaken :grin: Eerst een gepaste chick ervoor vinden :rolleyes:

liquid state

Belezen gebruiker
Ik moet zeggen... Heel poëtisch beschreven. Ik wil ooit nog eens sex met iemand n meisje hebben op paddos. Maar ik betwijfel of mijn vriendin daar in meestemt.

De jongen

Bewuste gebruiker
Amai, dit is echt super om de meestal zo sumier beschreven sexscene eens vol detail te mogen lezen.

Tt's only human :beer: :beer:

Super geschreven, je word echt mee gesleurd tot de climax :P

Serenity

Badass junkie
Euhm ja. Ik vind het maar matig. Persoonlijk vind ik dat de climax te snel komt, te weinig beschrijvingen over hoe en wat, maar dat zou het misschien juist wel spannend kunnen maken.

Djo

Badass junkie
Doe toch maar trippen alleen. Misschien in de uitwerkfase, maar ik heb trauma's van trippen en sex en sex en trippen.

tripnymf

Newbie
Bedankt voor alle leuke reacties
Ben blij te lezen dat iedereen zo meeleefd. haha

Doodkapje zei:
sex kan ik de baas, trippen nog niet dus zal nog even moeten wachten... :rolleyes:

't was mijn eerste keer lsd
En ik was mijn trip ook niet de baas.
Probeerde te wennen aan de situatie, maar die situatie veranderde om de 10 seconden.
Daarnaast raasden er allemaal idiote gedachten door mijn hoofd en
was ik mijn lichaam kwijt. Wist niet of ik honger had, of dorst.
Wist niet of ik nou wel of niet moest plassen.
KOrtom: een grote chaos
(volledig report, houden jullie van me tegoed).

Seks was de oplossing.
Mijn lichaam voelde weer van mij en er zat weer structuur in mijn hoofd.

Dus Doodkapje: Seks is de oplossing om je trip de baas te zijn.

Doodkapje

Wijs gebruiker
@tripnymf : ik vrees dat de uitspraak "seks is de oplossing" niet voor iedereen van toepassing is.
als ik aan het trippen ben en ik heb het moeilijk (lees zwaar) dan wil ik zelfs niet dat er tegen mij gepraat wordt laat staan dat iemand mij aanraakt, bovendien ben ik nu single dus dat wordt ook al moeilijk, want ik wil geen vreemden in mijn buurt (nog niet) als ik trip. :grin:

Bigfoot

Experimenterende gebruiker
juuup echt mooi reportje en ik denk dat iedereen dit wel eens wil meemaken na dit gelezen te hebben :hearteyes:

Bewild

Bewuste gebruiker
Tripsex is inderdaad prachtig :hearteyes: , je kan op zo'n moment niet geloven dat zoiets mogenlijk is :mrgreen: .

Maar bij is tripssex echt totaal geen oplossing om orde te krijgen, eerder omgekeerd, ik vind het zo intens dat ik helemaal de weg kwijt ben nadien.

The Used

Bewuste gebruiker
Solidius zei:
Prachtig! :')

tripnymf, je hebt echt talent! Ben je schrijfster?
Zo niet dan zou je het absoluut moeten worden, dit is litteraire kunst van bovenste plank!

Helemaal mee eens!:)

IK krijg er zelf zin in als ik dit hoor zeg pfuuu :grin:

Bovenaan