Tripsit LSD

Schitterendschutterend

Bewuste gebruiker
Haaai,

Als newbie in dit forum vroeg ik mij of er ook een speciale chat is/forum onderwerp voor tripsitten.
Het is namelijk zo dat ik al een tijdje voor de eerste LSD wil gebruiken, maar vind dat wel spannend en heb dan wel interesse om even wat te delen met een (digitale) tripbuddy.

Weet ook niet of ik moet verwachten dat zoiets 'werkt' als onbekende pratend tegen onbekenden en dus hopelijk omgekeerd , haha.

Lets find out.!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je zou een live reportje hier kunnen starten... We hebben wel eens iemand uit een wat mindere periode geholpen tijdens een live trip report.. Er zijn er altijd wel een paar online

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Welkom in deze nieuwe hobby. :wink:

Ken je niemand die zelf al ervaring heeft met LSD? Het beste is om de eerste keer/keren samen te doen met iemand die al geruime ervaring heeft en die fysiek bij jou aanwezig is.

Maar het kan ook wel digitaal. Ik neem aan dat je al LSD voor handen hebt(?)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
150mcg

Een keer zelf spacecake gemaakt, maar dat leidde tot buikpijn en geen tripverschijnselen.
Weet je zeker dat je meteen zo hoog wilt doseren?

Je hebt dus eigenlijk helemaal geen tripervaring. Dan zou ik zelf eerder aanraden om max 100mcg te nemen een eerste keer. Een LSD trip duurt lang. Als je het niet leuk vindt, zit je er nog zo'n 10 uren aan vast.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik zou het niet doen, het is helemaal niet leuk om met je laptop bezig te zijn als je aan het trippen bent. Begin lekker binnen en ga de natuur in als het lekker gaat.

Rivalrie

Badass junkie
Ik zou het niet doen, het is helemaal niet leuk om met je laptop bezig te zijn als je aan het trippen bent. Begin lekker binnen en ga de natuur in als het lekker gaat.
Niet mee eens. Ik chat graag onder invloed van Lsd terwijl ik vage filmpjes op de tv aan heb staan

Spacetime

Newbie
Er zijn ook betaalde guide or sitter services. Je kan dan ergens op locatie trippen onder supervisie, of iemand komt bij je aan huis om je trip te faciliteren. Ik weet niet of dit is wat je zoekt. Het kost allereerst behoorlijk wat. Daarnaast is kwaliteit ook moeilijk te beoordelen. Er moet bovendien ook maar net een goede klik zijn met de persoon die je trip gaat faciliteren. Als je tript in gezelschap, moet je je daar echt volledig prettig bij voelen. Het kleinste ongemak kan anders erg groot en al snel hinderlijk worden.

Bovenaan